top
WhatsApp-Poll

چطور در واتساپ نظرسنجی بگذاریم | آموزش ساخت نظرسنجی

زمان مطالعه: 7 دقیقه

0

icon

تا به حال برای شما اتفاق افتاده که در گروه‌های کاری خود در واتساپ بخواهید یک نظرسنجی راه‌اندازی کنید؟ نظرسنجی در واتساپ بسیار اهمیت دارد زیرا به مشتریان و کاربران نشان می‌دهد که نظر آن‌ها تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد.

در این مقاله ما به شما نحوه ساخت نظرسنجی در واتساپ یا ایجاد نظرسنجی در واتساپ (درست كردن نظرسنجي در واتساپ) را آموزش می‌دهیم، تا پایان این مطلب با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

چگونه در واتساپ نظرسنجی قرار دهیم

چگونه در واتساپ نظرسنجی قرار دهیم

قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کنیم که برای اینکه در واتساپ نظرسنجی قرار دهیم باید به سایت‌هایی که به شما در این زمینه کمک می‌کنند مراجعه کنید.

شاید با خود بگویید که چطور در واتساپ نظرسنجی بگذاریم بدون برنامه؟ طبق اطلاعات جمع‌آوری شده هنوز نمی‌توان بدون برنامه جانبی نظرسنجی در واتساپ درست کرد.

اما ما در ادامه بهترین سایت‌ که برای ساخت یک نظرسنجی خوب به شما کمک می‌کند را معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: بیشتر بخوانید: آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

ساخت نظرسنجی در واتساپ با سایت Ferendum

شما میتوانید با رفتن به سایت Ferendum به راحتی یک نظرسنجی آنلاین بسازید و آن را در گروه‌های مورد نظر خودتان در واتساپ به اشتراک بگذارید. بعد از ورود یک صفحه جدید باز می‌شود که در بخش اول از شما سوالاتی نظیر عنوان نظرسنجی، توضیحات، نام و نام خانوادگی و ایمیل خود را می‌پرسد.

Ferendum

در بخش دوم شما می‌بایست جواب‌های مد نظر خود را درباره عنوانی که مطرح کرده‌اید بنویسید. شما می‌توانید حداقل بین 2 تا 5 جواب بنویسید، اگر بیشتر از 5 تا لازم داشتید می‌توانید بر روی گزینه Add more options کلیک کنید.

سایت ferendum

در مرحله بعدی شما می‌توانید تنظیمات نهایی نظرسنجی خود را انجام دهید. می‌توانید انتخاب کنید که به صورت ناشناس(Anonymous poll) انجام شود یا اینکه شخص نظر دهنده مشخص باشد(non-anonymous poll).

در ادامه می‌توانید انتخاب کنید که کاربر فقط یک گزینه(Allow voting one option only) را بتواند انتخاب کند یا اینکه چندین گزینه(Allow voting more than one option) را بتواند انتخاب کند.

همچنین می‌توانید نظرسنجی را بدون نیاز به یک آیدی مشخص برای هر کاربر اجرا کنید یا اینکه یکی از روش‌های ورود به سیستم نظیر Gmail یا FaceBook را برای کاربران در نظر بگیرید.

شما برای اعمال تنظیمات بیشتر برای نظر سنجی خودتان می‌توانید بر روی گزینه Show Advanced Configuration کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : بلاک کردن در واتساپ چگونه است و علائم بلاک شدن چیست؟

بعد از انتخاب بخش تنظیمات پیشرفته، 3 گزینه را در پیش رو دارید که شما می‌توانید با انتخاب گزینه
Allow participants to add new options until the end of از اضافه نمودن گزینه جدید در نظرسنجی توسط کاربر جلوگیری کنید.

ولی اگر می‌خواهید که کاربر بتواند گزینه‌ای را اضاف کند باید بر روی گزینه Always allow adding new options کلیک کنید.

کمی پایین‌تر یک تیک آبی را می‌بینید که با برداشتن یا گذاشتن این تیک می‌توانید انتخاب کنید گزینه‌های فیس‌بوک، توییتر، واتساپ و ایمیل هم نمایش داده شوند یا خیر.در قسمت بعدی شما می‌توانید به کاربران اجازه دهید که بتوانند کامنت بگذارند یا خیر.

مرحله بعدی قسمتی وجود دارد که باعث می‌شود کاربر بعد از نظرسنجی نتیجه آن را ببیند. برای این کار باید بخش Anonymous Poll specific configuration را پیدا کرده و گزینه After voting را انتخاب کنید.

اگر هم نخواستید که کاربران نتیجه نظر سنجی را ببیند باید گزینه Only the administrator will know the results را انتخاب کنید با این کار فقط ادمین اجازه دیدن نتیجه نظرسنجی را دارد.

در پایان باید بر روی تیک موافقت با قوانین را کلیک کرده و بر روی دکمه آبی رنگ برای ایجاد نظرسنجی کلیک کنید. در صفحه بعد لینک نظرسنجی برای شما آماده می‌شود و شما می‌توانید آن را در واتساپ خود به اشتراک بگذارید.

ساخت نظرسنجی واتساپ با اپلیکیشن Poll creation form

Poll creation form

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که شما می‌توانید به راحتی با آن یک نظر سنجی بسازید Poll creation form می‌باشد. ابتدا باید این برنامه را برای گوشی خود دانلود کنید.

سپس با وارد شدن به برنامه یک نظرسنجی مطابق با خواسته خود طراحی کرده و آن را در Dashboard قرار دهید. با استفاده از گزینه‌های Embed و Share و لینک موجود اقدام به اشتراک گذاری در گیام رسان واتساپ خود کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش ارسال پیام خودکار در واتساپ بیزینس

نظرسنجی واتساپ چه اهدافی را به دنبال دارد؟

اهداف نظر سنجی در واتساپ

یکی از مهم ترین و اصلی ترین اهداف نظرسنجی در واتساپ، تعامل با مخاطبین خود می‌باشد. نظر سنجی‌ها یکی از سریعترین و آسان ترین روش برای برقراری ارتباط با مخاطبین هستند.

یکی دیگر از بهترین اهداف نظرسنجی در واتساپ این می‌باشد که می‌توانید اطلاعات کاربردی از خود مخاطب دریافت کنید.

سوالات پر تکرار مخاطبان

FAQ

در این قسمت ما برای شما عزیزان چند نمونه از پرتکرارترین سوالات افراد را جمع آوری کرده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید هر چه سریع‌تر به جواب سوال خود برسید.

چطور در واتساپ نظرسنجی بگذاریم بدون برنامه؟

طبق اطلاعات جمع‌آوری شده، خیر شما نمی‌توانید به طور مستقیم از خود برنامه اقدام به ساخت نظرسنجی بکنید.

احتمال این وجود دارد که در نسخه‌های جدید واتساپ این قابلیت در دسترس باشد.

برای ایجاد یک نظرسنجی واتساپ باید هزینه پرداخت کنیم؟

خیر تمامی ابزارهای جانبی که در این مقاله برای ایجاد نظرسنجی واتساپ معرفی کرده‌ایم کاملا رایگان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت گیف واتساپ | 3 اپلیکیشن ساخت گیف

کلام پایانی

در این مقاله فهمیدیم که نظرسنجی واتساپ چه اهدافی دارد و چگونه باید یک نظرسنجی را ایجاد کنیم. چنانچه در رابطه با ایجاد نظرسنجی واتساپ سوالی داشتید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

سوالات متداول

برای ایجاد یک نظرسنجی واتساپ باید هزینه پرداخت کنیم؟

خیر تمامی ابزارهای جانبی که در این مقاله برای ایجاد نظرسنجی واتساپ معرفی کرده‌ایم کاملا رایگان می‌باشند.
.

چگونه در واتساپ نظرسنجی قرار دهیم؟

در متن مقاله به صورت کامل نحوه ساخت نظرسنجی در واتساپ را توضیح دادیم. لطفا متن مقاله را مطالعه نمایید.

3.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید