top
Samsung-phone-tracking-turned-off

ردیابی گوشی سامسونگ خاموش

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ردیابی گوشی در حالت خاموش هم امکان پذیر است یا نه!! گوشی خاموش کار را برای ردیابی سخت می‌کند اما نگران نباشید در این متن قرار است روشی را آموزش ببینید که ردیابی گوشی سامسونگ خاموش را به راحتی انجام دهید؛ بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

ردیابی گوشی سامسونگ خاموش با Find My Mobile

توجه داشته باشید که ردیابی موقعیت مکانی و سایر ویژگی‌های Find My Mobile تنها در صورتی کار می‌کند که دستگاه گم شده شما روشن و به شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi متصل باشد. باید به محض اینکه متوجه شدید دستگاه‌تان گم شده است، وارد شوید تا بهترین شانس را برای پیدا کردن آن داشته باشید.

بنابراین شما نمی‌توانید برای ردیابی موبایل خاموش Samsung از امکانات ردیابی اکانت سامسونگ و یا Find My Mobile استفاده کنید.

اما روشی وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ردیابی گوشی خاموش سامسونگ با همیاب24

ردیابی گوشی خاموش سامسونگ با همیاب24

همینطور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم در صورت خاموش بودن گوشی نمی‌توانیم از امکانات Find My Mobile استفاده کنیم بنابراین تنها روشی که برای ردیابی گوشی خاموش باقی می‌ماند همیاب24 است.

این سامانه به دلیل جامع بودن برای ردیابی‌های گوشی خاموش نیز فکری کرده است.

سامانه کشوری همیاب24 با پلیس و مرزبانی همکاری دارد. بنابراین چنانچه گوشی سرقتی خاموشی کشف شود با گرفتن استعلام توسط پلیس از سامانه همیاب، به مالباخته تحویل داده خواهد شد.

همچنین این سامانه به دلیل همکاری با اصناف و فروشگاه‌های سراسر کشور از خرید و فروش گوشی‌تان جلوگیری می‌کند.

زمانی که سارق قصد فروش گوشی سرقتی را داشته باشد خریدار از طریق سامانه همیاب24 استعلام می‌گیرد، چنانچه مالباخته گوشی خود را در این سامانه ثبت کرده باشد خریدار از خرید این گوشی ممانعت خواهد کرد.

ردیابی گوشی سامسونگ سرقتی

شما می‌توانید گوشی سرقتی خود را با کمک سامانه همیاب24 به راحتی ردیابی نمایید. برای اطلاعات بیشتر مقاله
4 روش عالی برای ردیابی گوشی سامسونگ را مطالعه نمایید.

درنهایت

ردیابی گوشی خاموش به صورت کلی انجام نمی‌شود. اما سامانه همیاب24 برای رفاه حال هموطنان عزیزمان خدماتی قرار داده است که ردیابی گوشی سامسونگ خاموش تا حدودی امکان پذیر شده است. ما در متن بالا به صورت کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. اگر سوال یا نظری دارید برای‌مان کامنت بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید