top
Phone-tracking-by-phone-number-1

ردیابی گوشی گم شده با شماره تلفن: گمشده را به آغوش خود بازگردانید!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که امکان ردیابی گوشی گم شده از طریق شماره تلفن وجود دارد یا خیر؟!!
ما در این متن به شما یاد خواهیم داد که چگونه با شماره تلفن گوشی خود را ردیابی نمایید. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

روش‌های ردیابی گوشی گم شده از طریق شماره تلفن

روش‌های ردیابی گوشی گم شده از طریق شماره تلفن

برای ردیابی گوشی گمشده از طریق شماره تلفن چند روش وجود دارد که ابتدا جامع ترین روش را آموزش خواهیم داد، سپس به سایر روش‌ها خواهیم پرداخت:

  • ردیابی گوشی گم شده با شماره تلفن از طریق سامانه همیاب24
  • ردیابی گوشی گمشده با شماره تلفن از طریق یرانسل
  • پیدا کردن گوشی گم شده از طریق شماره تلفن با همراه اول
  • ردیابی گوشی گم شده از طریق شماره تلفن با رایتل

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی سرقتی

پیدا کردن گوشی گم شده با شماره تلفن از طریق سامانه همیاب24

پیدا کردن گوشی گم شده با شماره تلفن از طریق سامانه همیاب24

همینطور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم برای ردیابی با شماره تلفن روش‌هایی وجود دارد که ابتدا ما جامع‌ترین روش را معرفی خواهیم کرد.

با کمک سامانه همیاب24 می‌توانید گوشی مفقودی یا سرقتی خود را ردیابی نمایید. برای این کار می‌توانید وارد لینک hamyab24.ir شوید و از قسمت ثبت کالا اطلاعات گوشی خود را وارد نمایید.

در صورت ردیابی گوشی همیاب24 شما را مطلع خواهد کرد.

این سامانه ردیابی ایرانسل،ردیابی گوشی از طریق همراه اول و ردیابی رایتل را به صورت همزمان انجام می‌دهد و نیازی به ثبت ردیابی به صورت جداگانه در سایر اپراتورها نیست. در ضمن همیاب24 مورد تایید مراجع قضایی است و از نظر قانون با مشکل رو به رو نخواهید شد.

بعد از ثبت گوشی در سامانه کشوری همیاب24 با سریع ترین روش ردیابی عوامل زیر برای‌تان اعمال خواهد شد:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.

بیشتر بخوانید: نحوه ردیابی گوشی از طریق کد IMEI

ردیابی موبایل گمشده با شماره تلفن از طریق اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل

برای ردیابی تلفن همراه سرقتی با شماره تلفن می‌توانید از طریق اپراتورای ایرانسل، همراه اول و رایتل اقدام نمایید. و هر کدام را به صورت حضوری و جداگانه فعال نمایید.

اما اگر دنبال مقرون به صرفه ترین روش ردیابی موبایل سرقتی با شماره تلفن می‌گردید بهترین انتخاب سامانه یا اپلیکیشن همیاب24 است زیرا جامع ترین روش، سریع ترین و کم هزینه‌ترین گزینه برای ردیابی موبایل سرقتی یا مفقودی با شماره تلفن است.

ردیابی متهم از طریق شماره همراه

زمانی که گوشی خود را در سامانه همیاب ثبت نمایید بلافاصله بعد از قرار گرفتن سیمکارت روی گوشی سامانه همیاب از طریق شماره تلفن متهم گوشی را پیدا خواهد کرد. سپس به شما پیامی ارسال خواهد شد تا برای مراحل قانونی اقدام نمایید.

جمع‌بندی

ردیابی گوشی گم شده با شماره تلفن، روشی کارآمد برای پیدا کردن گوشی گمشده شما است. با استفاده از روش‌های مختلفی که در این مقاله شرح داده شد، می‌توانید شانس پیدا کردن گوشی خود را افزایش دهید. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

ردیابی موبایل از طریق شماره تلفن

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید