top
eitaa-program (7)

دانلود و استفاده از اپلیکیشن ایتا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

2

icon

پیام رسان ایتا برنامه جذابی است که به راحتی می‌توانید پیام، متن، عکس، ویدئو و… را به راحتی انتقال دهید.

شما می‌توانید این برنامه را از لینک داخل مقاله دانلود نمایید و از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

دانلود برنامه ایتا

دانلود برنامه ایتا

ایتا یک برنامه اجتماعی است که با کمک آن می‌توانید برای مخاطبین خود عکس، ویدئو، متن و… بفرستید و با دوستان خود در تعامل باشید.

با استفاده از این پیام‌رسان می‌توانید پیام‌ها و فایل‌های خود را در فرمت‌های مختلف با سرعت بالایی برای دیگران ارسال نمایید. این نرم افزار سبک بوده و در دستگاه‌های ضعیف نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

ایتا از طراحی ساده و آشنایی بهره برده ‌است که کار با آن، تجربه لذت بخشی را برای عموم مخاطبان فراهم می‌کند. 

این برنامه برای دستگاه‌های مختلف با سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز،‌ لینوکس و مک ارائه شده است. همچنین نسخه وب نیز به صورت ریسپانسیو و از طریق مرورگرهای مختلف در دسترس است.

شما می‌توانید این برنامه را از کافه بازار، مایکت و… دانلود نمایید.

بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب 24 شوید و یا اپلیکیشن همیاب 24 را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

نصب برنامه ایتا

نصب برنامه ایتا

شما می‌توانید بعد از دانلود ایتا از روش‌هایی که در بالا اشاره کردیم و یا هر روش دیگری که صلاح می‌دانید این برنامه را نصب نمایید و به راحتی از آن استفاده نمایید. جالب است بدانید که این برنامه بر بستر فضای ابری طراحی شده و با لغو نصب برنامه یا خروج از حساب کاربری هیچ یک از اطلاعات خود را از دست نخواهید داد.
 

ورود به ایتا تحت وب

ورود به ایتا تحت وب

برای استفاده از ایتا نسخه تحت وب فقط کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا سایت ایتا به آدرس اینترنتی eitaa.com را جست و جو کنید.
    مراجعه و استفاده از پیام رسان ایتا تحت وب هم با گوشی‌های موبایل و هم با سیستم‌های رایانه‌ای امکان پذیر بوده و از این نظر با محدودیتی رو به رو نخواهید شد.
  2. حالا اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج گوگل با همین آدرس و عنوان Eitaa را انتخاب نمایید.
  3. در مرحله بعد به صفحه اصلی این پیام رسان وارد می‌شوید.
  4. حالا در سمت چپ صفحه چند گزینه مختلف را مشاهده می‌کنید که مربوط به نسخه‌های گوناگون این اپلیکیشن و ورود به ایتا تحت وب می باشند. اگر تمایل دارید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید، گزینه «نسخه وب» را بزنید.
  5. حالا پنجره ورودی نسخه تحت وب برنامه ایتا را مشاهده می کنید.
  6. در این قسمت باید کشورتان را انتخاب کرده و شماره تلفن تان را وارد نمایید. دقت داشته باشید که کشور که به صورت پیش فرض روی ایران قرار دارد و فقط باید شماره موبایل‌تان را بدون صفر وارد کنید؛ و پس آن از پایین صفحه بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید.
  7. هم اکنون یک کد احراز هویت به شماره شما ارسال خواهد شود. باید کد مربوطه را در کادر تعیین شده قرار دهید. اگر کد صحیح باشد، به صورت خودکار وارد مرحله بعد می‌شوید.
  8. در مرحله بعد، اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و گزینه «شروع پیام رسانی» را بزنید تا وارد ایتا تحت وب شوید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد دانلود برنامه آیگپ

چگونه سیستم تأیید دو مرحله‌ای را برای حفظ امنیت حساب ایتا فعال کنیم؟

کافی است از بخش تنظیمات وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید و حساب ایمیل بازیابی همراه با رمز عبور معتبری را در برنامه تعریف کنید. این‌گونه دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند بدون اجازه شما به پیام‌هایتان دسترسی پیدا کند، حتی با داشتن کد رمز پیامکی!

حریم خصوصی‌ در ایتا

حریم خصوصی‌ در ایتا

مهم‌ترین دغدغه سازندگان ایتا، حفظ حریم شخصی و خصوصی کاربران است. با نصب ایتا جدید می‌توانید از قابلیت رمزنگاری پیشرفته پیام‌ها، ورود دو مرحله‌ای و امنیت اطلاعات خود لذت ببرید.

ساخت ربات در ایتا

برای ساخت ربات در این پیام‌رسان زیبا لازم است کمی دست نگه دارید تا نسخه‌های جدید آن به بازار آید! ساخت ربات نیاز به دانش برنامه‌نویسی نیاز دارد. اگر برنامه‌نویس نیستید، می‌توانید از سامانه ایتایار برای زمان‌بندی ارسال پیام‌هایتان و امکانات دیگر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش دانلود از برنامه پینترست

ساخت گروه در ایتا

ساخت گروه در ایتا

اگر می‌خواهید یک گروه کوچک دوستانه تشکیل دهید، می‌توانید در این پیام‌رسان هوشمند گروهی با حداکثر ۵۰۰ عضو بسازید. در گروه‌ها می‌توانید عکس و فایل اشتراک کنید، پیام دلخواه‌تان را از میان پیام‌ها جستجو کنید و پیام‌های ناخواسته را نیز حذف کنید.

نحوه ساخت کانال مشابه تلگرام در ایتا برای افرادی که کانال تلگرام دارند

نحوه ساخت کانال مشابه تلگرام در ایتا برای افرادی که کانال تلگرام دارند

اگر کانال تلگرام‌تان در سامانه صدور شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال (شامد) به ثبت رسیده باشد، یک کانال در این برنامه با همان شناسه برای‌تان از قبل رزرو شده و در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر در تلگرام صاحب کانال پرمخاطبی هستید نیز به‌سادگی می‌توانید درخواست کنید که شناسه همان کانال در اختیارتان قرار گیرد.

نتیجه گیری

ما در این متن به صورت کامل به نحوه دانلود و نصب برنامه ایتا در گوشی و همچنین نحوه استفاده از ایتا تحت وب را آموزش دادیم. اما بهتر است در کنار نصب این برنامه، اپلیکیشن همیاب24 را نیز نصب نمایید. تا علاوه بر استفاده از امکانات بی‌نظیرش از گوشی خود در برابر سرقت مراقبت نمایید. زیرا با نصب این اپ برای همیشه با سرقت گوشی خود خداحافظی خواهید کرد. اگر سوال یا نظری دارید حتما برایمان کامنت بگذارید.

4.3/5 - (15 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. اکرم ثابت سروستانی گفت:

    Reza:
    سلام من ایتا رو از رو گوشی قبلی پاک کردم الان رو گوشی جدید نمیتونم با اون شماره نصب کنم مراحل رو میرم تا جایی که شماره رو میخواد میزنم می گوید کد برای ایتا دیگر تان ارسال شده وقتی میزنم کد پیامک بشه ارسال نمی شود

    0
  2. Reza:
    سلام من ایتا رو از رو گوشی قبلی پاک کردم الان رو گوشی جدید نمیتونم با اون شماره نصب کنم مراحل رو میرم تا جایی که شماره رو میخواد میزنم می گوید کد برای ایتا دیگر تان ارسال شده وقتی میزنم کد پیامک بشه ارسال نمی شود

    22