top
Kala-leaf-6

پاسخگویی به سوالات مربوط به کالابرگ | زمان واریز کالا برگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

277

icon

چرا کالا برگ واریز نشده است؟ آیا کالابرگ از یارانه کم می‌شود؟ آیا با دادن کالابرگ یارانه نقدی قطع می‌شود؟کالا برگ الکترونیکی کی واریز می‌شود؟

اینها تمام سوالاتی است که با تایید طرح کالا برگ توسط دولت، ذهن مردم را درگیر کرده است. ما در این متن به تمام این سوالات پاسخ داده ایم بنابراین تا انتها با همیاب24 همراه باشید.

راستی قبل از هر چیز یه سوال!! گوشیت اصلیه؟ مطمئنی تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهی از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشیت مطمئن بشی فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنی. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌ت در اختیارت قرار می‌گیره
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

چرا کالا برگ واریز نشده است؟

کالا برگ الکترونیکی کی واریز میشود؟

گاهی مشکلاتی در سامانه پیش می‌آید که کالابرگ دیرتر شارژ می‌شود. بنابراین نگران نباشید شاید گاهی کالابرگ با تاخیر شارژ شود اما اگر تاکنون از کالابرگ استفاده کرده‌اید مطمئن باشید که کالابرگ شما شارژ خواهد شد.

به عنوان مثال کالابرگ و یارانه آبان ماه بعضی از افراد واریز نشده است و دلیل این موضوع ظاهرا به دلیل اختلالی که در شبکه بانکی ایجاد شده، می‌باشد.

آیا با دادن کالابرگ یارانه نقدی قطع می‌شود؟

خیر ؛ استفاده از کالا برگ اختیاری است. طبق این طرح افراد می‌توانند یارانه خود را در قالب کالابرگ الکترونیکی و خرید ۱۱ قلم گروه کالایی اختصاص دهند یا به صورت نقدی برداشت نمایند. استفاده از کالابرگ به این صورت است که 11 قلم کالا اساسی می‌توانید خرید نمایید به این شکل که 120 تومان کارت شما به ازای هر نفر شارژ می‌شود و مابقی آن از یارانه ماه بعدتان کم می‌شود.

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

آیا کالابرگ از یارانه کم می شود؟

استفاده از کالا برگ به این صورت است که به ازای هر نفر ماهانه یارانه شما مبلغ 120 هزار تومان اضافه‌تر شارژ می‌شود و شما می‌توانید با این مقدار 11 قلم کالا خریداری نمایید. اگر مقدار خرید شما بیشتر شود از یارانه ماه بعدتان کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: کالابرگ الکترونیکی چیست؟

کالا برگ الکترونیکی کی واریز میشود؟

کالا برگ الکترونیکی کی واریز میشود؟

معمولا هر ماه حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود و می‌توانید از این طرح استفاده نمایید.

بیشتربخوانید: استعلام کالا برگ

درنهایت

ما در این متن به سوالاتی که درباره کالابرگ داشتید پاسخ دادیم. اگر سوال یا پیشنهاد دیگری دارید با ما در میان بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

3.5/5 - (366 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. یوسف رستمی گفت:

    با سلام و خسته نباشید .بنده تا ایت تاریخ هنوز به بنده و خانواده ام هیچ کالا برگی شارژ نشده این دومین دوره یا سومین دوره است که هیچ کالا برگی تعلق نگرفته دیگر چقدر باید صبر کنیم تا شارژ شود

    0
  2. مروارید کریمی گفت:

    سلام چرا کسانیکه یهام عدالت ندارند ثبت نامشو شروع نمیکنید الان سهم این خانوارها تو جیب کی میره که بفکر ماهایی که نه خونه نه ماشین نه کار نه بیمه نه سرمایه نداریم تازه از کالا برگ هم موقع خرید هر نفر ۱۰۰هزار فروشنده کسر میکنهو اعتراض میکنیم اینقدر بی قانونه میگه همینه که هست

    0
  3. فریبا رسین گفت:

    کالا مرحله سوم بالای من روز عید فطر زدیدم توی گوشی بود الان رفتم تعاونی زد کارت سفر است باید چکار کنیم

    0
  4. بهزاد شمشه گفت:

    سلام چرا بدون خرید از مبلغ کالا برگ کم شده؟

    1
  5. مجید غلامی گفت:

    سلام دو سری که کالابرگ دادن به بنده تعلق نگرفته در صورتیکه دهک ۴ هستم و بیکار تورو خدا پیگیری کنید

    6
  6. بدرالسادات نجف زاده گفت:

    سلام من کالا برگ دریافت نکردم در صورتی که یارانه ۳۰۰ تومنی میگیرم علت چیه
    من در دهک چند هستم
    معلم باز نشسته هستم خواهر من هم شرایط من هست کالا برگ گرفته

    4
    1. ساراجابری گفت:

      سلام من قبل طرح معیشتی که پنجاه و پنج هزارتومن بود بهم تعلق گرفت و چندمرحله واریز شد بعد یهو قطع شد دیگه واریز نشد و فقط یارانه ام واریز شد البته بنابود کسانیکه وام سه ملیونی برای زیارت امام حسین برمیدارن بلاعوض باشه پس چرا از یارانه ام مبلغ کم شد ؟سوال دوم اینکه چرا کالا برگ بنده واریز نمیشه ؟؟سوم اینکه کجا مراجعه کنم تا کالا برگ بهم تعلق بگیره ؟؟سهام عدالت که نداریم و چرا برای افرادیکه واقعا دارن با مشکلات دست و پنجه نرم میکنن سهام عدالت مجدد تعین نمیشه وثبت نامشون انجام نمیشه ؟

      1