top
Samsung and iPhone tracking offline

ردیابی گوشی سامسونگ و آیفون در حالت آفلاین

زمان مطالعه: 4 دقیقه

2

icon

جهت ردیابی گوشی سامسونگ کمپانی سامسونگ قابلیت “یافتن تلفن من (find my mobile)” را برای کاربران خود ارایه داده است. کمپانی اپل نیز برای ردیابی گوشی آیفون قابلیت آیفون مرا پیدا کن (Find My IPhone) را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از قابلیت “یافتن تلفن من” و “آیفون مرا پیدا کن” شما می توانید از راه دور برای پيدا كردن گوشي، پاک کردن اطلاعات روی گوشی از راه دور و به صدا درآوردن زنگ گوشی حتی در صورت سایلنت بودن اقدام نمایید. البته برای استفاده از این ویژگی‌ها می بایست دستگاه شما بعد از گم شدن و یا سرقت روشن و به اینترنت متصل باشد، اما به تازگی این دو کمپانی قابلیت ردیابی حتی در صورت آفلاین بودن دستگاه را نیز ارایه داده‌اند.

همیاب ۲۴، سامانه اعلام سرقت و ردیابی گوشی تبلت و لپ تاپ

ردیابی گوشی سامسونگ در حالت آفلاین

ویژگی جدید قابلیت “یافتن تلفن من” امکان ردیابی دستگاه های گلکسی را بدون نیاز به اینترنت می‌دهد. پس از فعال کردن قابلیت ردیابی آفلاین، می‌توانید گوشی گم شده خود را به کمک سایر گوشی‌های سامسونگ پیدا کنید حتی بدون نیاز به آنکه دستگاه شما به شبکه اینترنت متصل باشد. همچنین از طریق این قابلیت می‌توانید دستگاه‌هایی مانند ایرپاد و یا ساعت های هوشمند را اگر قبل از گم شدن به گوشی شما متصل باشند نیز پیدا کنید.

منوی پیدا کردن افلاین در گوشی سامسونگ

به عبارت دیگر اگر گوشی گم شده شما آفلاین باشد، می‌توانید موقعیت فعلی آن را به کمک یک گوشی هوشمند دیگر سامسونگ پیدا کنید. البته این قابلیت تنها زمانی کاربرد دارد که گوشی شما فاصله کمی با شما داشته باشد.

ردیابی گوشی آیفون در حالت آفلاین

اپل با انتشار iOS 13، قابلیت یافتن آیفون مفقود شده را حتی در صورتی که به شبکه اینترنت متصل نباشد ارایه داده است. این قابلیت تا زمانی که گوشی هوشمند روشن است کارایی دارد و از بلوتوث استفاده می‌کند.

برای استفاده از این قابلیت روی گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS 13 باید به گزینه Find My در قسمت تنظیمات مراجعه کنید. در این قسمت با فعال کردن گزینه Find My iPhone و همچنین پیدا کردن آفلاین می توانید از این قابلیت در زمان مفقودی و یا سرقت گوشی استفاده کنید.

منوی find my iphone در گوشی ایفون

برای فعال کردن این ویژگی در آیفون خود می‌توانید به منوی تنظیمات مراجعه کنید و روی نام خود در بالای صفحه بزنید. سپس گزینه Find My را انتخاب کنید و به منوی Find My iPhone بروید. در نهایت offline finding و Send Last Location را روی حالت فعال بگذارید.

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از روند دادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

ردیابی گوشی سامسونگ و آیفون با اپلیکیشن همیاب۲۴

سامانه همیاب ۲۴ با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی گوشی، بستری مناسب فراهم کرده است.

شما می توانید گوشی سامسونگ یا آیفون خود را در سامانه و یا اپلیکیشن همیاب۲۴ ثبت نمایید تا مراحل ردیابی آن با سرعت بیشتری صورت بگیرد. جهت فعال شدن فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در اپلیکیشن ردیابی گوشی همیاب۲۴ ثبت نمایید تا ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی شما فعال گردد. از این طریق علاوه بر ردیابی گوشی شما در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید

4.1/5 - (14 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. فاطمه مهاجر گفت:

    گوشی آیفون ۱۳ پرومکس مورخ ۴/۴/۱۴۰۱ در خیابان قصردشت تقاطع مالک اشتر سرقت گرفت

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز بابت این اتفاق متاسفیم در لینک زیر اقدام به ثبت مشخصات گوشی سرقتی خود بفرمایید و ردیابی آن را فعال کنید تا هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار گرفت ردیابی شده و از طریق پیامک و تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده شود.
      صفحه ثبت برای کاربران آنلاین : https://hamyab24.ir/l/eg

      0