top
Procedures for reporting phone theft in Arbaeen

مراحل اعلام سرقت گوشی در اربعین 1402 | اپلیکیشن ضد سرقت گوشی برای اربعین 1402

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

اگر گوشی‌تان در طول سفر اربعین مفقود شد چکار می‌کنید؟

امسال نیز مانند سال‌های دیگر افراد زیادی در پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند. همینطور که در جریان هستید برای شرکت در این راهپیمایی باید در سامانه سماح ثبت نام نمایید. اما در این متن می‌خواهیم اپلیکیشنی معرفی کنیم که در طول سفر خیلی کمک‌تان خواهد کرد بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

نرم افزار ضد سرقت گوشی موبایل اربعین 1402

با توجه به شلوغ بودن کربلا و مسیر نجف به حرم اباعبدالله احتمال مفقود شدن گوشی زیاد است. اما با نصب برنامه ضدسرقت گوشی با خیالی راحتی می‌توانید زیارت نمایید. با نصب این اپلیکیشن علاوه بر انجام دادن تست سلامت گوشی به صورت اتوماتیک و دستی، دسترسی به کدهای ussd، ردیابی گوشی، استعلام اصالت گوشی و … می‌توانید از موبایل خود در برابر سرقت جلوگیری نمایید. در این اپ سه بخش آژیر خروج از جیب یا کیف، جدا شدن شارژر و تغییر مکان، برای جلوگیری از سرقت وجود دارد.

در صورتی که گوشی را به شارژر متصل کرده باشید و شخصی آن را جدا کند آژیر به صدا در می‌آید همچنین زمانی که گوشی را در جایی گذاشته باشید و فردی قصد برداشتن یا حتی تکان دادن آن را داشته باشد و لحظه خروج گوشی از جیب یا کیف شما آلارم گوشی به صدا در آمده و مطلع خواهید شد.

حتما این اپ کاربردی را نصب نمایید تا با خیالی راحت بتوانید در اربعین راهپیمایی و زیارت نمایید.

اپلیکیشن ضد سرقت گوشی

مراحل اعلام سرقت گوشی در اربعین 1402

با توجه به شلوغ بودن کربلا و مسیر نجف به حرم امام حسین (ع) و در کل عراق در ایام اربعین احتمال مفقود شدن یا سرقت گوشی‌تان زیاد است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم علاوه بر برنامه ضد سرقت گوشی اربعین 1402 مراحل اعلام سرقت گوشی در اربعین 1402 را نیز آموزش دهیم تا هر چه سریع‌تر در اربعین گوشی‌تان ردیابی شود.

اعلام سرقت گوشی در اربعین 1402

ابتدا حتما باید سیم‌کارت‌های موجود در گوشی سرقتی خود را بسوزانید در غیر این صورت در روند ردیابی شما اختلال ایجاد شده و ردیابی شما بی‌نتیجه خواهد شد و همچنین توجه داشته باشید که مسئولیت هرگونه ارتکاب جرم از جمله کلاهبرداری، مزاحمت، تهدید و… با سیم‌کارت بر عهده صاحب سیم‌کارت است.

بیشتر بخوانید: کامل ترین نحوه سوزاندن سیم کارت تمام اپراتورها

سپس وارد اپلیکیشن همیاب24 و یا سامانه همیاب24 شوید و از قسمت ثبت کالا گزینه ردیابی و اعلام سرقت را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات خواسته شده را کامل نمایید تا ردیابی شما فعال شود.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال و تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در کل سفر همراه‌تان خواهد بود.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید