top
Mobile-blockchain-games-to-earn-money

بهترین بازی‌های بلاکچین موبایل برای کسب درآمد

زمان مطالعه: 6 دقیقه

3

icon

بازی‌های کریپتویی زیر مجموعه بازی‌های ویدیویی است با این تفاوت که به عنوان پاداش به شما توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)  می‌دهند و شما می‌توانید آنها را مبادله کنید و از این طریق از بازی‌های بلاکچین کسب درآمد کنید.
در بازی‌های کریپتویی مشکلاتی از قبیل امنیت، سازگاری و نحوه پرداخت قابل رفع خواهد بود و شما درگیر این مشکلات نخواهید شد. احتمالا سوال برایتان پیش می‌آید که بهترین بازی‌های بلاکچین چیست؟ و از چه بازی‌هایی می‌توان به صورت رایگان کسب درآمد کرد؟ ما در ادامه نه تنها به این سوالات شما پاسخ می‌دهیم بلکه به شما به طور کاملا حرفه‌ای بازی‌های محبوب بلاکچین را برای پولدارشدن معرفی می‌کنیم. پس پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بازی‌های بلاک چین چیست؟

بازی‌های کریپتویی در واقع بازی‌هایی مبتنی بر بلاک چین هستند که در ظاهر تفاوتی با بازی‌های موبایلی معمولی ندارند. تنها تفاوت بازی‌های بلاکچین با بازی‌های معمولی در جایزه آنهاست. پاداش یا جایزه در بازی‌های بلاکچین توکن غیرقابل تعویض یا همان NFT است؛ در این سیستم، به بازیکنان اجازه داده شده تا کنترل دارایی‌های خود درون بازی را در اختیار بگیرند، که این امر فرصت کسب درآمد را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

بازی های بلاکچین چیست

آیا می‌توان از بازی‌های بلاک چین کسب درآمد کرد؟

همانطور که می‌دانید در بازی‌های بلاکچین دو ویژگی وجود دارد که آنها را منحصر به فرد کرده است. اول اینکه، در این اکوسیستم بازیکنان می‌توانند با به دست آوردن توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) در جریان بازی، صاحب دارایی دیجیتال منحصر‌به‌فرد شوند و آن را مانند کالای فیزیکی مبادله کنند. بنابراین شما می‌توانید تنها با بازی کردن کسب درآمد کنید.

دوم اینکه، فعالیت کاربران کنترل شده تا از ایجاد تقلب (cheat) در بازی جلوگیری شود. از این طریق به هیچ وجه نمی‌توان برای رسیدن به توانایی‌ها و مراحل بالاتر در بازی تقلب کرد.

7 تا از بهترین بازی‌های بلاکچین

در ادامه قصد داریم 7 تا از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چین در سال 2021 را به شما معرفی کنیم بنابراین پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

7- CRYPTOPOP

بازی بلاکچین CRYPTOPOP

CryptoPop یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی موبایل به دلیل سادگی است. این بازی درست مانند یک بازی آب نباتی کار می‌کند. می‌توانید حباب‌ها را بیرون بیاورید تا مقداری ارز دیجیتال دریافت کنید. هرچه بیشتر پاپ کنید، رمزهای بیشتری دریافت خواهید کرد. این بازی به اندازه کافی سرگرم کننده است و شما قادر خواهید بود بدون صرف انرژی زیاد آن را انجام دهید.

این بازی از طریق Coinbase که یکی از امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در حال حاضر است، به شما پرداخت می‌کند. سپس شما می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال‌تان را به یک کیف پول در صرافی دیگری ارسال کنید. این بازی پاداش شما را به اتریوم و پاپ کوین پرداخت می‌کند، اما آنها قصد دارند به توکن‌های بزرگ دیگری مانند Litecoin و Dash نیز گسترش دهند.

6- BITCOIN BOUNCE

بازی بلاکچین BITCOIN BOUNCE

این بازی بیت کوین کمی متفاوت تر از دیگر بازی‌های در حوزه ارز دیجیتال است. در بازی BOUNCE شما به طور مستقیم ارز دیجیتال به عنوان جایزه نمی‌گیرید بلکه شما باید در پایان هر روز بلیط‌هایی را برای شرکت در قرعه‌کشی کریپتو جمع‌آوری کنید. که با استفاده از آن بلیط‌ها بتوانید ارز دیجیتال بدست آورید.

5- BITCOIN SOLITAIRE

بازی بیت کوین BITCOIN SOLITAIRE

Bitcoin Solitaire یکی از بهترین بازی‌های تکنفره کریپتویی در حوزه موبایل است زیرا ترکیبی از بازی‌هایی جذاب ویدیویی است که بسیاری از افراد دوست دارند بازی کنند. این بازی بسیار مهیج است و با بازی کردن با آن می‌توانید مقدار قابل توجهی بیت کوین بدست آورید. یکی از ویژگی‌هایی که این بازی را از بقیه متمایز کرده است این است که Bitcoin Solitaire یه بازی عالی برای ماینینگ کریپتو است.

4- CRYPTO PLANET

بازی بلاکچین موبایل CRYPTO PLANET

یک بازی بسیار جذاب است که شما در یک سیاره هستید و باید کریستال استخراج کنید. و هر چه کریستال بیشتری استخراج کنید می‌توانید صندوقچه‌های فضایی بیشتری بخرید. این بازی بلاک چین دارای یک کیف پول درون بازی است که در آن سکه‌های شما ذخیره می‌شود، اما رمزارزهای شما می‌تواند به هر کیف پول دیگری منتقل شود.

3- ALIEN RUN

بازی های بلاکچین ALIEN RUN

Alien Run به دلیل داشتن سبک متفاوتی از گیم پلی، شایسته جایگاهی در لیست بهترین بازی‌های کریپتو است. هر پنج سطحی که تکمیل می‌کنید می‌تواند کسری از بیت کوین را برای شما به ارمغان بیاورد! و این یک روش بسیار عالی برای بدست آوردن بیت کوین است.

اگر شما می‌خواهید از بازی کردن بسیار لذت ببرید و همانطور کسب درآمد هم کنید، پیشنهد ما به شما Alien Run است.

2- Axie Infinity

بازی بلاکچین اندروید Axie Infinity

این بازی توسط Axies (یا موجودات دیجیتالی) پر شده است که هر کدام یک NFT هستند. بازیکنان در این بازی می‌توانند Axies بخرند، بفروشند، پرورش دهند یا از آن‌ها برای مبارزه با دیگر بازیکن‌ها استفاده کنند. این بازی در برخی کشورها، به ویژه در فیلیپین، محبوبیت خاصی داشته است، جایی که بازیکنان آن را از یک بازی جانبی به یک شغل تمام وقت تبدیل کرده‌اند.

1- Lightnite

بازی بلاکچین Lightnite

این بازی چند نفره آنلاین به بازیکنان بابت تیراندازی به بازیکنان دیگر بیت کوین پاداش می‌دهد و ریزتراکنش‌ها کاملاً توسط شبکه لایتنینگ انجام می‌‌شود.

بازیکنانی که در بازی تسلط دارند و به بازیکنان بیشتری شلیک می‌کنند، شانس بیشتری برای کسب بیت کوین بیشتری دارند. از سوی دیگر، بازیکنانی که مورد ضربات قرار می‌گیرند جریمه می‌شوند و بیت کوین خود را از دست می‌دهند.

سخن آخر

ما در این مقاله بهترین بازی‌های بلاکچین برای اندروید را به شما معرفی کردیم اما باید به شما یادآوری کنیم که انجام این بازی‌ها بسیار پر ریسک هستند و امکان از دست رفتن سرمایه شما نیز وجود دارد و از نظر ما برای کسب درآمد انجام این کار توصیه نمی‌شود اما اگر تنها به منظور سرگرم شدن می‌خواهید این بازی‌ها را انجام دهید، گزینه بسیار مناسبی هستند.
اگر سوالی در رابطه با بازی‌های بلاکچین موبایل دارید پیشنهاد می‌کنم حتما در بخش دیدگاه با ما مطرح نمایید.

منابع: ESPORTS و sensoriumxr

3.6/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. اشکان موحد نژاد گفت:

    از اینکه بازیهای غیرمتمرکز را نقد و بررسی می کنید ممنونم لطفا در مورد لاتاری گروهی غیرمتمرکز آسید هم مطلب بذارید! به نظرم دنیای غیرمتمرکز ها برای گیمرهای حرفه ای پتانسیل درآمدزایی بالایی ارایه میده

    0
  2. Metaverse_upland گفت:

    سلام
    دوستان همانطور که در حال حاضر میدونید با ۴۵۰۰ upx اولیه که به محض ورود به بازی دریافت میکنید هیچ زمینی نمیشه خرید و وقتی زمین نتونید بخرید پتانسیل تبدیل شدن به آپلندر و خرید زمین به مراتب سخت خواهد بود مگر اینکه upx بخرید.
    تیم ما در طی تجربیاتی که از این بازی کسب کرد با تکنیک خاصی موفق شد که با upx اولیه در شهرهای مختلفی که در حال حاضر داخل بازی باز هستند زمین بخره و از طرف دیگه راه هایی را هم جهت افزایش upx در آینده در اختیار شما قرار میده که این کار از طریق ساخت حساب کاربری با ایمیل و مشخصات پیشنهادی شما اتفاق میفته.
    همچنین ما این آموزش ها رو میتونیم در اختیار افرادی که میخوان از این راه کسب درآمد کنند قرار بدیم.
    توجه داشته باشید تیم ما به دنبال راهی نیست تا شما از طریق کد رفرال ما وارد بازی بشید تا مبادا این آگهی ما صرفا یک تبلیغ تلقی بشه. با ضریب اطمینان صد در صد ما برای شما زمین میخریم و بعد از اثبات هزینه این کار را دریافت میکنم.
    جهت مشاوره در مورد خرید زمین، رفرال گیری، و سایر نکات کلیدی به آیدی اینستاگرام metaverse_upland و یا آیدی تلگرام Metaverse_uplanddd@ مراجعه

    4
  3. اکثر این بازیها باید پول خرج کنید ولی یه بازی معرفی میکنم واقعا پول واریز می‌کنه به کیف پولتون اسم بازی toprich ,,هست
    اینم کد دعوت هستش بزنید2دلار اول بازی میده بهتون
    2892462

    4