top
Kala-leaf-5

استعلام کالا برگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

168

icon

در طرح جدید دولت علاوه بر یارانه شما می‌توانید از کالابرگ الکترونیکی نیز استفاده نمایید. اما چطور متوجه شویم که چه زمانی کالا برگ ما شارژ شده است؟ با همیاب 24 همراه باشید تا با استعلام کالابرگ الکترونیکی با کد ملی آشنا شوید.

راستی قبل از هر چیز یه سوال!! گوشیت اصلیه؟ مطمئنی تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهی از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشیت مطمئن بشی فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنی. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌ت در اختیارت قرار می‌گیره
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

استعلام کالابرگ الکترونیکی

استعلام کالابرگ الکترونیکی

اگر یارانه دریافت می‌کنید و می‌خواهید بدانید که کالا برگ به شما تعلق گرفته است یا خیر باید استعلام کالا برگ با کد ملی را بگیرید. با گرفتن استعلام متوجه خواهید شد که شما مشمول این طرح هستید یا خیر و اگر هستید آیا کالابرگ شما شارژ شده یا نه. توجه داشته باشید اگر با گرفتن استعلام متوجه شدید که شامل این طرح نیستید لازم است که چند وقت یک‌بار استعلام کالابرگ الکترونیک خود را بگیرید. زیرا این طرح به صورت پلکانی اجرا می‌شود. در ادامه دو روش گرفتن کالابرگ الکترونیکی را آموزش داده‌ایم.

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

برنامه استعلام کالا برگ یارانه

برای اینکه بدانید کالا برگ شارژ شده یا نه باید استعلام کالا برگ الکترونیکی را بگیرید برای این کار باید برنامه شبکه ملی اعتبار که به اختصار «شما» نام گذاری شده است، را نصب نمایید.

شبکه ملی اعتبار “شما”، بستر مدیریت و اختصاص اعتبارهای حمایتی بر اساس سیاست گذاری‌های رفاهی کلان دولت به صورت دقیق بر اساس هر کدملی است.

نصب برنامه شبکه ملی اعتبار که به اختصار «شما»

کد استعلام کالا برگ الکترونیکی

کد استعلام کالا برگ الکترونیکی

اگر به هر دلیلی نمیتوانید برنامه شما را نصب نمایید میتوانید از کد دستوری استفاده کنید و استعلام کالا برگ خود را بگیرید. با شماره گیری #۲۸*۷۸۸* یا #۱۴۶۳*۵۰۰* می‌توانید از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: ورود به سامانه حمایت معیشتی | نمایش دهک بندی خانوار

درنهایت

با کمک دو روش گفته شده در متن مقاله به راحتی می‌توانید متوجه شوید که شامل طرح کالابرگ هستید یا خیر و نیز از میزان شارژ کارت خود آگاه شوید. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

3.4/5 - (538 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمدم گفت:

    من یارانه ام از همسرم جداست وبه صورت تکی برای من واریز میشه اما وقتی استفلام می زنم فقط می زنه کد اعتبار 1ریال پس من چرا مشمول طرح کالا برگ نیستم

    3
  2. اکبرابراهیمی گفت:

    کساني رو دیدم که ازبنیه مالی بهتر و بالاتر از من برخوردار بودن و بهشون تعلق گرفته بود و من که مستاجر و کارگرم به من تعلق نگرفته، انگار هیچ کار کارشناسی و درستی انجام نشده و یکی نشسته برای خودش شانسی رندوم زده الله بختکی یخری
    این چه وضعیه آخه

    21
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام اکبر عزیز. بله، اگر آیکون پخش صدا سبز شده باشد، به این معنی است که صدا با موفقیت پخش شده است.

      در اینجا جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه می‌شود:

      عملکرد پخش صدا:
      زمانی که از ویژگی “پخش صدا” در ردیابی گوشی شیائومی استفاده می‌کنید، گوشی شما با حداکثر صدا به صدا در می‌آید، حتی اگر در حالت سکوت یا لرزش باشد. این به شما کمک می‌کند تا گوشی خود را در صورت گم شدن در خانه یا مکان‌های عمومی پیدا کنید.

      3
  3. اکبرابراهیمی گفت:

    کساني رو دیدم که ازبنیه مالی بهتر و بالاتر از من برخوردار بودن و بهشون تعلق گرفته بود و من که مستاجر و کارگر به من تعلق نگرفته

    23
  4. مائده گفت:

    از ما مینویسه مانده اعتبار فعلی ۱. نمیدونم تعلق میگیره یا نه؟

    35
  5. موسی گرمه گفت:

    اصلا کار نمیکنه یا میگه اشتباست ویا میگه نامشخص.فکنم سرکاریه

    11
  6. بمن تعلق نگرفته من شدم دهک نهم اما واقعیت این هست که بنده تعداد خانوار 4نفری هستم کارگر ساختمانی هستم منطقه محروم زندگی میکنم یه منزل 100متری کلنگی دارم با یه ماشین مدل پایین چرا اونای که کلی ملک چندین واحد اپارتمان چندین خودرو دارند بهشون تعلق گرفته اما من که یه کار گر هستم بمن تعلق نگرفته جای وجود نداره ادم بره حرف شو بزنه یه سایت برای اعتراض گذاشتند اما فرم برای توضیحات نگذاشتند تنها چیزی که توی سایت هست یه تیک هست برای اعتراض اونم بی فایده هست کلا در بی عدالتی میشه در حق خیلی ها

    49