top
Tracking-the-phone-on-with-a-SIM-card-1

ردیابی گوشی روشن با سیم کارت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

بعد از سرقت گوشی یا گم شدن آن همه ما به دنبال روشی برای ردیابی آن می‌گردیم. اما چگونه؟ یکی از این روش‌ها ردیابی گوشی روشن با سیم کارت است که در این متن کامل آموزش دادیم. با ما همراه باشید.

روش‌های ردیابی گوشی روشن با سیم کارت

روش‌های ردیابی گوشی روشن با سیم کارت

بعد از سرقت گوشی ممکن است سارق گوشی شما را خاموش کند و بعدها از آن استفاده کند و یا آن را بفروشد که بهتر است برای ردیابی گوشی خاموش از روشی که در مقاله ردیابی گوشی خاموش گفتیم استفاده کنید. اما احتمال این نیز وجود دارد که دزد سیم کارت جدیدی روی گوشی‌تان قرار دهد و استفاده کند حال باید چطور گوشی را ردیابی کرد؟!!

استفاده از سرویس‌های ردیابی اپراتور جهت ردیابی گوشی روشن با سیم کارت

برای ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی از طریق سیمکارت دو روش وجود دارد. در روش اول شما باید به اپراتورهای مورد نظرتان به صورت جداگانه مراجعه نمایید و درخواست ردیابی اپراتوری خود را ثبت کنید.

در این روش علاوه بر این که وقت زیادی از شما هدر می‌رود هزینه بیشتری را نسبت به روش دوم باید بپردازید.

و اما روش دوم: در این روش شما به راحتی حتی در منزل می‌توانید وارد سایت همیاب24 شوید و با هزینه کمتر نسبت به روش قبلی و به صورت همزمان ردیابی هر سه اپراتور را برای خود فعال کنید. با فعال کردن این گزینه سایر ردیابی ها نیز برای شما فعال خواهد شد.

ثبت ردیابی هر سه اپراتور به صورت همزمان و بدون وقفه

استفاده از برنامه‌های ردیابی

برنامه‌های مختلفی برای ردیابی گوشی در اپ‌استورها و مارکت‌های اندرویدی موجود هستند. این برنامه‌ها معمولاً به شما امکان می‌دهند که مکان گوشی خود را به صورت مشاهده کنید، تاریخچه مکان آن را بررسی کنید و حتی در صورت سرقت، آن را از راه دور قفل یا پاک کنید.

اما آیا تمام این اپلیکیشن ها مورد تایید قانون هستند؟!!
ما در مقاله ردیابی گوشی اندروید با “دستگاهم را پیدا کن Google‏ ” | Find My Device و حالت گمشده یا lost mode آیفون چیست و چطور می‌توان با آن گوشی را ردیابی کرد؟! به صورت کامل به ردیابی با برنامه پرداختیم و این نکته را بررسی کردیم که روش‌های این چنینی مورد تایید قانون هست یا خیر…

باید بدانید که همیاب24 برنامه‌ای برای ردیابی گوشی و جلوگیری از سرقت است که مورد تایید مراجع قضایی می‌باشد. با نصب این برنامه بعد از ردیابی گوشی خود با مشکل رو به رو نخواهید شد.

نصب برنامه ردیاب و ضد سرقت همیاب24

استفاده از IMEI جهت ردیابی گوشی

IMEI یک کد منحصر به فرد است که به هر گوشی هوشمند اختصاص داده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از IMEI گوشی خود، آن را در وب‌سایت‌های ردیابی آنلاین ردیابی کنید.

آی ام ای آی خود را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نمایید تا به راحتی گوشی‌تان ردیابی شود.

بیشتر بخوانید: ردیابی گوشی خاموش از طریق شماره سریال

چرا گوشی خود را در همیاب24 ثبت کنم؟

چرا گوشی خود را در همیاب24 ثبت کنم؟

همیاب24 این امکان را برای شما فراهم کرده‌است تا تمامی نیازهای‌تان را در یکجا و با هزینه و زمان کمتر برآورده کنید. شما می‌توانید بدون نیاز به سفرهای پرهزینه، با چند کلیک ردیابی در اپراتورهای مخابراتی را فعال کنید و در کسری از ثانیه وضعیت سرقتی/ مفقودی موبایل‌تان را به کلانتری‌ها، مرزبانی‌ها و اصناف موبایل سراسرکشور به صورت آنلاین اطلاع رسانی کنید. در نتیجه موبایل شما در هر کجای کشور در هر ساعت از شبانه روز توسط کلانتری یا اپراتورهای تلفن همراه کشف و یا ردیابی شود به شما در همان لحظه اطلاع می‌دهد.

پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود:

  • ردیابی 24 ساعته و بدون وقفه در 3 اپراتور (همراه‌اول، ایرانسل و رایتل)
  • اطلاع رسانی آنی به مرزبانی و کلانتری‌های سراسر کشور
  • جستجو در کالاهای کشف شده کلانتری‌ سراسر کشور
  • پیشگیری از خرید و فروش غیر قانونی موبایل شما در فروشگاه موبایل سراسر کشور

نکات مهم ردیابی گوشی روشن با سیم کارت

  • قبل از استفاده از هر روش ردیابی، حتماً شرایط و ضوابط آن را مطالعه کنید.
  • بعد از سرقت گوشی در اولین فرصت گوشی خود را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نمایید.
  • برای افزایش امنیت گوشی خود، از رمز عبور قوی استفاده کنید و آن را همیشه به روز نگه دارید.
  • از نصب برنامه‌ها از منابع غیرمجاز خودداری کنید.
  • از یک آنتی ویروس قوی برای محافظت از گوشی خود در برابر بدافزارها استفاده کنید.

درنهایت

اگر دنبال روشی برای ردیابی گوشی روشن با سیم کارت می‌گردید بدون شک همیاب24 جامع‌ترین، بهترین، کم هزینه ترین و قانونی ترین روشی است که در حال حاضر می‌توانید استفاده کنید. اگر سوال یا نظری دارید برای‌مان کامنت بگذارید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید