top
برنامه “استعلام گوشی سرقتی” و “ردیابی گوشی سرقتی”

برنامه “استعلام گوشی سرقتی” و “ردیابی گوشی سرقتی”

زمان مطالعه: 3 دقیقه

14

icon

اگر دنبال برنامه‌ای هستید که گوشی‌تان را ردیابی کند و هنگام خرید گوشی در کسری از ثانیه شما را از سرقتی یا مفقودی نبودن گوشی مورد نظرتان آگاه کند با ما همراه باشید. ما در این متن برنامه‌ای به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر استعلام گوشی سرقتی یا مفقودی، ردیابی گوشی، باعث جلوگیری از سرقت گوشی‌تان می‌شود بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

ردیابی آسان و مطمئن

در زمان سرقت گوشی و یا گم شدن آن، احتمالا اولین سوال شما نحوه ردیابی گوشی می‌باشد. در هنگام حادثه سرقت گوشی و یا گم شده آن، شما می‌توانید در برنامه ردیابی گوشی، اعلام سرقت نمایید. برای این منظور، مشخصات گوشی سرقتی یا گمشده را در اپلیکیشن ردیابی گوشی ثبت نمایید تا فرآیند ردیابی گوشی شما فعال گردد. اپلیکیشن ردیابی گوشی های سرقتی متعلق به سامانه همیاب24 می‌باشد. همیاب24 تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه می‌باشد و از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور، به سرعت و از راه قانونی گوشی گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می کند.

شما می توانید با خیال راحت ردیابی کالای سرقتی یا مفقودی خود را به همیاب24 محول کنید.

ویژگی دیگر همیاب۲۴ امکان استعلام گوشی سرقتی و استعلام رجیستری می باشد. در هنگام خرید کالای دیجیتال، تنها با یک استعلام شما می توانید علاوه بر استعلام سرقتی نبودن گوشی، رجیستر بودن آن را نیز استعلام بگیرید و ناخواسته مرتکب جرم خرید یک کالای سرقتی نشوید.

نکته:  در صورتی که می خواهید هنگام خرید، ناخواسته یک کالای سرقتی را خریداری نکنید، حتما رجیستر بودن و سرقتی نبودن دستگاه را از طریق اپلیکیشن یا سامانه همیاب۲۴ استعلام بگیرید.

خدمات سامانه همیاب24

برنامه "استعلام گوشی سرقتی" و "ردیابی گوشی سرقتی"

ویژگی‌های برنامه ردیابی گوشی همیاب24: 

  • اعلام سرقت و ردیابی کالای سرقتی (موبایل، تبلت و لپ تاپ)
  • استعلام همزمان طرح رجیستری و سرقتی بودن موبایل، تبلت و لپ­ تاپ
  • اطلاع رسانی به فروشگاه‌ها، اصناف و کلانتری های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش و خروج کالای سرقتی از مرزهای کشور
  • جستجوی کالای سرقتی در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری ها
  • ثبت کالای پیدا شده
  • بیمه موبایل تبلت و لپ ­تاپ

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در اپلیکیشن ردیابی گوشی همیاب۲۴ ثبت نمایید تا ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی شما فعال گردد. از این طریق علاوه بر ردیابی گوشی شما در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع‌رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

همیاب 24 همه جا همراه شما

4.3/5 - (34 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. میثم هرمزی گفت:

    سلام اگه یه گوشی بدون کارتن بگیریم بعد برای اینکه مطمئن بشیم سرقتی نیست از سامانه همیاب استعلام بگیریم و اگه سامانه همیاب بگه گوشی سرقتی نیست بعد سیم کارت میشه بزارم توش؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. توصیه ما این است که بدون کارتن نخرید. اما در صورتی که قصد خرید داشتید ابتدا از سامانه همیاب24 استعلام گرفته و اسکرین بگیرید همچنین از فروشنده اطلاعاتی را داشته باشید تا در صورت پیش آمدن مشکلات احتمالی ثابت کنید که از سرقتی بودن گوشی خبر نداشتید..

      0
  2. امیر جوان گفت:

    گوشی به سرقت رفته منو سیم کارت جدید گذاشته شده که بنام یه خانم پیری هست که خبر از سیم کارت خودش نداره آیا میشه مشخص بشه گوشی پیشه کیه؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. لطفا با پشتیبانی سامانه همیاب تماس بگیرید و مشکل خود را بگویید تا راهنمایی‌تان کنند. پشتیبانی همیاب24: 05141410

      1
  3. مجتبی دروار گفت:

    گوشیمو دزدیدن

    0
    1. یگانه محیطی گفت:

      با سلام دوست عزیز بابت این اتفاق متاسفیم در لینک زیر اقدام به ثبت مشخصات گوشی سرقتی خود بفرمایید و ردیابی آن را فعال کنید تا هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار گرفت ردیابی شده و از طریق پیامک و تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده شود
      لینک تمدید ردیابی کالای دیجیتال سرقتی/مفقودی در سامانه همیاب24 : https://hamyab24.ir/l/hm

      0
  4. سلام چقدر زمان می‌بره تا گوشی مفقودی پیدا بشه ؟احتمال پیدا نشدنم هم داره؟

    0
    1. با سلام دوست عزیز زمان و نحوه سرقت ارتباطی با طریقه ردیابی گوشی سرقتی شما ندارد هر زمان در تلفن همراه سرقتی شما سیم‌کارتی قرار بگیرد ردیابی آن مثبت شده و از طریق پیامک و تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده می‌شود.
      در سال 98 بیش از 35 درصد کالاهای ثبت شده در سامانه همیاب24 ردیابی شده و مالباختگان بازگردانده شده است.
      لینک ثبت کالای سرقتی در سامانه همیاب24 : https://hamyab24.ir/l/eg

      1
  5. حجت گفت:

    سلام.خیلی ها IME گوشی خودشون یا همسرشون رو ندارن که تو این اپلیکیشن ثبت کنن . خیلی از همسران و پدر و مادر ها نمیخوان طرفشون(فرزند یا همسر) از ردیابی کردنشون مطلع باشن تا به راحتی دروغشون برملا بشه.لطفا راهکاری برای ردیابی موقعیت مکانی یه شماره بگذارید.فکر نمیکنم مشکلی ایجاد کنه.اگر نگران حملات تروریستی باشیم میشه محدوده رو مشخص کرد و نه مکان دقیق رو و همین واس پدر و مادر و همسر کفایت میکنه و اونها دنبال اتاقی که طرفشون توش هست نیستن و فقط محله یا کوچه هم مشخص بشه کافیه.با تشکر

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      کاربر عزیز و گرامی، همیاب24 اپلیکیشن ردیابی گوشی های سرقتی و مفقودی می باشد. و سایر اپلیکیشن های ردیابی مکانی صرفا با تایید طرف مقابل انجام میشود، می توانید برای راهنمایی بیشتر این مطلب را مطالعه کنید.
      https://hamyab24.ir/blog/find-my-family/

      1
  6. سلام خسته نباشید، خواستم به خاطر ردیابی گوشیم ازتون تشکر کنم واقعا ممنونم ازتون

    1
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      کاربر گرامی بسیار خرسندیم از این بابت و از اینکه تجربه خوبتون رو با ما به اشتراک گذاشتید از شما متشکریم

      1