top
The-best-app-for-designing-Instagram-posts-and-stories

بررسی بهترین نرم افزارها برای طراحی پست و استوری اینستاگرام

زمان مطالعه: 7 دقیقه

0

icon

اگر شما در اینستاگرام تولید محتوا می‌کنید، احتمالا دغدغه انتخاب بهترین برنامه‌ها برای ساخت پست و استوری اینستاگرام را دارید. اما دیگر نگران نباشید چون ما در این مقاله 15 تا از بهترین نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتها با همیاب24 همراه باشید تا با نرم افزار ساخت پست اینستاگرام و یا برنامه پست ساز اینستاگرام آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

برنامه برای پست اینستاگرام (نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام)

اگر دنبال برنامه برای پست و استوری اینستاگرام میگردید مقاله مناسبی را انتخاب کردید. زیرا ما در این متن میخواهیم بهترین برنامه ساخت پست اینستاگرام یا بهتر است بگوییم برنامه ساخت پست و استوری اینستاگرام را آموزش دهیم. بنابراین با ما همراه باشید تا بهترین پست‌ها و استوری ها را به اشتراک بگذارید.

InShot نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام

برنامه اینشات برای طراحی پست‌ها اینستاگرام

این برنامه ویرایشگر ویدیو و عکس یکی از بهترین برنامه‌ها برای ایجاد استوری اینستاگرام است. ویرایشگر ویدیوی InShot ویژگی‌های زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوها را برش، تقسیم یا ادغام کنید. همچنین بک گراندهای ویدیویی، فیلترها و افکت‌های مختلفی را به شما ارائه می‌کند. InShot گزینه‌ای برای کنترل سرعت دارد که با استفاده از آن می‌توانید فیلم‌های اسلوموشن بسازید.

InShot یک برنامه عالی برای آماتورها و حرفه‌ای‌ها است. اگر می‌خواهید محتواهای جذاب برای پیج اینستاگرام‌تان تولید کنید پیشنهاد می‌کنم حتما آموزش کامل اینشات را مطالعه نمایید.

این برنامه را می‌توانید هم برای اندروید و هم ios دانلود کنید.

StoryArt

برنامه StoryArt برای ادیت استوری و پست اینستاگرام

StoryArt یکی از بالاترین رتبه‌بندی برنامه‌های ویرایش استوری اینستاگرام در Google Play (4.7 ستاره) و Apple Store (4.8 ستاره) است. استفاده از این برنامه بسیار آسان است، زیرا طیف گسترده‌ای از قالب‌های از پیش تعیین شده را ارائه می‌دهد که می‌توانید مستقیماً برای ایجاد استوری اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید.

این برنامه را می‌توانید هم برای اندروید و هم ios دانلود کنید.

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

Picsart

برنامه Picsart برای ادیت استوری و پست اینستاگرام

پیکس آرت یک نرم افزار بسیار پرکاربرد برای طراحی و ادیت عکس به صورت حرفه‌ای است. در این برنامه قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که شما با آنها می‌توانید به طور حرفه‌ای عکس‌هایتان را ویرایش کنید بنابراین اگر می‌خواهید که عکس‌های حرفه‌ای برای اینستاگرام‌تان طراحی کنید پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش ادیت حرفه‌ای عکس‌های اینستاگرام با پیکس‌ آرت را مطالعه کنید.

با پیکس آرت می‌توانید ادیت‌های خفن و جذاب برای عکس‌های‌تان بزنید. این برنامه علاوه بر اندروید برای ios هم در دسترس هست.

Unfold

برنامه Unfold برای ادیت استوری و پست اینستاگرام

تمام ویژگی‌های Unfold رایگان نیست اما با استفاده از ویژگی‌های رایگان این برنامه می‌توانید استوری‌های جذابی برای پیج اینستگرام‌تان تولید کنید. این برنامه قالب‌های مینیمال و زیبایی را برای ایجاد استوری‌های جذاب در اینستاگرام ارائه می‌دهد.

شما نیازی به تنظیم یک حساب کاربری ندارید و می‌توانید به سادگی برنامه را دانلود کنید و شروع به تولید محتوا حرفه‌ای برای اینستاگرام‌تان کنید.

این برنامه را می‌توانید هم برای اندروید و هم ios دانلود کنید.

Canva

برنامه Canva برای ادیت استوری و پست اینستاگرام

Canva یک ویرایشگر عکس محبوب است که می‌توانید از آن برای ایجاد عکس‌های زیبا همراه با متن و سایر افکت‌ها برای استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. هچنین Canva دارای کتابخانه‌ای عظیم از عکس‌ها است که می‌توانید برای تولید محتوا از آنها کمک بگیرید.

این برنامه طراحی گرافیکی یکی از جذاب‌ترین مجموعه قالب‌ها را دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت استوری‌های و پست‌های جذاب اینستاگرام استفاده کنید.

جدا از این ویژگی‌ها، Canva ویژگی‌های مختلف ویرایش عکس از جمله فونت‌های زیبا، متن، فیلترهای مختلف و غیره را نیز ارائه می‌دهد. این برنامه را می‌توانید هم برای اندروید و هم ios دانلود کنید همچنین می‌توانید از Canva در دسکتاپ خود استفاده کنید.

Adobe Spark

برنامه Adobe Spark برای طراحی عکس اینستاگرام

برنامه‌های Adobe Spark Post و Video برای ایجاد استوری اینستاگرام عالی هستند. شما می‌توانید از آن‌ها برای افزودن افکت به تصاویر استفاده کنید همچنین چندین صدا، فونت، انیمیشن و جلوه‌های دیگر طراحی در آن وجود دارد که می‌تواند به جذاب شدن استوری و پست شما کمک کند.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان گفت:

  • پست‌های ویدیویی متحرک ایجاد می‌کند.
  • گزینه‌های تایپوگرافی زیبایی دارد.
  • میلیون‌ها عکس استوک برای انتخاب دارد.

این برنامه از سیستم عامل‌های اندروید، iOS و دسکتاپ پشتیبانی می‌کند.

Typorama

برنامه Typorama برای طراحی عکس اینستاگرام

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتوانید به سرعت متن‌های سرگرم کننده و جذاب را روی تصاویر استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، Typorama بهترین گزینه برای شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پس زمینه انتخاب کنید و شروع به تایپ پیام خود کنید. جدا از ابزارهای پیشرفته متن، این برنامه چندین ویژگی ویرایش عکس را نیز ارائه می‌دهد.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان گفت:

  • بیش از 50 سبک تایپوگرافی دارد.
  • دارای بیش از 100 فونت است.
  • هزاران تصویر استوک برای انتخاب دارد.

این برنامه در حال حاضر فقط برای دستگاه‌های iOS در دسترس است.

بهترین وبسایت‌ها برای دانلود تصاویر رایگان

بهترین وبسایت‌ها برای دانلود تصاویر رایگان

می‌خواهید تصاویر رایگان و بدون مشکل کپی رایت دانلود کنید؟ پس ادامه مطلب را با دقت بیشتری مطالعه نمایید چون به شما سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که بتوانید به راحتی عکس‌های مورد نیازتان را از آنجا دانلود و استفاده کنید.

وبسایت‌های رایگان برای دانلود تصاویر:

  • Pexels
  • Unsplash
  • Pixabay
  • Reshot
  • Foca
  • Picspree
  • Freepik
  • Canva

بهترین برنامه ساخت پست و استوری اینستاگرام

اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام و یا بهترین نرم افزار برای ساخت پست اینستاگرام

  • Canva.
  • Snapseed.
  • Adobe Lightroom.
  • Layout from Instagram.
  • Vsco.
  • Photoshop.
  • AppForType.

سخن آخر و نظر نویسنده

همانطور که در ابتدا هم گفتیم ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌ها برای طراحی استوری و پست اینستاگرام و برنامه برای ساخت پست اینستاگرام را به شما معرفی کردیم اکنون شما می‌توانید بر اساس نیازتان از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین تردید را کنار بگذارید و با استفاده از این برنامه‌ها، یک محتوا جذاب تولید کنید.
راستی، اگر فکر می‌کنید که نرم افزار خوبی درباره برنامه طراحی پست اینستاگرام بوده است که ما در این مقاله آن را معرفی نکردیم حتماً در بخش کامنت‌ها با کاربران همیاب24 در میان بگذارید.

منبع: influencer marketing hub

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید