top
The-best-phone-data-recovery-software

بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات گوشی 2023

زمان مطالعه: 3 دقیقه

3

icon

امروزه، گوشی‌های موبایل بسیاری از اطلاعات مهم مانند عکس‌ها ، فیلم‌ها ، پیام‌ها و سایر فایل‌ها را ذخیره می‌کنند. حالا اگر گوشی شما آسیب ببیند و فایل‌های شما غیرقابل دسترسی باشد، یا ممکن است شما به طور تصادفی همه‌ی فایل‌های مهم را حذف کنید، هنگامی که این مشکلات رخ می‌‎دهد ، چگونه می‌توانید فایل‌های از دست رفته را از گوشی موبایل بازگردانید؟ برای دسترسی به تلفن همراه و بازیابی اطلاعات خود به نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی نیاز دارید ما در ادامه بهترین نرم افزار ریکاوری گوشی را معرفی می‌کنیم تا به شما در ریکاوری تمام داده‌های دست رفته از حافظه گوشی موبایل‌تان کمک کند.

dr.fone

معرفی برنامه بازیابی اطلاعات dr-fone

یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات برای تلفن‌های همراه است. این نرم‌افزار قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته را از گوشی‌های اندروید و iOS ارائه می‌دهد.

این نرم افزار قادر به بازیابی طیف گسترده‌ای از انواع فایل از جمله موسیقی ، پیام‌های متنی، مخاطبین، فیلم‌ها، عکس‌ها، اسناد، پیام‌های WhatsApp و… برای گوشی‌های موبایل است. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید ، داده‌های از دست رفته را به راحتی ریکاوری کنید.
با استفاده از dr.fone ، می‌توانید فایل‌های از دست رفته را اسکن کرده و با چند کلیک ساده همه داده‌ها یا اطلاعات انتخاب شده را بازیابی کنید.

EaseUS

معرفیبرنامه بازیابی EaseUS

EaseUS MobiSaver برای بازیابی اطلاعات از گوشی‌های اندروید و iOS مناسب است. قابلیت بازیابی پیام‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و دیگر فایل‌ها را دارد.

EaseUS نرم افزاری بسیار آسان در هنگام استفاده و دارای رابط کاربری بسیار عالی است. این برنامه می‌تواند به طور موثر فایل‌های حذف شده شما را مانند مخاطبین، پیام‌های متنی، فیلم‌ها، عکس‌ها، اسناد و صدا را بازیابی کند. از این اپلیکیشن بیش از 6000 دستگاه اندرویدی از جمله سامسونگ، ال جی، HTC، سونی، وان پلاس و غیره پشتیبانی می‌کنند.
این نرم افزار می‌تواند پرونده‌ها را از کارت های SD و حافظه داخلی در صورت از دست رفتن داده‌ها از طریق حمله ویروس ، خرابی دستگاه، روت، مدیریت نادرست دستگاه، مشکلات کارت SD و موارد دیگر ریکاوری کند. شما فقط باید، فایل‌های از دست رفته را اسکن کرده و فایل‌های مورد نظر خود را در عرض چند دقیقه بازیابی کنید.

PhoneRescue

معرفی برنامه بازیابی اطلاعات PhoneRescue

PhoneRescue یکی از بهترین دستگاهی است برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته  که اطلاعات را مستقیماً در تلفن هوشمند شما بازیابی می‌کند. دستگاه خود را روت کنید یا نکنید مهم نیست، شما می‌تواند داده‌های حذف شده را پیدا کرده و بازیابی کند.
این نرم افزار می‌تواند انواع مختلف داده از گوشی شما، از جمله داده‌های WhatsApp را بازیابی کند. PhoneRescue با استفاده از فناوری‌های سفارشی برای هر گوشی هوشمند و رایانه لوحی، فایل‌ها را با سرعتی چشمگیر ریکاوری می‌کند.

بازیابی اطلاعات با AirMore

معرفی برنامه بازیابی اطلاعات AirMore

از طریق حافظه داخلی ،این نرم افزار می‌تواند داده‌هایی مانند مخاطبین، پیام‌ها، عکس‌ها، صدا، فیلم، گزارش تماس‌ها، اسناد و داده‌های WhatsApp را ریکاوری کند. از طرف دیگر، دستگاه می‌تواند داده‌هایی مانند عکس، فیلم، صدا و اسناد را از کارت‌های SD بازیابی کند.
در صورتی که دستگاه شما خراب شده، در آب افتاده یا دچار خرابی سیستم شده است، می‌توانید اطلاعات آن را بازیابی کنید. با این حال، این ویژگی فقط برای مدلهای تلفن سامسونگ گلکسی قابل استفاده است، اما انتظار می‌رود دستگاه‌های بیشتری به زودی پشتیبانی شوند.

FonePaw

معرفی برنامه بازیابی اطلاعات FonePaw

با استفاده از FonePaw، می‌توانید رسانه‌ها و متون حذف شده خود را به راحتی از دستگاه Android خود بازیابی کنید. سرعت اسکن این ابزار نسبتاً سریعتر است و از حریم خصوصی داده‌های شما، از جمله گزارش تماس‌ها، پیام‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و رسانه‌های WhatsApp محافظت می‌کند.
این برنامه طیف گسترده‌ای از فرمت‌های فایل مانند Excel ، Word ، PPT ، HTML ، PDF ، RAR ، ZIP و موارد دیگر را پشتیبانی می‌کند. مهم نیست که داده‌های شما به دلیل آسیب تصادفی ، خرابی سیستم عامل ، مشکلات SD ، ROM و حمله ویروس از بین رفته باشد. این نرم افزار می‌تواند همه آنها را ریکاوری کند.

بازیابی اطلاعات با iMobie PhoneRescue

این نرم‌افزار متخصص در بازیابی اطلاعات از آیفون، آیپد و آیپاد تاچ است. قابلیت‌هایی مانند بازیابی پیام‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و اطلاعات شخصی را دارا می‌باشد.

iMyFone

معرفی برنامه بازیابی اطلاعات iMyFone

با iMyFone اطلاعات حذف شده خودتان را تنها با چند کلیک ساده از حافظه مورد نظر خود بازگردانی و ذخیره کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر تنها با طی چند قدم ساده قادر خواهد بود تا اطلاعات مهم خود را در سیستم بازیابی نماید.

ویژگی های نرم افزار iMyFone :

  • امکان بازیابی اطلاعات حذف شده، فرمت شده و یا آسیب دیده
  • توانایی بازیابی بیش از 1000 فرمت مختلف
  • امکان بازگردانی اطلاعات حذف شده بدون نیاز به دانش تخصصی در حوزه رایانه
  • دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند
  • امکان بازیابی اطلاعات از حافظه فلش، مموری کارت و هارد دیسک

Cardrecovery

معرفی برنامه بازیابی اطلاعات Cardrecovery

Cardrecovery یکی از نرم افزارهای پیشرو در ریکاوری تصاویر از گوشی‌ها و رم است. قابلیت‌های ویژه Cardrecovery نام آن را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات تلفن همراه بدست آورده است که در بازیابی عکس‌های پاک شده از کارت های حافظه مورد استفاده در دوربین ها و تلفن های دیجیتال استفاده می شود.

Tenorshare UltData

نرم‌افزاری کارآمد برای بازیابی اطلاعات از گوشی‌های همراه است. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات از آیفون، آیپد و گوشی‌های اندروید را بازیابی کند.

Stellar Data Recovery for Android/iOS

این نرم‌افزارها ابزارهای قدرتمندی برای بازیابی اطلاعات از دست رفته بر روی گوشی‌های اندروید و iOS هستند. آن‌ها قابلیت بازیابی فایل‌های مختلف از جمله عکس‌ها، ویدئوها، پیام‌ها و مخاطبین را دارند.

پایان

از دست دادن داده‌ها در واقع یک تجربه دردناک است، به ویژه هنگامی که شما قادر به از بازیابی آنها نیستید. اما نگران نباشید. نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی ذکر شده در بالا می‌تواند به شما در ریکاوری فایل‌ها کمک کند. صرف‌نظر از نوع فایل از دست رفته یا دستگاه اندرویدی که استفاده می‌کنید، یک نرم افزار بازیابی اطلاعات راهی کارآمد، ایمن و سریع برای بازیابی آن‌ها ارائه می‌دهد. اکنون شما تجربه خود را در رابطه با استفاده از بهترین برنامه ریکاوری اندروید بیان کنید. و نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

4.4/5 - (14 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. سلام . گوشی که از طریق بازگشت به تنظیمات کارخانه فرمت بشه آیا امکان ریکاوری اطلاعاتش وجود داره؟ چه راهی وجود داره که اطلاعاتش به هیچ نحو ریکاوری نشه؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام مجید عزیز.

      رمزگذاری اطلاعات: قبل از فرمت کردن گوشی، می‌توانید اطلاعات خود را رمزگذاری کنید. این کار به شما امکان می‌دهد که در صورت فرمت کردن، دسترسی به اطلاعات حساستان را برای دیگران محدود کنید. اما این روش کاملاً از بازیابی اطلاعات جلوگیری نمی‌کند، اما فرآیند بازیابی به دلیل رمزگذاری پیچیده‌تر خواهد شد.

      استفاده از ابزارهای پاک‌سازی امن: برخی از شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها ابزارهایی ارائه می‌دهند که قادر به پاک‌کردن داده‌ها از حافظه داخلی گوشی می‌باشند. این ابزارها با تعدادی از فرآیندهای پاک‌سازی و ایمن اطلاعات، احتمال بازیابی آن‌ها را کاهش می‌دهند.

      استفاده از فرمت پیشرفته: برخی گوشی‌ها به شما اجازه می‌دهند که از فرمت‌های پیشرفته‌تری استفاده کنید که از تعداد بیشتری از بیت‌های حافظه برای پر کردن بخش‌های حافظه استفاده می‌کنند و احتمال بازیابی داده‌ها را کاهش می‌دهند. این گزینه‌ها ممکن است به عنوان “فرمت عمیق” یا “فرمت گسترده” شناخته شوند.

      0
  2. بهاره گفت:

    dr.fone خوب نبود ولی دومیو نصب کردم و خوب بود. البته توی توضیحاتش گفتین که صداهارو ریکاوری می‌کنه که اشتباهه.

    1