top
tracking-location-of-pilgrims-without-internet

ردیابی زائرین اربعین رایگان و بدون نیاز به اینترنت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

یکی از مشکلات زائران ایرانی در سال‌های گذشته در ایام اربعین، برقراری ارتباط در کشور عراق با ایران یا داخل عراق بود. امسال اپلیکیشن بله با همکاری سامانه ستاره ۵۰۰ توانسته است این مشکل را حل کند و به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار دهد. ردیابی زائرین اربعین با این اپلیکیشن بسیار راحت می‌شود.

با توجه به این مسئله که ارتباط به ‌صورت تلفنی و یا پیام کوتاه در کشور عراق دارای هزینه‌های بیشتری نسبت به ایران می‌باشد، لذا زائران می‌توانند برای ردیابی و اطلاع از موقعیت یکدیگر در سفر اربعین از دو روش زیر استفاده کنند:

استفاده از کد رایگان #۰*۵۰۰* برای اطلاع از موقعیت دوستان

زائرین اربعین می توانند با شماره‌گیری کد #۰*۵۰۰* با سیم‌کارت ایرانی خود به‌صورت رایگان موقعیتشان در مسیر را به دوستان خود اعلام کنند و یا از موقعیت آنان باخبر شوند.

بر این اساس، زائران ایرانی برای برقراری ارتباط با خانواده و آشنایان خود دیگر لازم نیست سیم‌کارت عراقی خریداری کنند و تنها از طریق سیم‌کارت‌های ایرانی خود می‌توانند به‌راحتی، به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت (بر بستر USSD ) با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برای مثال: (man dar amode ۱۰۸۰ hastam) را ثبت و به شماره مورد نظر ارسال کنید و یا از طریق همین سامانه از موقعیت دوستانتان مطلع شوید.

حتما بخوانید: کاربردی ترین نکاتِ پیاده روی سفر اربعین

استفاده از اپلیکیشن بله برای اطلاع از موقعیت دوستان

زائران اربعین می‌توانند با نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن بله (از گوگل پلی یا کافه‌بازار) و بدون نیاز به خرید سیم‌کارت عراقی و از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل در ایران و عراق، موقعیت خود را ثبت و یا موقعیت عزیزان خود را مشاهده کنند.

این ویژگی در صفحه ویترین اپلیکیشن بله در دسترس کاربران قرار دارد و زائران برای استفاده از آن باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از بازارهای معتبر اندرویدی نصب یا به‌روزرسانی کنند.

استفاده از آن باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از بازارهای معتبر اندرویدی نصب یا به‌روزرسانی کنند.

همیاب ۲۴ با پوشش کامل مرزهای ایران در اربعین سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

4.5/5 - (13 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید