top
Dilink modem settings

آموزش تنظیمات مودم دیلینک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

در صورتی که تمایل دارید با تنظیمات مودم دیلینک آشنا شوید و اگر که در خصوص کانفیگ مودم دیلینک سوالی دارید حتما تا انتهای این متن با ما همراه باشید. زیرا در ارین متن می‌خواهیم صفر تا صد تنظیمات مودم دی لینک (D-LINK) را بررسی کنیم.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

مودم دی لینک (D-LINK)


مودم دی لینک (D-Link) یکی از محصولات شرکت دی لینک است که در زمینه تولید مودم‌های ADSL و وای‌فای فعالیت می‌کند. این مودم‌ها برای اتصال به اینترنت و ایجاد یک شبکه‌ی خانگی یا دفتر کار استفاده می‌شوند.

مودم‌های دی لینک با امکاناتی مانند پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید مانند VDSL و G.fast، پورت‌های LAN و WAN، وای‌فای با پوشش بالا، قابلیت اتصال به شبکه‌ی همراه و بسیاری از قابلیت‌های دیگر، از جمله توابع مدیریتی و امنیتی، به کاربران ارائه می‌شوند.

برای تنظیمات اینترنت و وای‌فای، اتصال به مودم دی لینک از طریق یک مرورگر وب از جمله Google Chrome، Mozilla Firefox و یا Internet Explorer امکان‌پذیر است. برای ورود به صفحه تنظیمات مودم، آدرس IP مودم را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید. بعد از ورود به صفحه تنظیمات، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور مدیر، می‌توانید تنظیمات مودم را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

نحوه وارد شدن به صفحه تنظیمات مودم دی لینک

نحوه وارد شدن به صفحه تنظیمات مودم دی لینک

برای ورود به تنظیمات مودم دی لینک جای هیچ نگرانی نیست و با کمک این متن به راحتی می‌توانید مودم خود را تنظیم نمایید فقط کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا مودم خود را به برق و پریز تلفن متصل کنید.

برای وارد شدن به صفحه‌ی تنظیمات هم از گوشی همراه و یا از دستگاهی چون کامپیوترمی‌توانید استفاده کنید. البته برای اتصال کامپیوتر به مودم باید کابلی از پورت LNA به کیس یا لپ تاپ وصل نمایید.

حالا وارد مرورگر خود شوید و آدرس 192.168.1.1 را وارد نمایید.

بعد از باز شدن صفحه کلمه‌ی admin را باید در هر دو کادر بنویسید.

توجه داشته باشید پسورد admin در همه مودم ها یکسان اسن بنابراین برای افزایش امنیت مودم حتما آن را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل ریست کردن مودم

نحوه کانفیگ مودم دی لینک

نحوه کانفیگ مودم دی لینک

برای کانفینگ مودم دی لینک ابتدا با کمک مرحله قبل وارد تنظیمات شوید سپس مراحل زیر را انجام دهید.

  1. زمانی که صفحه باز شد در سمت چپ روی Wizard کلیک کنید.
  2. سپس در قسمت SETUP روی کادری که Setup Wizard نوشته شده است، کلیک نمایید.
  3. هم اکنون صفحه خوش آمدگویی را مشاهده خواهید کرد next را بزنید.
  4. حالا پنجره‌ی تغییر یوزر و پسورد را مشاهده می‌کنید در این صفحه می‌توانید پسورد خود را عوض نمایید. در صورتی که تمایل به این کار ندارید کلمه skip را زده و وارد مرحله‌ی بعد شوید. 
  5. در این بخش در قسمت Time zone کلمه Tehran را درج کرده و به مرحله بعدی بروید.
  6. حالا باید برای VPI:0 و VPI:35 را انتخاب نمایید تا وارد صفحه‌ی بعد شده و نام کاربری و پسورد دریافتی از جانب مخابرات را وارد کنید.
  7. حالا برا اتمام کانفینگ مودم دی لینک مراحل زیر را انجام دهید:
    . فعال سازی تیک Enable Your Wireless
    . درج نام مناسب برای وایرلس در بخش Wireless Network Name
    . انتخاب Visible برای بخش Visibility Status
    . انتخاب Security level برای بخش Wp A2-Psk
    . درج رمزی با ۸ کارکتر در قسمت WPA2 Pre-Shared key
  8. سپس روی Next کلیک کرده و روی Apply کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش راحت‌ترین روش تنظیم کردن مودم زایکسلzyxel

در نهایت…

تنظیمات مودم دی لینک کار سختی نیست و شما با کمک این متن به راحتی میتوانید وارد تنظیمات مودم شوید و کانفینگ مودم دیلینک را انجام دهید. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

در ضمن شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن همیاب۲۴ علاوه بر مراقبت از گوشی در برابر سرقت از امکانات بینظیر دیگر آن بهره‌مند شوید.

نصب اپلیکیشن ضد سرقت گوشی

1.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید