top
head-of-science-and-technology-of-khorrasan-razavi-park-visits-hamyab-24

دیدار ریاست پارک علم وفناوری خراسان و هیئت همراه از دفتر پشتیبانی سامانه همیاب 24

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

دیدار ریاست پارک علم وفناوری خراسان  جناب آقای دکتر علم الهدایی و هیئت همراه از دفتر پشتیبانی سامانه همیاب 24 ،که در این بازدید بر اساس گزارش ارایه شده جناب آقای مهندس بهروز فتح آبادی این سامانه اطلاع رسانی کالاهای گمشده و پیدا شده دیجیتال در مسیر درشتاب رشد خود در طول نه ماه گذشته به نخستین و بزرگترین بستر اطلاع رسانی کالاهای گمشده و پیدا شده در بستر اینترنتی کشور  بدل شده است.

در ادامه‌ی این دیدار صمیمانه، مهندس فتح آبادی ضمن تبیین تصویری دقیق از فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه‌ی تجارت الکترونیکی و کارآفرینی اینترنتی از لزوم حمایت از کسب‌وکارهای نوین و موج کارآفرینی دیجیتال بومی سخن گفتند. جناب آقای دکتر علم الهدایی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بسیار بالای  شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه های گوناگون ودر سطح استان بخصوص شهر نیشابور و با تکیه بر تخصص و توان  شرکتهای مستقر در مرکز رشد فناوری خواستار افزایش تعاملات فی ما بین شدند.

در این جلسه جناب آقای مروی معاون محترم پشتیبانی، جناب آقای مهندس مهذب مدیر مراکز رشد فناوری و سرکار خانم نعمتی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم وفناوری خراسان و مدیر محترم مرکز رشد فناوری نیشابور جناب آقای دکتر شریعتی حضور داشتند .

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید