top
TP-Link modem settings

تنظیمات مودم تی پی لینک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

اگر مودم تی پی لینک تهیه کردید و نمی‌دانید که چطور این مودم را تنظیم کنید اصلا نگران نباشید! با کمک این متن به راحتی می‌توانید وارد تنظیمات مودم تی پی لینک شوید و کانفینگ مودم تی پی لینک را به راحتی انجام دهید. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

مودم تی پی لینک TP-LINK


مودم تی پی لینک (TP-LINK) یکی از معروف‌ترین مدل‌های مودم‌های ADSL/VDSL در بازار است. این مودم‌ها برای ارائه‌ی اینترنت با سرعت بالا و پایداری بالا طراحی شده‌اند و در انواع مختلفی مانند TD-W8961N، TD-W8960N، TD-W9970 و غیره تولید شده‌اند. برخی از ویژگی‌های اصلی این مودم‌ها عبارتند از:

  1. سرعت بالای انتقال داده‌ها: مودم‌های تی پی لینک قابلیت ارائه‌ی اینترنت با سرعت بالا را دارند که برای استفاده از اینترنت با کیفیت بالا و پایداری بالا بسیار مهم است.
  2. پشتیبانی از استاندارد‌های امنیتی: این مودم‌ها از امنیت با پروتکل‌های مختلفی مانند WPA/WPA2، تحت شبکه‌ی محلی و VLAN پشتیبانی می‌کنند که برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران بسیار حیاتی است.
  3. قابلیت تنظیمات پیشرفته: این مودم‌ها از تنظیمات پیشرفته مانند تنظیمات پورت، فایروال، QoS و مانند آن پشتیبانی می‌کنند که برای کاربران حرفه‌ای بسیار مفید است.
  4. طراحی زیبا و کاربرپسند: مودم‌های تی پی لینک با طراحی زیبا و کاربرپسند به بازار عرضه شده‌اند و بسیار ساده و آسان در استفاده هستند.

برای استفاده از مودم تی پی لینک، باید آن را به شبکه خود وصل کرده و با ورود به آدرس IP مودم، به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید. معمولاً برای ورود به تنظیمات مودم تی پی لینک، باید آدرس 192.168.1.1 را در مرورگر خود وارد نمایید.

بیشتر بخوانید: بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

نحوه ورود به تنظیمات مودم تی پی لینک

نحوه ورود به تنظیمات مودم تی پی لینک

اگر مودم تی پی لینک تهیه کرده‌اید و می‌خواهید از آن استفاده کنید ابتدا باید مودم را کانفینگ نمایید. برای کانفیگ کردن مودم چند کار ساده را باید انجام دهید که در ادامه تمام مراحل را آموزش خواهیم داد. اما قبل از هر کار ابتدا باید وارد تنظیمات مودم تی پی لینک شوید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید. اما اگر هنوز مودم خریداری نکرده‌اید خواندن مقاله (راهنمای خرید مودم اینترنت ADSL | معرفی و بررسی بهترین‌ها) به شما کمک زیادی در زمینه انتخاب مودم خوب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش تنظیمات مودم دیلینک

مراحل ورود به تنظیمات مودم تیپی لینک

  1. ابتدا باید از طریق کامپیوتر به صورت سیمی و یا از طریق تلفن همراه خود به صورت بدون سیم به مودم متصل شوید.
  2. حالا 192.168.1.1 را در مرورگر خود وارد کنید.
  3. در این قسمت صفحه‌ی درخواست رمز و نام کاربری باز می‌شود.
  4. در هر دو قسمت کلمه‌ی admin را بنویسید. توجه داشته باشید این رمز و پسورد در همه مودم‌ها معمولا یکسان است.
  5. به همین راحتی شما وارد تنظیمات مودم خود شده‌اید و می‌توانید تغییرات و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید.

بیشتر بخوانید: آموزش مطمئن‌ترین روش بالا بردن امنیت مودم

کانفیگ مودم تی پی لینک

کانفیگ مودم تی پی لینک

بعد از این که با کمک مرحله قبل وارد تنظیمات مودم شدید حالا به راحتی می‌توانید مودم خود را کانفیگ کنید. برای کانفیگ مودم تی پی لینک مراحل زیر را انجام دهید.

  1. بعد از وارد شدن به تنظیمات در قدم اول باید بعد از ورود به صفحه روی عبارت Quick Start کلیک کنید.
  2. حالا گزینه‌ی Next را انتخاب نمایید.
  3. در این بخش باید موقعیت مکانی را انتخاب نمایید. کلمه ی Tehran تایپ نمایید.
  4. در این لحظه صفحه‌ای باز می شود؛ شما باید عبارت PPPoE/PPPoA را انتخاب کنید تا مودم بعد از روشن شدن به طور خودکار به اینترنت متصل شود.
    دقت داشته باشید در صورتی که اتصال خودکار نمی‌خواهید باید روی Bridge Mode کلیک کرده و فرایند کانفینگ را به پایان برسانید.
  5. اگر گزینه‌ی PPPoE/PPPoA را انتخاب کردید کانفینگ به پایان نمی‌رسد و صفحه ی دیگری باز خواهد شد.
  6. در این صفحه باید نام کاربری و رمز دریافتی از شرکت و کدهای VPI و VCI را تایپ نمایید. تا تنظیمات کامل شود.
  7. در نهایت بر روی دکمه Finish کلیک نمایید.

نتیجه گیری

با انجام مراحل بالا به راحتی می‌توانید وارد تنظیمات مودم تی پی لینک شوید و عملیات کانفینگ این مودم را انجام دهید. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

در ضمن شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن همیاب۲۴ علاوه بر مراقبت از گوشی در برابر سرقت از امکانات بینظیر آن نیز بهره‌مند شوید.

نصب اپلیکیشن ضد سرقت گوشی

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید