top
workout-in-home

6 نمونه از بهترین برنامه‌های ورزش در خانه 2021

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

امروزه به علت شیوع بیماری کرونا تقریبا همه باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی بسته شده‌اند و برای ورزشکاران، ورزش کردن کمی دشوار شده است. اما نگران نباشید چون ما امروز در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه مربی ورزش خود در خانه باشید.
آیا می‌خواهید مربی ورزش خود باشید، پس پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن‌های ورزش در خانه، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

PEAR Personal Fitness Coach

برنامه تمرین در خانه :PEAR Personal Fitness Coach

برنامه Pear Personal Fitness Coach یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام است که برای Android و iOS  پیدا می‌کنید. برنامه PEAR Personal Fitness Coach در مورد تمرینات خانه، روال یوگا و حتی برنامه‌های آموزشی برای مسابقات دویدن با شما صحبت می‌کند.

در این برنامه تمرینات بسیاری وجود دارد که همه چیز از دویدن در فضای باز گرفته تا تمرینات مقاومتی در خانه را به شما آموزش می‌دهد و هر کدام دارای یک آهنگ صوتی از یک مربی واقعی است که با شما صحبت می کند.

شما می توانید موسیقی شخصی خود را نیز ضبط کرده و هر زمان که مربی صحبت می کند به طور خودکار شماره گیری می کند. مانند بسیاری از برنامه های تناسب اندام ، شما باید یک حساب کاربری در Pear Personal Coach ایجاد کنید و جزئیات مربوط به سن ، جنس ، قد و وزن خود را وارد کنید تا برنامه بتواند میزان کالری شما را بسوزاند.

دانلود Pear Personal Fitness Coach از گوگل پلی
دانلود Pear Personal Fitness Coach از اپ استور

Fit Radio

برنامه تمرین در خانه : Fit Radio

Fit Radio تعدادی از سبک‌های تمرینی از مبتدی تا پیشرفته را ارائه می‌دهد. شما حتی می توانید آهنگ‌های تمرینی خود را نسبت به علاقه و ورزش مورد علاقه خود تغییر بدهید.

Fit Radio یک برنامه پخش موسیقی به همراه تنوع زیادی از تمرینات درون خانه است. می‌توانید موسیقی متناسب با سرعت خود را بیابید یا آهنگ‌هایی را انتخاب کنید که با نوع تمرینی که در نظر دارید متناسب باشد، مانند استفاده از مربی وزنه برداری.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد موسیقی را بر اساس ژانر انتخاب کنید. قبلاً، Fit Radio نسخه رایگان برنامه را ارائه نمی‌داد، اگرچه اکنون ارائه می‌دهد. برنامه رایگان دارای محتوای محدود است.

دانلود Fit Radio از گوگل پلی
دانلود Fit Radio از اپ استور

Fitbit Coach

برنامه تمرین در خانه : Fitbit Coach

انواع تمرینات در این برنامه وجود دارد، از تمرینات کششی گرفته تا تمرینات پرتحرک. یک حساب رایگان تمرینات بسیار محدودی را در هر دسته به شما می دهد، زیرا اکثر محتوا برای اعضای Premium محفوظ است.

Fitbit Coach یک برنامه تمرینی مناسب برای افرادی است که می خواهند یک انسان واقعی در یک ویدیو با آنها به طور معمول صحبت کند. اگر نمی‌توانید با این برنامه به سراغ حساب Premium بروید، توصیه می کنم در عوض به دنبال برنامه تمرین هفت دقیقه ای باشید. بسیاری از حرکات نسخه رایگان Fitbit Coach همان حرکاتی است که در برنامه های تمرین هفت دقیقه ای پیدا می‌کنید.

دانلود Fitbit Coach از گوگل پلی
دانلود Fitbit Coach از اپ استور

Nike Training Club

برنامه تمرین در خانه : Nike Training Club

برنامه Nike Training Club توسط شرکت نایکی طراحی شده است. این برنامه با کمک مربیان ورزشی توسعه یافته است و شرکت نایکی در معرفی آن گفت : با به‌ کارگیری این برنامه، زیر نظر مربیان کارآزموده برنامه‌ی روزانه‌ی ورزشی خود را دنبال کنید.

یکی از نقاط قوت این برنامه دسته‌بندی تمریناتش است، که به‌گونه‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند که تمام افراد خانواده از بزرگسالان گرفته تا کودکان و آقایان و بانوان بتوانند تمرینات مناسب خود را انجام دهند. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ورزش در خانه برای بانوان است که برنامه‌های آن زیرنظر مربیان ورزشی بانوان توسعه داده شده‌اند.

دانلود Nike Training Club از گوگل پلی
دانلود Nike Training Club از اپ استور

Adidas Training by Runtastic

برنامه تمرین در خانه : Adidas Training by Runtastic

برنامه Adidas Training by Runtastic توسط شرکت آدیداس طراحی شده است. شعار این اپلیکیشن ورزش کوتاه و فوری روزانه است تا سطح انرژی برای طول روز به میزان زیادی افزایش یابد تا کاربران را به تناسب اندام دلخواهشان برساند.

تمرینات در این اپلیکیشن با تمرکز بالایی بر اهداف خاصی تعریف شده‌اند. برای مثال، اگر فردی قصد داشته باشد وزن کم کند، می‌تواند از برنامه‌های کاهش وزرن کمک بگیرد یا اگر فردی تمایل به حرکات بدنسازی داشته باشد می‌تواند از برنامه‌های تمرینی ماهیچه‌سازی یا فیتنس استفاده کند.

دانلود Adidas Training by Runtastic از گوگل پلی
دانلود Adidas Training by Runtastic از اپ استور

Fitbod Gym & Home Workout Log

برنامه ورزش در خانه : Fitbod Gym & Home Workout Log

با کمک برنامه Fitbod Gym & Home Workout می‌توان وزن کم کرد و عضلات خود را تقویت کرد، به‌طورکلی سطح آمادگی جسمانی را بالا برد. این برنامه پیش‌ از شروع تمرین اطلاعاتی را از کاربر دریافت می‌کند تا با استفاده از آن اطلاعات بتواند بهترین برنامه‌ی تمرینی متناسب با آن کاربر را ارائه کند.

این اطلاعات شامل توانایی بدنی و نوع و حجم تمرینات گذشته و تجهیزات در دسترس کاربر می‌شود. برنامه‌ی تمرینی ارائه‌شده‌ی این برنامه بسیار خلاقانه تعریف شده است تا تمام ماهیچه‌ها و عضلات را درگیر کند. همچنین، این برنامه با برنامه سلامت پیش‌فرض گوشی موبایل همگام‌سازی دارد.

دانلود Fitbod Gym & Home Workout از گوگل پلی
دانلود Fitbod Gym & Home Workout از اپ استور

جمع بندی نهایی

در این مقاله ما به شما آموزش دادیم که چگونه در خانه مربی ورزش خود باشید. در این شرایط بیماری کرونا چه بهتر است که از خانه خارج نشویم تا بتوانیم سلامتی خودمان و دیگران را حفظ کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه‌های گفته شده بدون نیاز به باشگاه، به تناسب اندام دلخواهتان برسید.
شما همچنین می‌توانید نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید