top
معرفی-بهترین-ابزار‌های-اندازه‌گیری-با-دوربین-گوشی2021

معرفی بهترین ابزار‌های اندازه‌گیری با دوربین گوشی 2021

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

آیا تا به حال توجه کرده‌اید که همه چیز درست زمانی که به آن‌ها بیشتر نیاز دارید ناپدید می‌شوند؟ مانند زمانی که شما نیاز به اندازه گیری چیزی دارید اما نمی‌توانید متر یا خط کش را پیدا کنید؟ عصبی می‌شوید، درست است؟ درباره اندازه گیری اشیا با دوربین گوشی چیزی شنیده‌اید؟


برنامه‌های اندازه گیری زیادی برای گوشی‌های Android وجود دارد که به شما کمک می‌کند. حتی بهترین برنامه‌های اندازه گیری متراژ با موبایل(اندازه گیری با گوشی) ممکن است به اندازه یک خط کش دقیق نباشند، اما برآورد مناسبی از فاصله یا طول اندازه گیری مورد نیاز را به شما ارائه می‌دهند.

در ادامه به معرفی بهترین برنامه‌های اندازه گیری با دوربین گوشی و متر دیجیتال گوشی می‌پردازیم.

اندازه گیری متراژ با موبایل: GPS Fields Area Measure  

یکی از راه‌های اندازه گیری اشیا با دوربین گوشی استفاده ازGPS Fields Area Measure است.

GPS Fields Area Measure یکی از بهترین برنامه‌های اندازه گیری متراژ با موبایل‌های Android است. همانطور که از نامش پیداست، این برنامه اساساً با استفاده از داده‌های GPS فاصله یا منطقه‌ای را اندازه گیری می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که این برنامه متر را اجرا کنید ، نقاط شروع و پایان خود را انتخاب کرده و بر روی شروع اندازه گیری کلیک کنید.
برای اندازه گیری حداقل روی 3 نقطه روی نقشه ضربه بزنید. تنها اشکال این برنامه عدم کارآیی و محاسبه دقیق آن است.

همچنین، نمی‌توانید از این برنامه برای محاسبه مسافت سفر از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده کنید.

اندازه گیری فاصله: GPS Fields Area Measure

برنامه متر با گوشی: Ruler  

متر دیجیتال اندروید! یکی دیگر از راه‌های اندازه گیری اشیا با دوربین گوشی است.

برنامه Ruler ، همانطور که از نامش پیداست، برنامه‌ای است که تلفن هوشمند Android شما را به یک خط کش هوشمند تبدیل می‌کند که شما می‌توانید واحدها را بر روی سانتی متر ، میلی متر ، اینچ و … تنظیم کنید.

در این برنامه متر 4 حالت مختلف اندازه گیری وجود دارد: نقطه ، خط ، صفحه و سطح. بنابراین شما به راحتی می‌توانید اجسامی که در اطراف شما قرار دارند برسی و آنها را اندازه گیری کنید.

علاوه بر این، می‌توانید به راحتی هر اندازه گیری را با برنامه Ruler از یک واحد به واحد دیگر تبدیل کنید که کار بسیار راحتی است.

اندازه گیری اشیا با:Android ruler mearung   app

نرم افزار اندازه گیری طول و عرض : AR Ruler

AR Ruler App یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندازه گیری است که از Augmented Realty برای اندازه گیری دنیای واقعی استفاده می‌کند.

برای اینکه برنامه AR Ruler کار کند ، باید کتابخانه ARCore را در تلفن Android خود نصب کرده باشید. ARCore  یک پلتفرم واقعیت افزوده توسط Google برای ایجاد تجربه AR است.

با ARCore ، تلفن شما می‌تواند محیط را درک کرده و با آن تعامل داشته باشد.

برنامه AR Ruler دارای ویژگی‌های زیر است:

  • فاصله سنج دقیق
  • اندازه گیری زاویه
  • اندازه گیری مساحت و محیط
  • اندازه گیری حجم اجسام سه بعدی
  • مسیر و ارتفاع ویژگی‌های اندازه گیری
معرفی AR-Ruler-App

به غیر از برنامه‌های اندازه گیری فاصله ، برخی برنامه‌های دیگر برای اندازه گیری وجود دارد از جمله:

  •  فشار خون
  • مراحل/جابجایی
  • درجه حرارت
  • سر و صدا
  • غیره

بنابراین، در اینجا برخی از بهترین برنامه‌های اندازه گیری توصیه شده را به شما معرفی می‌کنیم.


اندازه‌گیری فشارخون: Qardio Heart Health

امروزه افزایش مرگ و میرهای ناشی از فشار خون بسیار نگران کننده است. بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نیاز به کنترل مداوم فشار خون خود دارید، پس با دقت بیشتری ادامه مطلب را بخوانید.

برنامه Qardio Health Health برای Android می تواند فشار خون و داده‌های مربوط به وزن شما را کنترل کند.

این برنامه اساساً به شما امکان می‌دهد یک مجله سلامت شخصی ایجاد کنید. به سادگی داده‌های فشار خون یا وزن خود را به صورت دستی وارد کنید.

اما قبل از هر چیز ، باید به خاطر داشته باشید که برای استفاده از ویژگی نظارت بر فشار خون این برنامه ، باید QardioArm را داشته باشید. در غیر این صورت ، کار نخواهد کرد.

Qardio Heart Health app

اندازه گیری دما: Thermometer++

برنامه Thermometer ، یکی از ساده ترین برنامه‌ها برای استفاده و اندازه گیری دما برای گوشی‌های Android است. به طور کلی ، این برنامه در واقع مانند دماسنج کار نمی‌کند، بلکه فقط دمای آب و هوای فعلی را در یک مکان خاص به شما می‌گوید.

اما برای کسانی که قصد مسافرت دارند و می‌خواهند آب و هوای فعلی در یک منطقه را برسی نمایند بسیار مناسب و کاربردی است.

Android-temperature-measuring-app-thermometer

اندازه گیری اشیا با دوربین گوشی با Angle Meter

اندازه گیری زاویه: Angle Meter

Angle Meter یک برنامه مفید برای اندازه گیری زاویه سطوح دنیای واقعی است. می توانید تلفن را روی هر سطحی نگه دارید و صفحه نمایش زاویه سطح را نسبت به زمین به شما نشان می دهد.

این برنامه شامل تعدادی ویژگی دیگر ، از جمله یک زاویه سنج است که به شما امکان می دهد تلفن خود را برای محاسبه زاویه های سطح در حالت مسطح قرار دهید.

یک ابزار سطح لیزری به شما این امکان را می دهد که تلفن خود را روی هر جسمی بالای سطح زمین قرار دهید تا میزان سطح آن را ببینید.
همچنین یک نماد در گوشه سمت چپ بالای صفحه وجود دارد که به عنوان قطب نما عمل می کند و همیشه جهت تلفن شما را نسبت به شمال نشان می دهد.

معرفی اپلیکیشن Angle Meter

سخن آخر

ما در اینجا برنامه‌هایی برای اندازه گیری متراژ با موبایل، برنامه متر، فشار خون، دما و نرم افزار متر با دوربین گوشی را در اندروید و آیفون به شما معرفی کردیم که شما می‌توانید بر اساس نیازتان آن‌ها را دانلود و استفاده کنید.

امیدوارم توانسته باشید یک برنامه اندازه گیری مناسب برای گوشی موبایل Android خود پیدا کنید. هر برنامه ذکر شده در اینجا منحصر به فرد است و عالی کار می کند.

بنابراین باید همه آن‌ها را امتحان کنید. شما از چه برنامه‌هایی برای اندازه گیری اشیا با استفاده از تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

4.1/5 - (15 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید