top
Introducing-the-10-best-video-players-of-2021

10 تا از بهترین ویدیو پلیرهای 2021

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

آیا به دنبال بهترین  ویدیو پلیر برای گوشی اندروید خودتان هستید؟

در این مقاله امروز قصد داریم به معرفی 10 تا از بهترین ویدیو پلیرهای اندروید 2021 که نیاز شما را در این حوزه کاملاً برطرف می‌کنند بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

MX Player

MX Player دارای رابط کاربری مرتب و آسان برای استفاده می‌باشد و تقریباً از تمام فرمت‌های فایل‌ تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین یکی از بهترین ویدیو پلیر اندروید محسوب می‌شود که دارای بسیاری از ویژگی‌ها، از جمله پشتیبانی از زیرنویس ، حرکت به جلو/عقب ، بزرگنمایی/کوچک نمایی برای تغییر اندازه متن ، کنترل های حرکتی مانند بزرگنمایی و کوچک کردن آسان با کشیدن روی صفحه است.

همچنین دارای ویژگی قفل بچه روی صفحه است. این برنامه به صورت رایگان با تبلیغات در دسترس است و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید.

معرفی ویدیو پلیر MX Player

VLC for Android

اگر به دنبال یک پخش کننده چند رسانه‌ای همه کاره و یکپارچه هستید که تقریباً هر فرمت فایلی را که می‌خواهید در آن پخش کنید، پخش کند، ما VLC for Android را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این ویدیو پلیر برای Android علاوه بر پخش فایل‌های محلی، از پخش شبکه و سازماندهی کتابخانه رسانه و همچنین ویژگی‌های پخش پیشرفته مانند چندین آهنگ صوتی و زیرنویس و پخش در Chromecast پشتیبانی می‌کند.

معرفی ویدیو پلیر VLC for Android

Video Player All Format

Video Player All Format (همچنین XPlayer نیز شناخته می‌شود) یکی از بهترین پخش کننده فیلم اندروید به لطف ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از فرمت گسترده ، قابلیت پخش ultraHD و 4K و رمزگشایی سخت افزار و نرم افزار است.

این برنامه شامل مواردی مانند کنترل حرکت ، سرعت پخش متغیر و پشتیبانی Chromecast است.

حتی می‌توانید ویدئوهای خود را در یک پنجره بازشو مشاهده کنید ، به شما این امکان را می‌دهد که چند کار را انجام دهید یا فیلم هایی را در پس زمینه پخش کنید بنابراین می‌توانید هنگام انجام کارهای دیگر فقط گوش دهید.

معرفی ویدیو پلیرVideo Player All Format

KMPlayer

KMPlayer مانند دیگر پخش کننده‌های فیلم از انواع فرمت‌های فایل‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند ، در حالی که موارد اضافی مانند نمایشگر کتابخانه و پشتیبانی از ذخیره سازی ابری را نیز ارائه می‌دهد.

این پخش کننده ویدیو شامل طیف گسترده‌ای از فرمت‎های فایل مانند MP4 و MKV است همچنین این ویدیو پلیر شامل پشتیبانی از زیرنویس ، کنترل سرعت پخش برای افزایش سرعت یا کاهش سرعت پخش ویدئو و نمای کتابخانه با انواع گزینه‌های مرتب سازی است.

معرفی ویدیو پلیرKMPlayer

BSPlayer

BSPlayer یک پخش کننده ویدئویی قوی Android است این پخش کننده ویدئویی شامل پشتیبانی از فایل‌های زیرنویس شده و همچنین زیرنویس‌های داخلی با فرمت‌هایی مانند MKV می‌باشد.

این برنامه حتی می‌تواند به صورت خودکار فایل‌های زیرنویس مناسب را به صورت آنلاین پیدا کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده pop out” viewer ،BSPlayer” است که می‌توانید از آن برای مشاهده فیلم‌ها در پنجره بالای برنامه‌های دیگر خود استفاده کنید.

معرفی ویدیو پلیر BSPlayer

FX Player

FX Player می‌تواند فیلم‌هایی با وضوح بالا ، از جمله فرمت‌های ویدیویی 1080p و 4K را بدون اشکال پخش کند.

این ویدیو پلیر دارای قابلیت پخش شگفت انگیز بازشو است که با استفاده از آن می‌توانید فیلم‌ها را روی یک صفحه شناور تماشا کنید در حالی که می‌توانید همزمان از برنامه‌های دیگر استفاده کنید.

همچنین این قابلیت را دارد که شما بتوانید اندازه صفحه پخش ویدئو را تغییر دهید.

معرفی ویدیو پلیر FX Player

PlayerXtreme

PlayerXtreme به عنوان یک پخش کننده فیلم iOS مشهور، شروع به کار کرد و بعد از مدتی به دستگاه‌های Android راه پیدا کرد و یکی از بهترین پخش کننده‌های ویدئویی Android را با تنوع ویژگی‌ها و گزینه‌ها ارائه داد.

این برنامه بیش از 40 فرمت فایل ، زیرنویس و شتاب سخت افزاری را پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که پخش شما کاملاً همگام نباشد، این ویدیو پلیر دارای ویژگی‌های پخش فراوانی است ، مانند پخش فریم به فریم ، سرعت پخش متغیر و زیر نویس‌های قابل تغییر است.

معرفی  ویدیو پلیرPlayerXtreme

MiXplorer Silver

MiXplorer Silver پخش کننده ویدیو با فرمت‌های رایج بسیار خوب است و شما می‌توانید از ویژگی خوب زیرنویس آن استفاده کنید ،همچنین دارای قفل بچه روی صفحه است.

توجه داشته باشید که نسخه Google Play یک برنامه تجاری 4.49 دلاری با ویژگی‌های اضافی است. و میتوان گفت این برنامه جز یکی از بهترین پخش کننده ویدیو است.

اما اگر می‌خواهید قبل از خرید امتحان کنید ، می‌توانید نسخه ساده آن را از طریق وب سایت MiXplorer نصب کنید.

معرفی ویدیو پلیر MiXplorer Silver

Video Player HD

Video Player HD ممکن است نام متمایزی نداشته باشد ، اما یکی از بهترین پخش کننده‌های ویدئویی اندروید به دلیل پشتیبانی از پخش ویدئوهای 4K و تعداد زیادی ویژگی پخش آسان است.

در حالی که کنترل‌های روی صفحه به شما این امکان را می‌دهد که به اکولایزر 10 باند دسترسی داشته باشید، سرعت پخش را پیکربندی کرده و حالت شب را فعال کنید.

اگر پخش همزمان نباشد ، کاربران می‌توانند صوت یا زیرنویس را تغییر دهند و همچنین می‌توانند تایمر خواب را فعال کنند.

معرفی ویدیو پلیر Video Player HD

Wondershare

پخش کننده Wondershare ممکن است پخش و تنظیمات پیشرفته سیستم را ماند بقیه ویدیو پلیر‌ها نداشته باشد.

اما این ویدیو پلیر از انواع مختلفی از فرمت‌های فایل پشتیبانی می‌کند.

همچنین شما می‌توانید از ویژگی زیرنویس آن استفاده کنید.

معرفی ویدیو پلیر Wondershare

پایان

همانطور که در ابتدا هم گفتیم در این مقاله در رابطه با بهترین ویدیو پلیر اندروید صحبت کردیم و  به معرفی 10 تا از بهترین ویدیو پلیرهای 2021 پرداخیتم.

شما از چه نرم افزاری برای پخش فایل‌های ویدیویی و فیلم‌های خود استفاده می‌کنید؟ آیا از امکانات آن راضی هستید؟

نظرات و پیشنهاد های خود را در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: tomsguide.com

3.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید