top
Car body insurance inquiry

نحوه گرفتن استعلام بیمه شخص ثالث

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است و در صورت تمام شدن مهلت آ،ن عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد. برای گرفتن استعلام بیمه شخص ثالث می‌توانید از طریق سامانه سنهاب بیمه‌ی مرکزی اقدام نمایید. در ادامه به صورت کامل به موضوع استعلام بیمه نامه شخص ثالث پرداختیم.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

استعلام بیمه شخص ثالث

 استعلام بیمه شخص ثالث

همینطور که قبل‌تر اشاره کردیم بیمه شخص ثالث اجباری می‌باشد به همین دلیل باید حواس‌مان به زمان پایان آن باشد. شما می‌توانید به کمک سامانه سنهاب بیمه‌ی مرکزی (سنهاب استعلام بیمه شخص ثالث) استعلام بیمه خود را بگیرید و از جزئیات بیمه خود مطلع شوید. سنهاب کوتاه شده عبارت “سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه” است. در ادامه گرفتن استعلام بیمه را آموزش داده‌ایم.

برای استعلام بیمه نامه خودرو (استعلام بیمه خودرو) از طریق پیامک سامانه سنهاب، افراد بایستی به یکی از روش های زیر به سر شماره 30002621 پیامک ارسال نمایند. پس از ارسال پیامک، یک پیامک استعلام بیمه نامه برای افراد ارسال خواهد شد. پیامک ارسالی توسط بیمه گزار باید طبق یکی از قالب های زیر باشد:

  • شماره بیمه نامه چاپ شده* شماره بیمه گزار*1
  • کد یکتای بیمه نامه* کد ملی بیمه گزار* 2
  • VIN *کد ملی متعلق به شماره همراه استعلام کننده * 3

بیشتر بخوانید: استعلام سوابق بیمه خودرو

نحوه گرفتن بیمه‌شخص ثالث (بیمه مرکزی استعلام)

نحوه گرفتن بیمه شخص ثالث

برای استعلام بیمه مرکزی ابتدا، باید به سایت بیمه مرکزی، وارد شوید. (www.centinsur.ir)

گزینه میز خدمات الکترونیک را انتخاب کنید.

بر روی گزینه مربوط به استعلام اصالت بیمه نامه کلیک نمایید.

به سایتاستعلام بیمه شخص ثالث وارد شده‌اید و می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر مراحل استعلام بیمه شخص ثالث ماشین را انجام دهید.

  • استعلام سوابق بیمه خودرو با کد VIN
  • استعلام سوابق بیمه خودرو با شماره بیمه‌نامه
  • استعلام سوابق بیمه خودرو با کد یکتا
  • استعلام سوابق بیمه خودرو با پیامک

بیشتر بخوانید: استعلام بیمه بدنه خودرو

درنهایت

توجه به تاریخ پایان بیمه شخص‌ثالث یکی از مهم‌ترین مسائل است شما با گرفتن استعلام از جزئیات بیمه خود، با خبر شوید. اگر سوال یا نظری درباره استعلام بیمه شخص ثالث بیمه مرکزی (استعلام بیمه ثالث) دارید با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید