top
Recover photos and videos from a stolen or lost phone

بازیابی عکس و فیلم‌های گوشی سرقتی یا مفقودی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

6

icon

اگر گوشی‌تان به سرقت رفته و یا آن را گم کردید و نگران عکس و فیلم‌های‌تان می‌باشید تا انتها این متن با ما همراه باشید. زیرا در این مقاله ما به شما می‌خواهیم صفر تا صد نحوه بازیابی عکس و فیلم‌های گوشی سرقتی یا مفقودی را آموزش دهیم.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

نحوه دستیابی به عکس و فیلم‌ در گوشی سرقتی

نحوه دستیابی به عکس و فیلم‌ در گوشی سرقتی


اگر گوشی شما را سرقت کرده‌اند و می‌خواهید عکس‌هایتان را بازیابی کنید، می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر این کار را انجام دهید:

  1. استفاده از سرویس پشتیبان گیری ابری: اگر شما پیش از این از یک سرویس پشتیبان گیری ابری مانند Google Photos یا iCloud برای پشتیبان گیری از عکس‌های خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود، عکس‌های خود را بازیابی کنید.
  2. استفاده از نرم افزارهای بازیابی داده: شما می‌توانید از نرم‌افزارهای بازیابی داده‌های گوشی همانند Dr.Fone، EaseUS MobiSaver و غیره برای بازیابی عکس‌ها استفاده کنید. این نرم‌افزارها با اسکن کردن داده‌های گوشی، قادر به بازیابی اطلاعات شما می‌باشند.
  3. استفاده از خدمات بازیابی اطلاعات: اگر از روش‌های بالا نتوانستید نتیجه مطلوب را بگیرید، می‌توانید از خدمات بازیابی اطلاعات اینترنتی مانند Recuva و Ontrack استفاده کنید. این خدمات با پیشرفته‌ترین روش‌های بازیابی اطلاعات، قادر به بازیابی عکس‌ها و داده‌های شما خواهند بود.

در هر صورت، بهترین روش برای جلوگیری از این مشکل، استفاده از یک سرویس پشتیبان گیری منظم از اطلاعات شماست.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات گوشی

نحوه پشتیبان‌گیری عکس‌های گوشی از طریق iCloud


برای پشتیبان‌گیری از عکس‌های خود از طریق iCloud، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در گوشی خود، به قسمت Settings بروید.
  2. در قسمت Settings، روی نام خود که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  3. سپس روی iCloud کلیک کنید.
  4. در قسمت iCloud، روی Photos کلیک کنید.
  5. در بخش Photos، گزینه iCloud Photos را فعال کنید.
  6. در صورت تمایل به ذخیره‌سازی اطلاعات در حافظه‌ی گوشی، گزینه Optimize iPhone Storage را انتخاب کنید. در صورتی که فضای کافی در گوشی برای ذخیره‌سازی عکس‌ها وجود دارد، می‌توانید گزینه Download and Keep Originals را انتخاب کنید.
  7. پس از اینکه عکس‌های شما به iCloud بارگذاری شوند، شما می‌توانید از هر دستگاه دیگری که به حساب iCloud شما متصل شده است، به عکس‌های خود دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: دسترسی به اطلاعات گوشی از طریق جیمیل

بازیابی عکس‌های گوشی سرقتی مفقودی

بازیابی عکس‌های گوشی سرقتی مفقودی

بعد از سرقت گوشی راه‌های زیادی وجود دارند که برای دستیابی به عکس و فیلم‌های خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ما در این متن به چند مورد در بالا اشاره کردیم اما راه دیگری وجود دارد که با استفاده از این روش می‌توانید گوشی خود را بدست آورید.

بعد از سرقت گوشی باید ابتدا سیمکارت‌های درون گوشی را بسوزانید و سریعا در سامانه همیاب24 ثبت نمایید. و ردیابی آن را فعال کنید تا هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار گرفت ردیابی شده و از طریق پیامک و تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده شود.

پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور

بیشتر بخوانید: نحوه ردیابی گوشی بعد از موبایل قاپی

در نهایت…

حتما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از این که اتفاقی برای گوشی‌تان بیافتد از اطلاعات داخل موبایل‌تان پشتیبان‌گیری کنید تا به مشکل برخورد نکنید. ما در این متن نحوه بازیابی عکس و فیلم از گوشی سرقتی را
آموزش دادیم اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

در ضمن آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

2.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمدنبی جوکار گفت:

    گوشی را در فولادشهر محله B6 در ماشین دزدیدند و مراحل قانونی را از طریق سامانه همیاب انجام دادم اما تا کنون که حدود یک ماه می‌شود اطلاعی از آن به من نرسیده لطفا راهنمایی کنید. متشکرم

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام محمد عزیز. بخاطر این اتفاق خیلی متاسفیم و شما را درک میکنیم. اما نگران نباشید. ما در همیاب24 تمام تلاش خود را جهت ردیابی و پیدا کردن گوشی شمامیکنیم. آیا بعد از ثبت در سامانه همیاب24 عدد یک را ارسال کردید؟

      0
  2. محمدشعبانی آذر گفت:

    سلام خسته نباشید حدود یک ماه ونیم است گوشی مراسرقت کردند وبه همیار ۲۴هم گزارش دادم وتمام مراحل قانونی راطی کرده ام اما هنوز ازگوشی من خبری نیست چگونه میتوانم استعلام گوشی به سرقت رفته رابگیرم

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام محمد عزیز. سلام وقتتون بخیر
      بابت این اتفاق متاسفیم
      لطفا شکیبا باشید بسیاری از ردیابی‌هایی مثبت در سامانه همیاب ۲۴ پس از ماه‌ها ردیابی متعدد است. شما میتوانید با ورود به سامانه همیاب24 و انتخا گزینه پیگیری کالا وضعیت ردیابی خود را مشاهده نمایید. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا هر چه سریعتر گوشی شما ردیابی شود. ممنون از اعتماد شما

      0
  3. حمید توکلیان فراهانی گفت:

    گوشی در خیابان ….میدان …. دوزدی شد
    بازیابی اطلاعت گوشی

    1
    1. سلام حمید عزیز. لطفا هر چه سریعتر گوشی خود را در سامانه همیاب۲۴ ثبت نمایید تا ردیابی گوشیتان فعال شود.

      0