top
Learning how to control Instagram

بهترین آموزش کنترل اینستاگرام

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دلتان بخواهد اینستاگرام دیگران را چک کنید. این کار در اصل غیر اخلاقی است اما گاهی با کنترل اینستاگرام فرزندمان از خیلی خطرها جلوگیری خواهیم کرد و به نوعی مواظب آن‌ها خواهیم بود. ما در این متن به کنترل اینستاگرام پرداخته‌ایم. تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

چطور اینستاگرام را از راه دور کنترل کنیم؟

چطور اینستاگرام را از راه دور کنترل کنیم؟

اول از هر چیز این نکته را به یاد داشته باشید که کنترل گوشی دیگران از دور و بدون اجازه کاری خارج از انسانیت است. اما گاهی کنترل اینستاگرام یا حتی گوشی جنبه مراقبتی دارد، مانند کنترل اینستاگرام فرزندان.

همینطور که در جریان هستید این روزها اینستاگرام در زندگی افراد نقش ویژه‌ای دارد و حتی نوجوانان هم از این برنامه استفاده می‌کنند. بنابراین خیلی از پدر و مادرها می‌خواهند مطمئن شوند که فرزندشان در محیط امنی بزرگ می‌شود و راه اشتباه را انتخاب نمی‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا برنامه‌ای برای کنترل اینستاگرام دیگران معرفی کنیم.

بیشتر بدانید: آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب 24 شوید و یا اپلیکیشن همیاب 24 را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

کنترل اینستاگرام دیگران

اولین راهی که برای کنترل اینستا فرزندان به ذهن‌مان می‌رسد این است که رمز و پسورد اینستاگرام‌شان را داشته باشیم تا به راحتی از گوشی خودمان آن‌ها را زیر نظر بگیریم.

اما این مشکل وجود دارد که بدست آوردن رمز اینستاگرام کار راحتی نیست به همین دلیل در این بخش برنامه‌هایی را معرفی خواهیم کرد که به راحتی اینستاگرام دیگران را کنترل کنیم.

مقاله آموزش کنترل گوشی از راه دور در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

معرفی برنامه کنترل اینستاگرام دیگران

معرفی برنامه کنترل اینستاگرام دیگران

برنامه‌هایی وجود دارند که می‌توان به کمک آن‌ها اینستا دیگران را از راه دور چک کرد.

به عنوان مثال اپلیکیشن ولد این امکان را دارد که با کمک آن گوشی فرزندان را چک کرد و از راه دور اینستا آنها را کنترل نمود.

همینطور برنامه دیگری که به کمک آن می‌توانیم اینستا را چک کنیم برنامه نظارت آزاد است.

اگر شما هم برنامه دیگری را می‌شناسید که به کمک آن بتوانیم اینستا دیگران را کنترل کنیم برای‌مان کامنت بگذارید.

نتیجه گیری

در این متن روشهای کنترل اینستاگرام دیگران را در اختیارتان قرار دادیم.  اما موضوع دیگری هست که بهتر است آن را مطرح کنیم تا کمک به افرادی بشود که گوشی‌شان گم یا به سرقت رفته است و یا حتی دنبال برنامه‌ای می‌گردند که با کمک آن از دزدین یا گم شدن گوشی‌شان جلوگیری کنند. برای این کار فقط باید برنامه همیاب۲۴ را نصب کنید تا علاوه بر ردیابی گوشی، برای همیشه از سرقت و یا گم شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید