top
The-best-low-volume-Android-games

10 تا بهترین بازی‌های کم حجم برای گوشی‌های اندرویدی

زمان مطالعه: 10 دقیقه

0

icon

بازی‌های موبایلی پدیده تازه‌ای نیستند که اخیرا با گسترششان روبه‌رو شده باشیم. طبیعی است که با گسترش و پیشرفت بازی‌های موبایلی، سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرا کردنشان نیز به‌روز‌تر یا به عبارتی قوی‌تر می‌شود.

این روزها با توجه به حجم بالای اپلیکیشن‌ها و فایل‌های مختلفی که درون تلفن هوشمندمان به همراه داریم، مدیریت حافظه یک چالش بزرگ محسوب می‌شود.

در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین بازی‌های کم حجم گوشی‌های اندرویدی را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

10 تا از بهترین بازیهای کم حجم اندروید

درمیان تمام بازی‌هایی که حجم زیادی از حافظه‌ گوشی ما را اشغال می‌کنند، برخی از این بازی‌های کم حجم موبایل با توجه به محتوای سرگرم‌کننده و ساده‌شان می‌توانند به ما در این مسئله کمک کنند.

بازی کم حجم Hitmasters

Hitmasters

‏‏آیا تا به حال رویای جاسوس شدن را در سر داشته اید؟ کار خود را در این بازی با حل معماهای ساده آغاز کنید و به مرور مراحل سخت تر و چالش برانگیز تر را نیز تجربه کنید.

Hitmasters استادان تیراندازی یک بازی مهیج و فانتزی در سبک اکشن با المان‌های پازلی است که شباهت خیلی نزدیکی با بازی‌هایی همچون Mr. Bullet یا Mr. Spy و یا Tennis in the Face دارد.

این بازی محصولی از استودیوی Playgendary Limited کشور قبرس می‌باشد و به شکل رایگان توسعه داده شده و در گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

در این بازی اسلحه‌های فراوان و متنوع در اسلحه خانه بازی منتظر شما هستند. برای بازی کردن با آن‌ها درنگ نکنید.

‏ با دقت تصمیم گیری کنید. دشمنانتان با کوچک ترین اشتباه شما را دستگیر می‌کنند. هیچ شانسی به دشمنان خود ندهید، در غیر این صورت باید بازی را از ابتدا شروع کنید.

بازی کم حجم Flaming Core

Flaming Core

Flaming Core هسته مشتعل یکی از محبوب ترین و اعتیاد آورترین بازی‌های ارکید اندروید، از استودیوی بازیسازی Habby می‌باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.

دنیای این بازی، دنیای هکرهاست ؛ دنیایی که در آن همه سیستم‌های امنیتی هک شده اند و هستی در خطر افتاده است!

نجات جهان به یک ماموریت مهم و حیاتی وابسته است که این ماموریت به شما محول می‌شود! با کنترل هسته مشتعل و از بین بردن تمام دشمنان موجود در مسیر صدها مرحله خاص را پشت سر بگذارید و از نابودی جهان جلوگیری بکنید!

دشمنان با ایجاد تله‌های مختلف در مسیر حرکت‌تان قصد جلوگیری از رسیدن شما به هدف‌تان را دارند اما نمی‌دانند که شما عزم‌تان را جزم کرده اید‌ه‌تان به هدف‌تان برسید و چیزی جلودارتان نیست!

با کنترلرهای لمسی هسته شعله ور را هدایت کنید و با پشت سر گذاشتن تله‌ها و 160 مرحله مختلف به هدف‌تان برسید!

بازی کم حجم ۲۰۴۸

۲۰۴۸

بازی 2048 فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است! ‏این بازی 2048 یک نسخه ارتقا یافته از برنامه اصلی کلاسیک محبوب 2048 است.

این بازی نه تنها دارای اندازه کلاسیک (4×4) است، بلکه از اندازه‌های هیئت مدیره کوچک (3×3)، بزرگ (5×5)، بزرگتر (6×6) و بزرگ (8×8) پشتیبانی می‌کند. این پازل واقعا فوق العاده 2048 است!

ضربه تند وشدید زدن (بالا، پایین، چپ، راست) برای حرکت کاشی. هنگامی که دو نفر با همان شماره لمس می‌شوند، آنها به یک ادغام می‌شوند.

 بعد از هر کش رفتن، یک کاشی جدید در یک نقطه خالی تصادفی در هیئت مدیره ظاهر می‌شود. سلول‌ها را برای ادغام آنها اسلاید کنید، 2 + 2 = 4، 4 + 4 = 8، 8 + 8 = 16، 16 + 16 = 32 … 64 … 128 .. 256 .. 512 .. 1024 … ، هنگامی که 2048 کاشی ایجاد می‌شود، شما برنده شوید!


بیشتر بخوانید!


بازی کم حجم Shadow Fighter‏

Shadow Fighter‏

“Shadow fighter” از بهترین بازی‌های کم حجم اندروید است که گیم پلی جذابی دارد و نسبت به حجمش مزایای زیادی را ارائه می‌دهد.

در واقع باوجودی که حجم این بازی کمتر از ۱۰۰ مگابایت است، از نظر طراحی و گرافیک در سطح خوبی قرار دارد و می‌توان آن را در نوع خودش بهترین بازی کم‌حجم نیز عنوان کرد.

Shadow Fighter‏ یک تجربه‌ی اکشن و جذاب است که باید مسیر آن را مرحله به مرحله طی کنید.
در هر لِوِل‌ با مسائل جدیدی روبه‌رو می‌شوید و با پیروزی، علاوه بر اینکه به مرحله‌ی بعدی می‌روید، تجهیزات به خصوصی نیز در دسترستان قرار می‌گیرد تا در مراحل بالاتر بتوانید با هیولاهای ترسناک‌تر و زامبی‌ها مبارزه کنید.

بازی کم حجم Dr. Driving 2

Dr. Driving 2

اگر به اتوموبیل‌رانی علاقه‌مندید، بهترین بازی کم حجم برای شما “Dr. Driving 2” است. بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازی‌های ماشین سواری و رانندگی از استودیوی بازیسازی SUD Inc برای اندروید است که تا به امروز ده‌ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت کرده است.

این بازی دنباله‌ی بازی محبوب شبیه ساز رانندگی “Dr. Driving” است و با وجودی که حجم بیشتری نسبت به نسخه‌ی قبلی خود دارد، هنوز هم برای نصب آن به کمتر از ۲۵ مگابایت فضای خالی نیاز دارید.

به طور کلی گیم پلی بازی عالیست و همه‌ی کنترلرها به خوبی عمل می‌کنند، “Dr. Driving 2” به یک تجربه‌ی عالی با شباهت زیادی به رانندگی در دنیای واقعی را برایتان رقم می‌زند و حتی با گوشی‌های میانرده که کمترین فضای خالی ممکن را دارند هم می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

بازی کم حجم Robot Strike 3D‏

Robot Strike 3D

خلبان! شما فقط یه قدم تا یه جنگ روباتیک فاصله دارید. ‏دشمنانتان را با موشک‌ها و مسلسل‌ها به خاک و خون بکشید، یا می‌توانید آنها را با برق بسوزانید یا آنها را با لیزر برشته کنید.

آیا میتوانی دشمنانتان را زیر گلوله‌ها و موشک‌هایی که به سمت شما شلیک می‌کنند یا حرکات ناگهانی انجام دهید موقعی که نارنجکی نزدیک شما در حال انفجار است؟

‏این ربات‌ها همینجوری الکی با خودشان نمیجنگند بلکه شما باید آنها را فرماندهی کنید. ربات خود را انتخاب کنید، روشنش کنید و یه جنگ راه بندازین تا ببینیم کی قوی تره!!!

در این بازی می‌توانید کنترل ربات‌های جنگی را به عهده بگیرید و با بات‌های دشمن مبارزه کنید. Robot Strike 3D دارای ۶۰ مرحله‌ی منحصر‌به‌فرد است و شما قادرید از میان ۲۰ ربات متفاوت، جنگنده‌ی خودتان را انتخاب و آن را شخصی‌سازی کنید.

بازی کم حجم Fruit Cut 3D

Fruit Cut 3D

همیشه هم قرار نیست بازی‌های اندرویدی به استراتژی و دنبال کردن داستان فیلم‌ها و اقتباس‌های کلان ختم شود. گاهی بازی‌هایی هستند که درعین سادگی و سهولت چالش‌های ذهنی و لذتی کوچک برای تو ایجاد می‌کنند که در هیچ بازی دیگری نصیبت نمی‌شود.

یکی از این بازی‌ها Fruit Cut 3D است که آمار نصب بالایی داشته و با داستانی ساده و فضایی زیبا با همه‌ی بازی‌ها فرق می‌کند.

بازی Fruit Cut 3D یکی از آن گزینه‌های جذاب دنیای بازی است که هرچه از خوبی و هیجانش بگوییم، کم گفته‌ایم.

این بازی که در سبک سرگرمی طراحی و تولید شده، تقریبا هیچ هدف و ایده خاصی را دنبال نمی‌کند، اما در عین سادگی شرایطی را برای شما پدید می‌آورد که نمی‌توانید ساعت‌ها از تجربه آن دست بکشید.


بیشتر بخوانید!


بازی کم حجم Ballz

Ballz

‏‏یک بازی ساده و در عین حال جالب که در آن باید توپ‌ را به سمت چارخانه‌های رنگی پرتاب کرده و امتیاز بگیرید، چارخانه‌ها همین طور پایین می‌آیند و شما باید سعی کنید قبل از آنکه از صفحه خارج شوند توپ را به آنها بزنید.

‏روی هر کدام از چارخانه‌ها عددی نوشته شده که در واقع امتیازی است که در صورت از بین رفتن آن چارخانه به شما تعلق میگیرد.

‏ضمنا می‌توانید از آیتم‌های کمکی نیز استفاده کنید و البته قفل توپ‌های جدیدی را نیز در بازی باز کنید. بعد از هر مرحله سطح چارخانه‌ها بالاتر میرود و از بین بردشان مشکل تر میشود.

‏یادتان باشد می‌توانید از دیواره‌ها نیز برای هدف گرفتن چارخانه‌هایی که به صورت مستقیم در دسترس نیستند استفاده کنید. انجام این بازی شاید در ابتدا آسان باشد ولی به تدریج مشکل و مشکل‌تر میشود.

بازی کم حجم Modern Sniper

Modern Sniper

در بین بازی‌های اکشن و تیراندازی، آن‌هایی که شما را در قالب یک تک تیرانداز قرار داده و مخفیانه به قلب نیروهای دشمن می‌فرستند، برای برخی گیمرها از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار هستند.

اما آیا شما هم چنین روحیه و سلیقه‌ای دارید؟ اگر این‌طور است، پس حتماً بازی کم حجم Modern Sniper را که از ساخته‌های استودیوی Candy Mobile است، امتحان کنید.

بازی بالغ بر 50 مرحله مختلف و 6 نقشه منحصر به فرد دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

درست است که این بازی در مقایسه با عناوینی مانند پابجی و فورتنایت نمی‌تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، اما اگر حجم آن را با بازی‌های مذکور مقایسه کنید می‌توانید به بزرگی کاری که سازندگان Modern Sniper انجام داده‌اند، پی ببرید.

در واقع، این روزها کمتر بازی‌سازی پیدا می‌شود که به فکر حجم اینترنت ما باشد و از این حیث باید قدردان Candy Mobile و بازی تیراندازی خوش ساخت آن باشیم.

بازی کم حجم Unblock Me FREE

Unblock Me FREE

بازی Unblock Me FREE ایده ساده و در عین حال جالبی دارد. چندین مکعب در یک جعبه کنار هم قرار گرفته‌اند و تنها یک راه خروج وجود دارد.

در این بین، یکی از مکعب‌ها رنگ متفاوتی دارد و وظیفه شما هم خارج کردن آن از درون جعبه است.

جالب است بدانید که سادگی روند گیم‌پلی این بازی باعث شده تا حتی در مسابقات تلفنی تلویزیون هم از این ایده استفاده شود!

از طرف دیگر، Unblock Me FREE از آن جمله بازی‌هایی است که تجربه آن در گوشی‌های هوشمند با صفحه لمسی جذابیت بسیار بیشتری دارد و کشیدن و جابجا کردن مکعب‌ها با انگشت حس بسیار خوبی دارد.

ظاهر ساده این بازی ممکن است بعد از مدتی تکراری شود و به همین دلیل نیز سازندگان تم‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفته‌اند که با پیشروی در مراحل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

کلام پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم که بهترین بازی‌ها را در سبک‌های مختلف برای شما عزیزان معرفی کنیم. از بین بازی‌هایی که گفته شد، کدام بازی‌ها را بازی کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

4.3/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید