top
3-methods-tracking-of-hamrahe-aval

3 روش ردیابی گوشی همراه اول: راهنمای جامع

زمان مطالعه: 4 دقیقه

36

icon

این روزها خبرهای زیادی در مورد به سرقت رفتن گوشی‌های تلفن همراه می‌شنویم، ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده یکی از دغدغه‌هایی است که مردم درگیر آن هستند. مخصوصا با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی‌های هوشمند نیاز بیشتری به ردیابی آن پس از گم شدن و یا به سرقت رفتن احساس می‌شود. اگر برای شما هم پیش آمده که گوشی خود را گم کرده‌اید و یا آن را از شما دزدیده‌اند و شما نمی‌دانید که چگونه آن را ردیابی کنید، با همیاب 24 همراه باشید تا این بار در خصوص ردیابی گوشی همراه اول به شما راه کارهایی ارایه دهیم.

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

ردیابی گوشی با کمک همراه اول

برای ردیابی موبایل همراه اول سرقتی یا گمشده، این اپراتور راهکارهایی فراهم کرده است که شما بدون مراجعه حضوری گوشی خود را ردیابی کنید. مدتهاست که اپراتور همراه اول سامانه و راهکاری ساده برای ردیابی گوشی راه اندازی کرده که به این منظور برای ردیابی گوشی از کدهای USSD و پیامک کمک گرفته است.

در ادامه این مطلب به روش های ردیابی گوشی سرقتی همراه اول می پردازیم.

ردیابی گوشی سرقتی همراه اول

به جهت پیدا کردن موبایل سرقتی اپراتور همراه اول، ابتدا شماره IMEI گوشی که بر روی جعبه آن درج شده را از طریق خطوط همراه اول، به یکی از دو روش زیر ارسال کنید.

1- کد ردیابی گوشی سرقتی همراه اول:

کد #سریال گوشی *2141*111* را شماره گیری کنید.

2- سامانه پیامکی گوشی سرقتی همراه اول:

کد 2141 را به شماره 111 ارسال کنید. (کد ردیابی گوشی همراه اول)

حتما بخوانید: ردیابی گوشی ایرانسل چگونه امکان پذیر است؟

بعد از اینکه یکی از مراحل بالا را انجام دادید سرویس مکان یابی سیم کارت همراه اول تا 10 روز گوشی سرقتی شما را ردیابی می‌کند و در آخر نتیجه را از طریق پیامک به صاحب گوشی ارسال می‌کند که بعد از آن مشترک سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌نماید.

در صورت عدم موفقیت مشترک باید دوباره اقدام کند و سرویس را مجددا فعال کند.

کد بالا برای فعال سازی سرویس ردیابی تلفن همراه است درصورتی که بخواهید آن را غیر فعال کنید کد دستوری #2142*10* را شماره گیری نمایید.

کد لغو ردیابی گوشی

 در صورت خواستن بر لغو ردیابی تلفن همراه مراحل زیر را انجام دهید:

  • شماره گیری کد#۲۱۴۱*۱۰*

اگر پس از گذشت 10 روز کاری پیامکی بر عدم ردیابی تلفن همراه دریافت شد، می‌توان مجددا درخواست ردیابی را ثبت نمود.

همیاب

3- ردیابی موبایل اپراتور همراه اول در سامانه همیاب 24

سامانه همیاب۲۴ از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور خدمات ارزشمندی را در جهت تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی گوشی های سرقتی/مفقودی فراهم کرده است.

برای فعال شدن فرآیند ردیابی گوشی خود در سامانه کشوری همیاب۲۴ شما می توانید، شماره IMEI گوشی را در این سامانه ثبت نمایید. بعد از ثبت مشخصات دستگاه در سامانه همیاب۲۴، ردیابی گوشی سرقتی شما در اپراتورهای مخابراتی فعال شده و علاوه بر این با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خروج دستگاه از مرزهای کشور جلوگیری می شود و بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو و نتیجه آن به اطلاع شما می رسد.

ردیابی موبایل سرقتی همراه اول و سایر اپراتورها نیز در سامانه همیاب24 انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از رونددادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

درنهایت

ما در این متن روش‌های ردیابی موبایل اپراتور همراه اول را آموزش دادیم. در جریان باشید که در ردیابی همیاب24 علاوه بر ردیابی سیمکارت همراه اول سایر اپراتورها نیز به صورت 24 ساعته ردیابی می‌شوند. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

همیاب24
4/5 - (25 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. سلام من خط همراه اولم به سرقت رفت جدید یه حساب مجازی باهاش ایجاد شده ایا میتونم از طریق شماره ام ردیابی کنم ببینم خطم رو چه گوشی و دست کیه؟؟

    1
    1. با سلام محمد عزیز خیر پیشنهاد میشه سیمکارت خودتان را با مراجعه به دفاتر پیشخوان بسوزانید تا مانع سو استفاده و ارتکاب جرم با خط شما شوید.

      0
  2. سلام بنده مراحل ثبت گوشی سرقتی رو در سامانه همیاب ۲۴ تا مرحله پرداخت انجام دادم و وجه رو از طریق کارت به کارت انجام دادم و باتماس از همکاراتون نتیجه رو گفتن از طریق پیامک بهم میرسه ، آیا بعد از تایید اطلاعات بنده که درهنگام ثبت نام زدم باقی خواهد ماند یا نه از بین رفته ؟ و اینکه تاییدی پرداختی حساب چقدر زمان میبره و سامانه همیاب تا چندروز میتونه منو به نتیجه برسونه؟

    0
    1. با سلام محسن عزیز مجدد با پشتیبانی تماس بگیرید که آیا ردیابی شما فعال شده است و ردیابی بصورت دوره ای می باشد پس از تمام شدن دوره میتوانید آنرا تمدید نمایید.

      0
  3. صمد يزداني گفت:

    سلاموعرض ادب واحترام
    گوشي ايفون 11 بنده در تاريخ 1399/7/2 مفقود شده و دردسترس هم نيست در سامانه همياب هم ثبت نام كردم بنظر شما چه اقدام ديگه ميتونم انجام بدم راهنميي بفرماييد ممنون ميشم.
    با تشكر

    0
  4. جهانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا این سامانه همیاب 24 به هر 4 اپراتور
    1- همراه اول
    2- ایرانسل
    3- تالیا
    4- رایتل
    بصورت یکپارچه متصل است ؟
    و طبق گفته این سایت . چگونه از خروج مرز کشور ردیابی و جلوگیری میشود ؟ + ( آیا از همین طریق ردیابی توسط شبکه ؟

    0
    1. با سلام دوست عزیز ردیابی ایرانسل و رایتل فعال می باشد، در حال حاضر برای ردیابی همراه اول مشکل بوجود امده است و همکاران ما در حال پیگیری برای رفع این مشکل می باشند.

      1
  5. فرشاد گفت:

    سلام توی شرایط و قوانین نوشته – در حال حاضر ردیابی موبایل و تبلت فقط در اپراتور ایرانسل واپراتور رایتل فعال می باشد.یعنی سیمکارت همراه اول بزارن روش نمیشه رد یابی کرد؟؟؟

    1
    1. با سلام فرشاد عزیز خیر در حال حاضر سرویس ردیابی همراه اول به مشکل خورده است و همکاران ما در تلاشند تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

      0
  6. فاطمه گفت:

    سلام سرویس همراه اول برای ردیابی سیم کارت میزنه کد وارد شده اشتباه است. با سیم کارت دائمی انجام دادم ولی مدام میزنه اشتباه است. پیام هم به شماره 10 نمیشه فرستاد

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی در حال حاضر کدهای اپراتور همراه اول غیر فعال می باشند، برای ردیابی می توانید به سامانه همیاب24 مراجعه کنید.

      1