top
how-to-found-lost-phone-in-arbaeen-trip

چگونه گوشی گمشده در سفر اربعین را ردیابی کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

20

icon

گوشی موبایل، مدارک، کارت شناسایی و گذرنامه از عمده وسایل گمشده در اربعین بوده‌اند. خوشبختانه وسایل گمشده یا به سرقت رفته از زائرین اربعین به کشور بازگردانده و تدابیری اندیشیده شده تا به دست صاحبانشان برسد. کنسول‌گری ایران در کربلا و قرارگاه امام رضا (ع) از ابتدای پیاده روی اربعین تا امروز بیش از 1000 زائر گمشده را نیز به کشور بازگردانده‌اند.

زائرین گرامی چنانچه در سفر اربعین به کشور عراق، گوشی موبایل خود را گم کرده و یا از شما به سرقت رفته است، هر چه سریع‌تر مراتب را جهت انجام ردیابی گوشی مفقودی/سرقتی خود، در سامانه همیاب ۲۴ ثبت نمایید.

با توجه به تجربیات سال‌های گذشته سامانه، بیش از ۶۰ درصد گوشی‌های سرقتی/ مفقودی زائرین اربعین به کشور بازگردانده شده است.

ردیابی گوشی مفقودی اربعین در سامانه همیاب ۲۴

ردیابی گوشی مفقودی اربعین در سامانه همیاب ۲۴

جهت اعلام سرقت ابتدا برنامه همیاب24 را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه همیاب24

وارد اپلیکیشن همیاب ۲۴ شوید گزینه اعلام سرقت را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا همیاب ۲۴ در سریع‌ترین زمان ممکن ردیابی گوشی یا کالای شما را انجام داده و نتیجه آن را به اطلاع شما برساند.

ثبت گوشی مفقودی در اربیعن با برنامه همیاب24

پس از اعلام سرقت، سامانه همیاب ۲۴ علاوه بر ردیابی گوشی سرقتی، از خرید و فروش آن نیز جلوگیری کرده و همینطور کالای سرقتی شما را در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری ها جستجو کرده و به شما اطلاع می‌دهد.

همیاب ۲۴ تنها سامانه کشوری اعلام سرقت و ردیابی کالاهای سرقتی (موبایل، تبلت و لپ­ تاپ) می­‌باشد و شما می­‌توانید با خیال راحت پیگیری کالای سرقتی یا مفقودی خود را به این سامانه محول کنید.

ثبت گوشی پیدا شده در اربعین

زائر گرامی چنانچه در طی سفر اربعین گوشی موبایل گمشده‌ای را پیدا کردید، می‌توانید آن را در برنامه همیاب ۲۴ ثبت نمایید. همیاب۲۴ طی اقدامی این قابلیت خاص را در اختیار شما قرار می­‌دهد تا زمانی که کالایی را پیدا می­‌کنید، مشخصات آن را در سامانه ثبت کنید. همیاب ۲۴ کمک می‌کند تا کالا هر چه سریع‌تر به دست صاحبش برسد.

دانلود برنامه همیاب24

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. بی زد گفت:

    اگر گوشی خاموش باشه,باز هم امکان ردیابی هست؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. بله. زیرا از چند طریق در سامانه همیاب24 ردیابی انجام میشود.
      ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور

      0
  2. دو تا گوشی رو آزمون دزدیدن یکی تو موکب یکی هم در راه البته دومی شاید افتاده باشه ثبت کردم جفتش را ممکن است پیدا شود؟

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز
      بابت گم شدن گوشی هاتون متاسفیم به شما پیشنهاد میکنم که از طریق لینک زیر هر دو گوشی تان را به صورت جداگانه در سامانه همیاب24 ثبت کنید:
      لینک ثبت گوشی سرقتی/مفقودی

      0
  3. امیر صابری گفت:

    سلام وقت بخیر گوشیم در راه نجف به کربلا در موکبی دزدیده شده و برای اعلام سرقت به سایت همیاب 24 مراجعه کردم اما در گزینه انتخاب محل سرقت فقط استانهای کشور ایران وجود داره و گزینه کربلا یا نجف نداره باید کدام را انتخاب کنم با تشکر

    1
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز لطفا برای انتخاب محل سرقت، شهر محل سکونتتان را انتخاب کنید.

      0
  4. مسعود گفت:

    سلام وقتتون بخیر،جهت ثبت ردیابی اگه سیم کارت داخل گوشی نباشه باز هم لازمه که سیم کارت رو سوزوند؟؟؟

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام مسعود عزیز
      برای فعال شدن فرایند ردیابی باید حتما سیمکارت روی گوشی سرقتی/مفقودی سوزانده شود.
      اگر روی گوشی سرقتی/مفقودی سیمکارت ندارید نیازی به سوزاندن نیست کافیست ابتدا از طریق لینک زیر اقدام به ثبت ردیابی گوشی کنید و سپس عدد 1 را به سرشماره پیامک شده ارسال کنید.
      لینک ثبت کالای دیجیتال سرقتی در سامانه همیاب24 : https://hamyab24.ir/l/eg

      0
  5. امیر حسین روحانی گفت:

    سلام خدا قوت
    گوشیم را در کربلا در پیاده روی اربعین گم کردم اعلام مفقودی در سامانه همیاب هم زدم آیا سیم کارت و بسوزونم مشکلی نداره جون نیازش دارم؟

    2
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیزز برای اینکه ردیابی شما فعال شود باید حتما سیمکارت تان را بسوزانید و سپس عدد 1 را به سرشماره گفته شده ارسال نمایید.

      1
  6. علی رضا گفت:

    زمانی که در موکب خواب بودم گوشیمو برداشتن یعنی دزدین و الان نمی دونم باید چیکار کنم و در نجف این اتفاق افتاده.

    0