top
Making-WhatsApp-gifs

نحوه ساخت گیف واتساپ | 3 اپلیکیشن ساخت گیف

زمان مطالعه: 7 دقیقه

0

icon

امروزه تصاویر متحرک با نام Gif بسیار در بین مردم بسیار محبوب هستند و افراد زیادی از آن‌ها در پیام‌رسان واتساپ استفاده می‌کنند. در این مقاله تصمیم داریم به آموزش ساخت گیف واتساپ بپردازیم. برای یادگیری روش ساخت گیف واتساپ، با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

نحوه ساخت گیف در واتساپ

برای ساخت گیف در واتساپ، نیازی نیست که راه پیچیده و طولانی را طی کنید. زیرا ساخت گیف در واتساپ یک کار بسیار ساده و آسان می‌باشد.

شما با این کار می‌توانید در پیام رسان واتساپ در قسمت چت‌های خود از گیف‌های مورد علاقه خود استفاده کنید. مراحل ساخت گیف در واتساپ به شکل زیر می‌باشد :

  • اپلیکیشن واتساپ خود را باز کنید.
  • به صفحه چت گفت و گو مورد نظر خود بروید.
  • سپس بر روی آیکون ارسال فایل کلیک کنید.
  • در این مرحله به بخش گالری مراجعه کنید.
  • ویدئوی مورد نظر خود را برای ساخت Gif انتخاب کنید.
  • در این قسمت شما باید قسمتی از فیلم را که می‌خواهید تبدیل به گیف شود را بر روی فیلم مشخص کنید.
نحوه ساخت گیف در واتساپ
  • سپس بر روی آیکون Gif که در زیر تایم لاین فیلم قرار گرفته است کلیک کنید.
  • و در پایان گزینه ارسال را کلیک کنید. فایل به صورت گیف برای طرف مورد نظر ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید : بلاک کردن در واتساپ چگونه است و علائم بلاک شدن چیست؟

با طی مراحلی که در بالا گفته شد شما می‌توانید فایل‌های خود را به صورت تصاویر متحرک به نام Gif در پیام‌رسان واتساپ برای دوستان خود ارسال کنید.

نکته : برای اینکه قابلیت ساخت گیف برای شما وجود داشته باشد، باید آخرین نسخه پیام رسان واتساپ را در گوشی خود نصب کنید.

3 نمونه از برنامه‌های ساخت گیف

امروزه شما به راحتی می‌توانید گیف مورد نظر خود را بسازید. زیرا که ایجاد گیف با برنامه‌های ساخت گیف بسیار کار آسانی شده است. در ادامه به معرفی 3 تا از بهترین برنامه‌های ساخت گیف می‌پردازیم.

ساخت گیف با کمک برنامه Gif maker

برنامه Gif maker

برای ساخت گیف با برنامه Gif maker، باید ابتدا این برنامه را در گوشی خود نصب کنید.

برنامه را باز کنید. در منوی مشاهده شده، اگر می‌خواهید عکس‌های خود را به گیف تبدیل کنید، بر روی گزینه Image – Gif کلیک کنید. سپس عکس‌های مورد نظر خود جهت ساخت گیف را از گالری خود انتخاب کنید.

نکته : توجه داشته باشید که اگر خواستید ویدئوی مورد نظر خود را تبدیل به گیف کنید، باید بعد از وارد شدن به برنامه بر روی گزینه Video – Gif کلیک کنید.

ممکن است در روند مراحل ساخت گیف با گزینه‌ای به نام Edit Gif برخورد کنید. به یاد داشته باشید که این گزینه برای ویرایش کردن گیف‌های شما می‌باشد و می‌توانید آن‌ها را به راحتی ویرایش کنید.

بعد از اتمام مراحل بالا، برای ذخیره گیف مورد نظر خود در بالای صفحه بر روی آیکون تیک کلیک کنید. سپس می‌توانید کیفیت مورد نظر خود را برای گیف خود انتخاب کنید.

و در آخر بر روی گزینه OK کلیک کنید تا گیف شما ساخته شود.

