top
Examining objection to tithing (1)

از کجا بفهمیم اعتراض به دهک‌بندی خانوار بررسی شده است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

37

icon

در مقالات قبلی به صورت کامل توضیح دادیم که چطور می‌توانید از دهک خود اطلاع پیدا کنید و چگونه اعتراض خود را نسبت به دهک‌تان ثبت نمایید. در این متن به شما یاد خواهیم داد که چطور باید بررسی کنید که اعتراض به دهک‌تان به چه نتیجه ای رسیده است. با ما همراه باشید تا با بررسی اعتراض به دهک بندی آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها

پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها

اگر از طریق سامانه my.gov.ir اقدام به اعتراض نسبت به دهک‌بندی نموده‌اید، حالا باید جواب اعتراض را پیگیری نمایید. اما چگونه؟

برای اینکه بدانید جواب اعتراض به دهک بندی خانوار چه شده استباید بدانید که معمولا از طریق پیامک اعلام خواهد شد. اما در صورتی که پیامکی دریافت نکردید بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری اعتراض و درخواست بازبینی دهک‌بندی خود به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

تلفن گویای دهک بندی خانوار

چنانچه نسبت به دهک بندی اعتراض دارید و یا می‌خواهید اعتراض خود را پیگیری نمایید می‌توانید از طریق سامانه hemayat.mcls.gov.ir و یا مراجعه حضوری به پلیس بعلاوه ده اقدام نمایید. اما تلفن گویایی برای این کار نیز قرار داده شده است. شما می‌توانید با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ نیز تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: چرا یارانه من قطع شده است؟ همراه با راهکار

درنهایت

توجه داشته باشید که حتما با کمک سامانه hemayat.mcls.gov.ir از یارانه و دهک بندی خود مطلع شوید و چنانچه اعتراض داشتید آن را ثبت نمایید. اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید.

3.5/5 - (35 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. جواد اشرفی گفت:

    با تشکر از راهنمایی شما .
    ضمناسال قبل بع خاطر تراکنش کارت بلنکی یارانه مرا قطع نمودند لازم به دکر است که یک فرد مستمری بگیر با حداقل حقوق هستم و نه ملک و یا ساختمانی ندارم . و این تراکنش مالی بخاطر قرض و وام بوده که جهیزیه تهیه کردم . و تا چندین سال باید بدهی پرداخت کنم .اعتراض زدم خانواده را تفکیک کردم ولی هیچ ترتیب اثری صورت نگرفته است و فعلا هم که سایت برای اعتراض مجدد بسته میباشد و کسی جوابگوی تلفنی نیست فقط میگویند از طریق سایت اقدام کنید واقعا دور از انصاف و وجدان است که یارانه افرادی مانند من را قطع میکنند و این نشانه این است که بدون اطلاعا ت کافی اقدام به قطع یارانه افراد میکنند .نه من و نه خدا از چنین افرادی نخواهد گذشت که با زندگی مردم بازی میکنند

    13
    1. دحیم سامانیان گفت:

      باسلام ..بنده با کد ملی *************** کارگر وصول مطالبات اداره برق شهرستان فسا میباشم.بدون حقوق و هرگونه مزایای وامتیازی که فکرش بکنید‌.بیمه ام هم بر حسب فیش قطع ووصل که بحساب میزنیم واریز میشود.چون محل اکثرا اشنا هستن خودشان با رضایت کامل به کارت بنده واریز نموده ومن قبض برق شان پرداخت میکنم.ودراین صورت ریز تراکنش حسابم بالا میرودوبر همین صورت در رده بندی دهک ها یارانه اًر ءذار شده .در صورتی که ۱۲سال است مشغولم ۵سال بیمه پرداخت شده.وهمسر بنده که به بیماری اس ومس دچار است با این وجود وضعیت برام درد ناک است ودر تربیت و اموزش سه فرزندم به مشکل خورد.از شما سروران تقاصای بررسی دارم ممنون************

      2
      1. همیاب 24 گفت:

        سلام دوست عزیز. حتما اعتراض خود را در سامانه ثبت نمایید

        0
  2. داودمحمدیان کیساری گفت:

    باسلام، من به دهکبندی اعتراض کردم ولی پاسخی ندادند. اما من ۵۸ سال سن وهیچگونه درآمدی ندارم وازکمیته امداد مستمری میگیرم به همین خاطر دهک ششم هستم چون خیلی وضعم خوبه. آقا من دوتاپسردارم بالای ۳۰سال سن دارند و برای اینکه کمکی به من بشه یارانه خودشان رابه دادند. به نظر شما اگه آنها دارمدی دارند باید به بدهند نباید ازدواج کنند ، دادم را باید پیش خدا ببرم.

    14