top
3-methods-tracking-of-hamrahe-aval

3 روش ردیابی گوشی همراه اول: راهنمای جامع

زمان مطالعه: 4 دقیقه

36

icon

این روزها خبرهای زیادی در مورد به سرقت رفتن گوشی‌های تلفن همراه می‌شنویم، ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده یکی از دغدغه‌هایی است که مردم درگیر آن هستند. مخصوصا با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی‌های هوشمند نیاز بیشتری به ردیابی آن پس از گم شدن و یا به سرقت رفتن احساس می‌شود. اگر برای شما هم پیش آمده که گوشی خود را گم کرده‌اید و یا آن را از شما دزدیده‌اند و شما نمی‌دانید که چگونه آن را ردیابی کنید، با همیاب 24 همراه باشید تا این بار در خصوص ردیابی گوشی همراه اول به شما راه کارهایی ارایه دهیم.

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

ردیابی گوشی با کمک همراه اول

برای ردیابی موبایل همراه اول سرقتی یا گمشده، این اپراتور راهکارهایی فراهم کرده است که شما بدون مراجعه حضوری گوشی خود را ردیابی کنید. مدتهاست که اپراتور همراه اول سامانه و راهکاری ساده برای ردیابی گوشی راه اندازی کرده که به این منظور برای ردیابی گوشی از کدهای USSD و پیامک کمک گرفته است.

در ادامه این مطلب به روش های ردیابی گوشی سرقتی همراه اول می پردازیم.

ردیابی گوشی سرقتی همراه اول

به جهت پیدا کردن موبایل سرقتی اپراتور همراه اول، ابتدا شماره IMEI گوشی که بر روی جعبه آن درج شده را از طریق خطوط همراه اول، به یکی از دو روش زیر ارسال کنید.

1- کد ردیابی گوشی سرقتی همراه اول:

کد #سریال گوشی *2141*111* را شماره گیری کنید.

2- سامانه پیامکی گوشی سرقتی همراه اول:

کد 2141 را به شماره 111 ارسال کنید. (کد ردیابی گوشی همراه اول)

حتما بخوانید: ردیابی گوشی ایرانسل چگونه امکان پذیر است؟

بعد از اینکه یکی از مراحل بالا را انجام دادید سرویس مکان یابی سیم کارت همراه اول تا 10 روز گوشی سرقتی شما را ردیابی می‌کند و در آخر نتیجه را از طریق پیامک به صاحب گوشی ارسال می‌کند که بعد از آن مشترک سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌نماید.

در صورت عدم موفقیت مشترک باید دوباره اقدام کند و سرویس را مجددا فعال کند.

کد بالا برای فعال سازی سرویس ردیابی تلفن همراه است درصورتی که بخواهید آن را غیر فعال کنید کد دستوری #2142*10* را شماره گیری نمایید.

کد لغو ردیابی گوشی

 در صورت خواستن بر لغو ردیابی تلفن همراه مراحل زیر را انجام دهید:

  • شماره گیری کد#۲۱۴۱*۱۰*

اگر پس از گذشت 10 روز کاری پیامکی بر عدم ردیابی تلفن همراه دریافت شد، می‌توان مجددا درخواست ردیابی را ثبت نمود.

همیاب

3- ردیابی موبایل اپراتور همراه اول در سامانه همیاب 24

سامانه همیاب۲۴ از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور خدمات ارزشمندی را در جهت تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی گوشی های سرقتی/مفقودی فراهم کرده است.

برای فعال شدن فرآیند ردیابی گوشی خود در سامانه کشوری همیاب۲۴ شما می توانید، شماره IMEI گوشی را در این سامانه ثبت نمایید. بعد از ثبت مشخصات دستگاه در سامانه همیاب۲۴، ردیابی گوشی سرقتی شما در اپراتورهای مخابراتی فعال شده و علاوه بر این با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خروج دستگاه از مرزهای کشور جلوگیری می شود و بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو و نتیجه آن به اطلاع شما می رسد.

ردیابی موبایل سرقتی همراه اول و سایر اپراتورها نیز در سامانه همیاب24 انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از رونددادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

درنهایت

ما در این متن روش‌های ردیابی موبایل اپراتور همراه اول را آموزش دادیم. در جریان باشید که در ردیابی همیاب24 علاوه بر ردیابی سیمکارت همراه اول سایر اپراتورها نیز به صورت 24 ساعته ردیابی می‌شوند. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

همیاب24
4/5 - (25 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. ردیابی توسط همراه اول جقدر هزینه دللع؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام اصغر عزیز. میتوانید وارد برنامه همراه من شوید از قسمت دیابی هزینه را ببینید. اما توجه داشته باشید که همیاب24 به صرفه ترین روش ردیابی گوشی در ایران است. این سامانه به صورت همزمان هر سه اپراتور را به صورت 24 ساعته ردیابی میکند.

      0
  2. محسن مختاری گفت:

    یه دلیل قانع کننده بیارید که از سامانتون استفاده کنم

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز استفاده از سامانه همیاب شانس شما را برای پیدا کردن کالای گمشده یا سرقت شده افزایش می‌دهد. همیاب با همکاری پلیس و سایر نهادهای مرتبط، تلاش می‌کنه تا کالاهای گمشده یا سرقت شده شما را به شما برگرداند.

      0
  3. وحید گفت:

    سلام
    من گوشیمو تو عراق گم کردم، سیم کارت روی گوشی رو هم سوزوندم، بازهم امکان ردیابی هست? و اینکه در این مورد راهنماییم کنید. ممنون

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. آیا گوشی خود را در سامانه همیاب24 ثبت کرده اید؟

      1
  4. محمد جواد خلیلی گفت:

    آیا با اینکه به سامانه همیاب۲۴ اطلاع دادیم باید به کلانتری هم برویم

    1
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز بهتر است که پیگیری قضایی هم داشته باشید. اما اگر شکایت هم نکنید مشکلی پیش نمی آید.

      0
  5. محمد جواد خلیلی گفت:

    گوشیمن به سرقت رفته ودر سامانه همیار ۲۴ اعلام کردم وهمه کارهارو در سامانه انجام دادم .اما همتای گوشی به نام شماره دیگری است ولی من سیمکارت های که خودم داخل گوشی داشتم رو سوزاندم.وبه کلانتری هم نرفتم .کارتون گوشی هم دارم.راهنمایی کنید.

    1
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز اگر به فرد که گوشی به نامش هست دسترسی دارید باید انتقال مالکیت را انجام دهید.

      1
  6. با سلام
    گوشی من دیروز به سرقت رفته تو سامانه همیاب ثبت نام کردم ولی هنگام درج موبایل شماره موجود در گوشی سرقتیی رو وارد نکردم و شماره موبایل برادرم رو وارد کردم میخاستم بدونم پیگیری از طریق IMEIمیگیره یا حتما باید شماره هم همون شماره داخل گوشی سرقتی باشه میشه لطفاً سریع جواب بدید . باتشکر

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز شماره موبایل که شما وارد کردید برای اطلاع رسانی است هنگامی که ردیابی شما مثبت می‌شود. بنابراین برای اطلاع رسانی اگر شماره برادرتان را وارد کردید مشکلی پیش نمی آید.
      همیاب24 سامانه استعلام و ردیابی کالاهای دیجیتال سرقتی/مفقودی.

      0