top
Edit-with-Inshot-program

اینشات برنامه بینظیر برای ادیت عکس و ویدیو + آموزش تصویری اینشات

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

امروزه استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل برای ادیت ویدیو و ادیت عکس بسیار رواج پیدا کرده است و چون کار با آن‌ها خیلی راحت است، افراد بیشتری هم دنبال یادگیری اپلیکشن‌های جدید برای ادیت ویدیو و عکس هستند. در این مقاله یک برنامه دومنظوره به شما معرفی می‌کنیم که هم ادیت عکس و هم ویدیو را می‌توانید با آن انجام دهید. این برنامه اینشات هست، در ادامه به معرفی و آموزش کامل اینشات می‌پردازیم و به تمامی سوالات در ذهن شما در پاسخ خواهیم داد.

اینشات چیست؟

اینشات چیست؟

برنامه اینشات یک برنامه ویرایش ویدیو و عکس است که استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. InShot این امکان را به شما می‌دهد تا تغیراتی روی فیلم‌ها بوجود آورید و فیلم‌هایی با کیفیت بالا را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین دارای رابط کاربری بصری و ابزارهای ویرایش قدرتمند است.

برخی از ویژگی‌های اینشات عبارتنداز:

  • برش و تقسیم فیلم
  • ادغام کلیپ‌های ویدیویی
  • اضافه کردن تصویر به ویدیو
  • اعمال فیلترهای مختلف
  • اضافه کردن موسیقی به ویدیو
  • افزودن برچسب یا متن به فیلم و عکس

چگونه با اینشات عکس ویدیو‌ها را ادیت کنیم؟

چگونه با اینشات عکس ویدیو‌ها را ادیت کنیم؟

ابتدا گزینه ویدیو را انتخاب کنید و ویدیویی که می‌خواهید ویرایش کنید را باز کنید. بعد از وارد شدن به محیط اینشات در اولین قدم با زدن گزینه CANVAS ابعاد عکس را تنظیم کنید. در اینجا می‌توانید از ابعاد مختلف ویدیو یک گزینه را انتخاب کنید و همچنین قادر به Zoom یا Zoom Out کردن ویدیو خواهید بود.

دانلود و نصب اینشات

ابتدا باید برنامه اینشات را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. InShot را می‌توانید هم در Android و هم در Ios نصب کنید.

کوتاه کردن فیلم

اگر ویدیو طولانی دارید و فقط بخشی از آن را لازم دارید پس مسیر زیر را دنبال کنید:

  • گزینه TRECUT یا نماد قیچی را انتخاب کنید.
  • با استفاده از دوتا دستگیره سمت چپ و راست قسمت موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • روی تیک در سمت راست لمس کنید تا تغییرات‌تان اعمال شود.
کوتاه کردن ویدیو با اینشات

اضافه کردن فیلتر به ویدیو

برای اضافه کردن فیلتر به ویدیو روی گزینه FILTER بزنید و سپس فیلترهای مختف را تست و انتخاب کنید.

اضافه کردن فیلتر با اینشات

اضافه کردن استیکر به فیلم

استیکر یکی از گزینه‌هایی است که باعث جذابیت بیشتر فیلم می‌شود. برای انتخاب استیکرها در InShot، روی گزینه STICKER بزنید در قسمت باز شده می‌توانید از میان صدها استیکر که وجود دارد استیکرها را تست و انتخاب کنید.

اضافه کردن استیکر با برنامه اینشات

تغییر سرعت فیلم

برای درست کردن بعضی از ویدیوها نیاز دارید تا قسمتی از آن ویدیو را سرعتش را کم یا زیاد کنید مانند ویدیوهای که این‌روزا در اینستگرام ودیگر پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک گزاشته می‌شود. برای تغییر سرعت یک ویدیو می‌توانید گزینه SPEED را انتخاب کنید و سرعت ویدیوتان را کاهش یا افزایش دهید. همچنین می‌توانید ابتدا قسمتی از متن را انتخاب و سرعت همان قسمت را تغییر دهید.

اضافه کردن موزیک به ویدیو

برای اضافه کردن موزیک گزینه MUSIC را انتخاب کنید. در آن قسمت می‌توانید از کتابخانه خود اینشات استفاده کنید یا صدا ضبط کنید یا از موسیقی‌های خودتان استفاده کنید.

اضافه کردن موزیک به ویدیو با اینشات

حذف لوگو اینشات

حذف کردن لوگو اینشات کار بسیار راحتی است تنها کافیه مسیر زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا روی علامت ضربدر کنار اینشات را بزنید.
  • گزینه Remove This Once را انتخاب کنید.
  • اکنون لوگو InShot از روی عکس شما حذف می‌شود.

البته باید دقت کنید که بعد از زدن گزینه ضربدر شما باید برای حذف لوگو اینشات یا نسخه پرو برنامه را تهیه کنید یا تبلیغات را ببینید.

سیو ویدیو و عکس

در اینشات می‌توانید خیلی راحت از ویدیوتان خروجی بگیرید و آن را ذخیره کنید برای سیو ویدیو کافی است روی گزینه SAVE در بالا سمت راست بزنید و کیفیت مدنظرتان را انتخاب کنید و خروجی بگیرید.

سیو ویدیو و عکس با اینشات

سوال آخر…

در این مقاله ادیت فیلم و عکس را برنامه اینشات یاد گرفتیم و کار با ابزارهای InShot را به شما آموزش دادیم. حالا ما از شما یک سوال داریم. شما از چه برنامه‌هایی برای ادیت فیلم و عکس هایتان استفاده می‌کنید؟ تا حالا از اینشات استفاده کرده‌اید؟
حتما تجربه‌تان را هنگام استفاده از اینشات با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید