top
three-ways-to-restore-deleted-whatsapp-messages

آموزش 3 روش بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ

زمان مطالعه: 4 دقیقه

32

icon

خواندن پیام های حذف شده واتساپ در برخی موارد یکی از موضوعات مهم هنگام چت کردن شما با دیگران می باشد. با تغییراتی که در ورژن های برنامه واتساپ ایجاد شد بازیابی پیام های حذف شده واتساپ با روش های مختلفی امکان پذیر شده است، در این پست به شکل تخصصی به آموزش 3 روش خواندن و بازیابی پیام های حذف شده واتساپ خواهیم پرداخت. همراه همیاب 24 باشید.

حواست باشه موقع خرید گوشی کلاه سرت نره!
قبل از خرید گوشی به طور رایگان از رجیستری و سرقتی نبودن گوشی مطمئن شو.
لینک دانلود برنامه همیاب24

روش اول: دیدن پیام حذف شده واتساپ با استفاده از بکاپ واتساپ

جهت بازگردانی عکس های پاک شده واتساپ، اگر یک چت را به صورت تصادفی حذف کرده اید، می توانید با کمک نسخه بکاپ از چت واتس اپ که منظم و به طور خودکار انجام می شود بازیابی چت های حذف شده واتساپ را انجام دهید. شما می توانید تعداد دفعات تهیه نسخه پشتیبان را به روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر دهید. با این حال، انتخاب روزانه بکاپ گیری روش ترجیحی متخصصان است. برای بازیابی چت های حذف شده WhatsApp، مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر از دستگاه Android استفاده می کنید، WhatsApp را حذف کنید و دوباره آن را از Google Play نصب کنید.

با شرایط و ضوابط موافقت کنید و شماره تلفن همراه خود را به همراه کد کشور در مرحله بعدی وارد کنید.

به شما گزینه ای برای بازیابی چت ها از پشتیبان گیری ارائه می شود. روی گزینه Restore کلیک کنید و پس از آن چت های واتساپ شما بازیابی می شوند.

مشاهده-پیام های حذف شده واتساپ با استفاده از پشتیبان گیر واتساپ

روش دوم: ریکاوری پیام های پاک شده واتساپ با استفاده از برنامه +WhatsRemoved

برای بازگردانی پیام های حذف شده واتساپ می توانید از برنامه +WhatsRemoved استفاده کنید. برنامه +WhatsRemoved یک برنامه کاربردی است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از قابلیت های آن فایل ها و عکس های خود و همچنین چت های خود را در واتس اپ بازگردانی کنند، طبق گفته سایت سازنده در این اپلیکیشن شما می توانید به قابلیت خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتس اپ دسترسی داشته باشید.

برای بازگردادن پیام ها و اطلاعات پاک شده گوشی کافیست این برنامه را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید و دسترسی هایی مورد نیاز برنامه را به آن بدهید تا اطلاعات شما بطور کامل ریکاوری شود

دانلود برنامه +WhatsRemoved (برای اندروید از گوگل پلی)

بازیابی پیام های حذف شده واتساپ با برنامه whatsremoved plus

امکانات این برنامه عبارتند از:

  • یک پنجره برای مشاهده تمام پیام های حذف شده
  • پیکربندی آسان
  • ذخیره یک تاریخ پیام های حذف شده
  • رابط کاربری آسان و زیبا
  • سیستم جستجو بر اساس هر فرد
  • الگوریتم های یادگیری دقیق تر و ساده شده است

اگر می‌خواهید پیام خودکار در واتساپ ارسال کنید پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش ارسال پیام خودکار در واتساپ بیزینس را مطالعه کنید.

روش سوم: دیدن پیام های حذف شده واتساپ با استفاده از اپلیکیشن Auto RDM

علاوه بر 2 روش بالا شما با استفاده از اپ Auto RDM توانایی مشاهده پیام های حذف شده واتساپ خواهید داشت. این برنامه علاوه بر ظاهری ساده، کار با آن نیز بسیار ساده می باشد. با این برنامه علاوه بر بازگرداندن پیام ها توانایی ذخیره کردن استاتوس و استوری  دوستانتان را نیز دارید.

دانلود برنامه Auto RDM (برای اندروید از گوگل پلی)

مشاهده پیام های حذف شده واتساپ با برنامه auto-rdm

امکانات این برنامه عبارتند از:

  • رابط کاربری آسان
  • کاهش باگ های نرم افزاری
  • ذخیره راحت استوری ها

در پایان …

در این مقاله 3 روش بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در اندروید را باهم بررسی کردیم. ممنون از اینکه همراه همیاب 24 بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا سوالی درباره بازیابی عکس های پاک شده واتساپ یا بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در اندروید دارید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

3.8/5 - (62 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. اگر پشتیبان گیری نکردید که متاسفانه برنمیگرده

    0
  2. سلام از چتهای واتساپ پشتیبان گیری نکردم وخودم حذف کردم والان به شدت به چتهای یکی از شمارها نیاز دارم میگن نمیشه چه کار کنم

    1
    1. اگر پشتیبان گیری نکردید که متاسفانه برنمیگرده

      0
  3. راضیه گفت:

    سلام وقتتون به خبر.من اون قسمت که بک آپ رو زده نوشته ۱ و نیم گیگابایت وقتی بک آپ رو برای بار اول زدم ی چند دقیقه ی طول کشید که بک آپ بشه ولی در نهایت چت ها برگشته نشدن و دوباره عللم بک آپ روشن شد بعد از اون چند باری که این بک آپ رو زدم ب مدت شاید ۵ دقیقه بک آپ طول کشید ولی دوباره چتام برنگشتن و هنوزم این دکمه بک آپ روشنه و هروقت بزنم دوباره یکمی طول میکشا تاب میخوره و ۱۰۰ درصد میشه ولی چتا برنمیگردن میشه راهنماییم کنین واقعا لازم دارم چتامو

    5
  4. من بجز چت ها بکاپشونم اشتباهی پاک کردمشون اون وقت از برنامه های گفته شده استفاده کنم امکان برگردوندن چت ها امکان پذیر هستش یا نه؟

    5
  5. ایمان زایری مفرد گفت:

    سلام وقت بخیر. میخواستم ببینم چطوری میشه پیام های خیلی وقت پیش واتساپ رو برگردوند. ممنون

    28
  6. دیشب از واتساپ جی بی، داشتم چت می کردم ، بعدش مخاطب رو مسدود کردم ، الان چت های دیشبم رو میخوام ، لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروریه😢😢😢😢

    10