بیشتر بخوانید : غیرفعال کردن تیک آبی در واتساپ | ترفند خواندن پیام بدون دیده شدن

ساخت گیف با کمک برنامه GIPHY

برنامه GIPHY

GIPHY یکی دیگر از برنامه‌های خوب در زمینه ساخت گیف می‌باشد که علاوه بر اینکه به شما امکان ساخت گیف مورد نظر خود را می‌دهد، همچنین یک موتور جستجو بسیار قوی و گسترده‌ای دارد که به شما کمک می‌کند گیف‌های مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

در این برنامه برای ساخت گیف، شما سه راه در پیش روی خود دارید. اول اینکه می‌توانید از چندین عکس یا فیلم از درون گالری خود اقدام به ساخت گیف کنید.

دوم اینکه می‌توانید با استفاده از متن‌ها اقدام به ساخت گیف در این برنامه بکنید.

و در آخر می‌توانید برای اقدام به ساخت گیف از ویدئو یا تصویر زنده یا هم اکنون بهره بگیرید.

یک ویژگی بسیار خوب این برنامه این می‌باشد که به طور مستقیم با شبکه‌های اجتماعی بالا رتبه نظیر فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و… به راحتی یکپارچه می‌شود تا گیف‌ها و پست‌های مورد نظر به راحتی انتشار پیدا کنند.

ساخت گیف با کمک برنامه Ez GIF Maker

Ez GIF Maker

یکی دیگر از بهترین برنامه‌ها در زمینه ساخت گیف، Ez Gif Maker می‌باشد. زیرا که در این برنامه مجموعه عظیمی از بهترین ابزارهای رایگان و آسان برای ساخت گیف وجود دارد که کار شما را در زمینه ساخت Gif بسیار ساده و آسان می‌کند.

در این برنامه با زدن یک کلیک می‌توانید به راحتی عکس‌ها یا ویدئوهای خود را ویرایش و اقدام به ساخت گیف کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه، جلوه‌های ویژه‌ای نظیر کنتراست، معکوس کردن، فیلترها و… بر روی گیف مورد نظر خود اعمال کنید.

بیشتر بخوانید: ساده‌ترین آموزش کامل ساخت کاتالوگ در واتساپ بیزینس

تبدیل عکس به گیف در واتساپ


شما می‌توانید عکس خود را به یک فایل GIF تبدیل کرده و آن را در واتساپ به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار، علاوه بر روش‌های بالا، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. با استفاده از نرم افزار تبدیل عکس به گیف: برنامه‌های متعددی برای تبدیل عکس به گیف وجود دارند، اما یکی از پرکاربردترین آن‌ها GIPHY است. با دانلود و نصب نرم افزار GIPHY می‌توانید عکس خود را آپلود کرده و به فرمت GIF تبدیل کنید. سپس فایل GIF را ذخیره کرده و در واتساپ به اشتراک بگذارید.
  2. با استفاده از واتساپ خود: در واتساپ نیز می‌توانید عکس خود را به یک فایل GIF تبدیل کنید. برای این کار، عکس مورد نظر را به صورت مستقیم در چت باز کنید و سپس روی آن کلیک کنید تا گزینه “تبدیل به گیف” را مشاهده کنید. سپس با استفاده از ابزار تنظیم مدت زمان گیف، فرمت و کیفیت، فایل GIF را تولید کنید و در چت واتساپ به اشتراک بگذارید.

همچنین، برخی از دوربین های گوشی‌های هوشمند نیز از قابلیت ضبط فیلم به صورت حرکتی پشت سر هم برای ایجاد فایل GIF پشتیبانی می‌کنند که می‌توانید از آن استفاده کنید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم به شما نحوه ساخت گیف با برنامه واتساپ و دیگر برنامه‌های کمکی را آموزش دهیم. سعی کردیم 3 تا از بهترین برنامه‌هایی که شما را در ساخت گیف کمک بسیاری می‌کنند، معرفی کنیم.

چنانچه سوالی در رابطه با ساخت گیف و برنامه‌های نام برده شده در بالا داشتید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

سوالات متداول

چطور عکس خودمان را به گیف تبدیل کنیم؟

در متن مقاله در قسمت آخر کامل این مورد را توضیح داده‌ایم.
.

چطور در واتساپ گیف بسازم؟

در متن مقاله به صورت کامل توضیح دادیم و چند برنامه کاربردی در این زمینه معرفی کردیم و آموزش دادیم. لطفا متن مقاله را مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید