top
YouTube

بهترین برنامه‌ها و روش‌های دانلود از یوتیوب (YouTube) + آموزش تصویری

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

یوتیوب یکی از پلتفرم‌های محبوب برای اشتراک گذاری ویدیوها است که به کاربران این فرصت را می‌دهدکه هر ویدیویی را که دوست دارند تماشا کنند، لایک کنند و آپلود کنند و یا نظر بدهند. شما می‌توانید با رایانه‌های شخصی رومیزی، تبلت‌ها، تلفن‌های همراه و یا لپ‌تاپ‌تان به این برنامه دسترسی داشته باشید.
برای دانلود ویدیو از یوتیوب در فرمت‌های متفاوت YouTube می‌توانید از دانلود کننده‌های ویدیویی و یا سایت‌ها و روش‌های گوناگونی استفاده کنید که ویدیو را با کیفیت بالا یا پایین مطابق با نیازهای شما پشتیبانی می‌کنند.
در فهرست زیر شما می‌توانید از 7 ابزار دستچین شده از ابزارهای دانلود ویدیوهای یوتیوب را به همراه تمام ویژگی‌های شگفت‌ انگیزش استفاده کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب با سرعت بالا اندروید

البته لازم به ذکر است که یوتیوب از دانلود ویدیوها به خاطر قوانین کپی رایت پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین بهتر است که برای دانلود از فیلم‌های دارای مجوز استفاده کنید.

1) برنامه MP3Studio YouTube Downloader

یکی از ساده‌ترین برنامه‌های دانلود ویدیو از یوتیوب با یک محیط کاربری بسیار ساده برنامه MP3Studio YouTube Downloader است که شما می‌توانید هنگام دانلود ویدیوها با چند کلیک ساده فرمت فایل و کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید از طریق این برنامه آهنگ‌ها و صداهای روی یک ویدیو را با کیفیت دلخواه بارگیری کنید و حتی ویدیو را به صورت پارت‌بندی و جدا جدا دانلود کنید و با دوستانتان به اشتراک بگزارید.

دانـلـود بـرنامــه MP3Studio YouTube Downloader برای اندروید

دانـلـود بـرنامــه MP3Studio YouTube Downloader برای آیفون

دانـلـود بـرنامــه MP3Studio YouTube Downloader برای ویندوز

یوتیوب دانلودر فارسیرود

2) برنامه Snapdownloader

Snapdownloader به شما این امکان را می‌دهد که از یوتیوب و 1100 وب‌سایت دیگر مثل نت فلیکس، ویدیویی با کیفیت 8k دانلود کنید. همچنین شما می‌توانید از فهرسته‌های پخش، کانال‌های یوتیوب قسمت‌ها انتخاب کنید و بصورت برش داده دانلود کنید. این ابزار به شما این اجازه را نیز خواهد داد که فرمت ویدیوهایتان را به صورت MP4, MP3, MOV, M4A, WMV و AAC دربیاورید.

دانـلـود بـرنامــه یوتیوب دانلودر برای ویندوز و سیستم مک او اس

دانلودر یوتیوب با نسخه قدیمی

3) برنامه By Click Downloader

این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در بین کاربران برنامه‌های دانلود از یوتیوب است که ویژگی‌های پیشرفته زیادی دارد و می‌تواند دانلود ویدیوهای زنده، لیست‌های پخش، زیرنویس و… را در اختیار شما قرار دهد. این نرم‌افزار تمام ویدیوهایی را که در مروروگر خوتان نگاه می‌کنید را تشخیص می‌دهد و شما می‌توانید با فشردن یک آیکون بسیار ساده در پایین صفحه ویدیوی مورد نظر خود را دانلود کنید.

دانـلـود بـرنامــه دانلود ویدیو از یوتیوب برای ویندوز و مک او اس

دانلود از یوتیوب و اینستا

4) برنامه 4K Video Downloader

یک برنامه چند پلتفرمی برای رایانه‌های شخصی PC, Mac و Linux است که شما می‌توانید تمام ویدیوها را با کیفیت  4K,1080p یا 720p دانلود و استخراج کنید. این برنامه حتی از ویدیوهای 360 درجه و سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند.

دانـلـود بـرنامــه 4K Video Downloader

دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا برای کامپیوتر

5) برنامه Itubego

نرم‌افزاری است که به شما در دانلود ویدیوهای یوتیوب کمک می‌کند. این برنامه دارای یک ابزار هوش مصنوعی است که ویدیوی شما را به فرمت‌های MP3, MP4, 4K و HD MP4 تبدیل می‌کند. این برنامه از زیرنویس‌های آنلاین نیز بهره مند است و برای ویدیوی شما به صورت خودکار دنبال زیر نویس مربوطه می‌گردد.

دانـلـود بـرنامــه Itubego برای ویندوز و کامپیوتر

دانلود برنامه دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا

6) دانلود با استفاده از سایت KeepV.id

اگر شما نیز متقاضی استفاده از یوتیوب دانلودر روی تمام دستگاه‌هایتان مثل کامپیوتر و لپ تاپ و موبایلتان هستید یکی از بهترین ابزارها استفاده از سایت‌های دانلود رایگان از یوتیوب است، که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود، سایت KeepV.id است که ویدیو را در قالب‌های متفاوت و با کیفیت‌های مورد دلخواهتان به شما تحویل می‌دهد.

دانلود رایگان از یوتیوب با استفاده از سایت KeepV.id

7) استفاده از سایت givefastlink

برای استفاده از این ابزار، کافیست که لینک آدرس ویدیو را کپی کنید و به سایت givefastlink بروید.
حال کافیست که آدرس را در جایگاه جای‌گذاری کنید و یکی از حالت‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. با این ابزار شما می‌توانید ویدیو کامل، ویدیو بدون صدا و یا صدای بدون تصویر را از یوتیوب با کیفیت‌های متفاوت دانلود کنید.

داتلود از یوتیوب 2021

جمع بندی…

ما در این مقاله، سعی کردیم 7 مورد از بهترین ابزارهای دانلود ویدیو از یوتیوب را که خودمان نیز برای دانلود ویدیوهای باکیفیت از آن‌ها استفاده می‌کنیم و از کیفیتشان مطمئن هستیم، را به شما نیز معرفی کنیم! امیدواریم که برای شما نیز کاربردی باشد.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید