top
Phone-theft-notification-code

کد اعلام سرقت گوشی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

شاید این سوال شما هم باشد که کد اعلام سرقت گوشی چیست؟ و از کجا می‌توانیم کد اعلام سرقت گوشی را ثبت کنیم؟ کد اعلام سرقت انواع مختلفی دارد که در ادامه این مطلب تمام کدهای اعلام سرقت گوشی را بررسی کردیم و بهترین کد را معرفی نمودیم. تا انتها با ما همراه باشید.

قبل از اینکه شروع کنیم به توضیح در مورد کداعلام سرقت گوشی از شما سوالی داریم! آیا از اصل بودن یا سرقتی نبودن گوشی خود مطمئن هستید؟!! همین حالا استعلام بگیرید بعد با خیالی آسوده آموزش زیر را مطالعه کنید.
استعلام رایگان اصالت گوشی

کد اعلام سرقت گوشی چیست؟

کد اعلام سرقت گوشی چیست؟

کدی وجود دارد که با کمک آن می‌توانید سرقت گوشی خود را اعلام نمایید. قبلا فقط از طریق کد imei می‌توانستید این کار را انجام دهید اما در حال حاضر چند کد دیگر برای اعلام سرقت گوشی وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

  • ردیابی گوشی با کد imei
  • کد ردیابی گوشی ایرانسل
  • کد ردیابی گوشی همراه اول
  • کد ردیابی گوشی همیاب24

کد اعلام سرقت گوشی imei

بعد از سرقت گوشی با ثبت imei گوشی مورد نظر در سامانه کشوری ردیابی گوشی مفقودی یا سرقتی می‌توانید به راحتی گوشی خود را پیدا کنید. این کد در روی جعبه گوشی قرار دارد. اگر جعبه گوشی را ندارید می‌توانید از اینجا روش‌های دیگر پیدا کردن imei را ببینید.

بیشتر بخوانید: چگونه با کد IMEI گوشی را پیدا کنیم؟

کد ردیابی گوشی ایرانسل

ردیابی گوشی گم شده و سرقتی اپراتور ایرانسل به راحتی امکانپذیر است. ابتدا حضوری سیم کارت را مسدود نمایید و بسوزانید. زمانی که 5 روز از مسدود کردن سیمکارت گذشت، باید کد #۶۱۰۱* را از یک خط دیگر شماره گیری نمایید و با ارسال عدد 1 قوانین و هزینه فعالسازی ردیابی گوشی را تایید کنید.

به همین راحتی با کمک کد ردیابی گوشی ایرانسل، گوشی خود را ردیابی نمایید.

اما ایراد این روش چیست؟!! در انتها به آن پرداختیم.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های ردیابی سیم کارت: ایرانسل، همراه اول و رایتل

کد ردیابی گوشی همراه اول

برای این کار می‌توانید به اپلیکیشن «همراه من» یا نسخه وب اپلیکیشن «همراه من»، منو خدمات، انتخاب گزینه ردیابی گوشی مراجعه کنید و یا با سامانه اطلاع رسانی 9990 و انتخاب کلید2 (سرویس ها) تماس بگیرید.

اما برای استفاده از کد ردیابی گوشی همراه اول باید کد دستوری *10*212# را شماره گیری کنید.

این روش نیز مانند روش قبل مشکلی دارد. اما ایراد این روش چیست؟!! در انتها به آن پرداختیم.

کد ردیابی گوشی همیاب24

کد ردیابی گوشی همیاب24

تمام روش‌هایی که تا کنون گفتیم به ردیابی گوشی شما کمک می‌کنند اما ایرادی که این روش‌ها دارند یک، فرایند حضوری بودن و در نتیجه اتلاف وقت است و دوم اینکه هر کد را به صورت جداگانه باید فعال نمایید در نتیجه هزینه بیشتر را به همراه دارد.

اما چاره کار چیست؟

همیاب24 سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال است که کار تمام مالباخته‌ها را راحت کرده است. با ثبت کد ردیابی گوشی خود در این سامانه می‌توانید ردیابی هر سه اپراتور را به صورت همزمانه و ارزان تر فعال نمایید. بنابراین دیگر نیاز به پرداخت هزینه بیشتر و گرفتن خدمات کمتر نیست. اما امکانات همیاب به این ختم نمی‌شود در اینفوگرافی زیر قسمتی از خدمات همیاب24 را توضیح دادیم.

همیاب24

همیاب24 جامع ترین سامانه ردیابی گوشی‌های سرقتی و مفقودی در ایران است که با کمترین هزینه گوشی شما را فوری ردیابی می‌کند.

برای ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی اینجا کلیک کنید.

درنهایت

در این متن به صورت کامل به موضوع کد اعلام سرقت گوشی پرداختیم. و جامع‌ترین روش ردیابی گوشی با کد را معرفی کردیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید