top
the-presence-of-hamyab-24-in-the-second-seminar-of-smart-city

حضور سامانه همیاب24 در دومین همایش شهر هوشمند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

دومين همايش شهر هوشمند، امروز در مرکز همايشهاي بين‌المللي برج ميلاد با حضور برخي شهرداران، مديران عامل شرکت‌هاي فناوري و جمشيد انصاري، معاون ريیس  جمهوري و رييس سازمان امور اداري و استخدامي برگزار شده و تا فردا نيز ادامه دارد. سامانه همياب 24 نيز در اين همايش شرکت کرده و حضوري فعال داشته است.

همیاب24 سامانه ردیابی گوشی، تبلت و لپ تاپ سرقتی یا مفقودی می باشد و علاوه بر این امکان استعلام رجیستری گوشی و استعلام سرقتی گوشی از طریق این سامانه امکان پذیر است.

غرفه همیاب 24

از جمله استراتژي ها و راه کارهاي لازم براي توسعه ي اقتصادي و رسيدن به اقتصادي پايدار در هر کشور، تقويت اقتصاد منطقه اي شهري و يا به عبارت بهتر توسعه اقتصاد پايدار بر مبناي هوشمندي شهر است. اقتصاد پايدار و هوشمند، خود نيازمند امکانات هوشمند در هر شهراز جمله: اقتصاد هوشمند، زيرساخت و ارتباطات هوشمند، حمل و نقل شهري هوشمند، انرژي هوشمند، دولت هوشمند، امنيت هوشمند، سلامت هوشمند، کسب  کار هوشمند و حتي شهروند هوشمند مي باشد.

شهر هوشمند مکاني ممتاز براي توسعه پايدار اقتصادي، صنعتي و … بوده که در آن به مسائلي مانند ترافيک، مصرف انرژي، آلودگي، تخريب سرزمين، بروز رساني و بهينه‌سازي زيرساخت‌هاي شهري، بهبود کيفيت زندگي و … از طريق يک رويکرد نوآورانه و سيستماتيک، بر اساس ارتباط و تبادل اطلاعات با هدف بهينه‌سازي فرآيندهاي مديريت شهري پرداخته مي شود .

مکان شهر هوشمند

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید