top
14-to-the-best-keyboard-apps-of-2021

معرفی 14 تا از بهترین کیبورد اندروید 2021

زمان مطالعه: 2 دقیقه

2

icon

صفحه کلید(کیبورد) یکی از پرکاربردترین ابزار‌ گوشی‌های هوشمند است، بنابراین استفاده مداوم از آن ممکن است برایتان خسته کننده باشد. ما در این مقاله 14 تا از بهترین برنامه‌های کیبورد 2021 را به شما معرفی می‌کنیم تا از شر کیبورد مرده و بی روح پیش فرض خود راحت شوید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید تصمیم خوبی برای انتخاب بهترین کیبورد اندروید بگیرید.

Gboard

یکی از بهترین کیبورد اندروید2021، Gboard است. این برنامه مستقیماً از Google ارائه می‌شود و قابلیت تصحیح خودکار متن، تایپ چند زبانه و ویژگی‌های مختلف سفارشی‌سازی را دارد. همچنین جستجوی ایموجی و GIF ، تایپ صوتی و Google Translate در آن وجود دارد. گوگل به طور مکرر ویژگی‌هایی را به این صفحه کلید اضافه می‌کند. بنابراین جز یکی از بهترین برنامه‌های کیبورد برای کاربران به شمار می‌رود.

معرفی کیبورد Gboard

SwiftKey

برنامه SwiftKey یکی از پیشرفته ترین صفحه کلید اندروید برای Gboard است که توسط شرکت ماکروسافت ارائه شده است. این برنامه دارای غلط گیر و پیش‌بینی کلمه بسیار عالی است. همچنین این کیبورد از ایموجی و GIF پشتیانی می‌کند، و دارای صفحه‌هایی با تم‌های بسیار مختلف و جذاب است.

کیبورد swiftkey

Fleksy

فلکسی در مقایسه با Gboard و SwiftKey کمی متفاوت است. این برنامه دارای ویژگی‌های جالبی است که می‌توانید برای سرعت بیشتر تایپ کردن از آنها استفاده کنید. برای مثال ، می‌توانید برای حذف یک کلمه ، انگشت خود را به چپ بکشید ، یا برای وارد کردن فاصله ، انگشت خود را به راست بکشید.

این برنامه شامل کلیه اصول اولیه مانند جستجوی وب ، GIF و پشتیبانی از تم‌ها ، برنامه های افزودنی و موارد دیگر است البته برخی از تم‌ها آن رایگان هستند اما دانلود خود برنامه به صورت رایگان است.

معرفی کیبورد Fleksy

Grammarly

Grammarly یک بهترین برنامه ها برای تایپ سریع است. این کیبورد بسیار دقیق است و به همین خاطر، با نصب این کیبورد در هنگام تایپ ، دیگر نگران غلط‌های املایی خود نباشید. در اواخر سال گذشته ، این شرکت صفحه کلید Grammarly را برای iOS و Android نیز ارائه داد.

معرفی کیبورد Grammarly

Minuum

Minuum مطمئناً جز یکی از عجیب‌ترین صفحه کلیدها است، همچنین دارای یک موتور تصحیح خودکار قوی برای فهمیدن آنچه می‌خواهید تایپ کنید. با این کیبورد، جستجو و اشتراک گذاری و همچنین سرعت تایپ زیادی خواهید داشت. این برنامه یک فرهنگ لغت و اصطلاحنامه داخلی دارد. شما می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود نمایید.

معرفی کیبورد minuum

Chrooma

یکی از جذاب ترین ویژگی‌هایی که این برنامه کیبورد ارائه می‌دهد این است که رنگ‌های صفحه کلید Chrooma با هر برنامه‌ای که استفاده می‌کنید تغییر می‌کند: برای توییتر آبی می‌شود ، برای Spotify سبز می‌شود ، برای Google Keep زرد می‌شود و غیره. حتی یک حالت شب دارد که انتخاب آن رنگ صفحه کلید را در شب تیره می‌کند. شما می‌توانید تمام ویژگی‌های اساسی مانند تایپ با کشیدن انگشت، تغییر اندازه صفحه کلید و پیش بینی کلمات را در آن ببینید.

بنابراین Chrooma پیشرفته ترین صفحه کلید اندروید محسوب می‌شود.

معرفی کیبورد Chrooma

Simple Keyboard

Simple Keyboard یک صفحه کلید ساده که فقط با اصول اولیه همراه است. که شامل صفحه کلید ، چند تنظیمات سفارشی سازی و چند تم است. همچنین بدون تبلیغات ، بدون نسخه برتر ، بدون خرید درون برنامه ای ، و منبع باز است برای دستگاه هایی با فضای ذخیره سازی بسیار اندک و کسانی که بسیار نگران امنیت هستند بسیار مناسب است.

معرفی کیبورد Simple Keyboard

Kika

صفحه کلید Kika تمرکز زیادی روی شکلک‌ها ، برچسب‌ها و GIF‌ها دارد ، اگر شما عاشق تم‌سازی هستید Kika انتخاب بسیار خوبی برای شما است. این برنامه دارای بیش از 6000 تم رایگان است. همچنین بیش از 5000 ایموجی وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. در صورت تمایل ، می‌توانید تصویر خود را انتخاب کرده و آن را به عنوان پس زمینه این صفحه کلید قرار دهید. حتی می‌توانید با استفاده از صفحه کلید Kika ، کلیپ آرت ارسال کنید.

معرفی کیبورد Kika

GO Keyboard

GO Keyboard بسیار مشابه صفحه کلید Kika است. این برنامه مملو از ایموجی ، تم و GIF است. این کیبورد به مخاطبان خود بیش از 10000 تم رنگارنگ و بیش از 100 شکلک و GIF ارائه می‌دهد. علاوه بر این بیش از 100 فونت در آن موجود است.

شما می‌توانید در GO Keyboard به راحتی پس زمینه صفحه کلید را تغییر دهید و حتی از عکس شخصی خود به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

معرفی کیبورد GO Keyboard

TouchPal

TouchPal کلیه ویژگی‌های لازم مانند GIF، شکلک‌ها و ایموجی‌ها، تایپ صوتی، تایپ کردن با کشیدن دست روی کیبورد، تصحیح متن، پیش بینی متن و پشتیبانی چند زبانه را دارا است. همچنین این صفحه کلید دارای چند ویژگی از جمله، قفل برنامه برای محافظت از رمز عبور برنامه‌های خاص است.

معرفی کیبورد TouchPal

Farsi keyboard

اگر مدام در حال نوشتن مطالب علمی یا محاسباتی در ورد یا پاورپوینت هستید، صفحه کلید کیبورد فارسی می‌توانید بهترین گزینه برای شما باشد. که دارای تم‌های خاص نیز هست که می‌توانید آن‌ها را شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید صفحه کلیدتان را هم به صورت فول صفحه و هم استاندارد داشته باشید که این ویژگی بسیار جالبی است.

می‌توان گفت Farsi keyboard بهترین کیبورد اندروید 2021 محسوب می‌شود.

Facemoji keyboard

همانطور که از نام این کیبورد مشخص است بزرگ‌ترین مزیت آن داشتن ایموجی و تم‌های متنوع و جذاب است به گونه‌ای که بیش از 3500 شکلک در اختیار هر کاربر قرار می‌دهد. همچنین Facemoji دارای ویژگی حالت تبدیل گفتار به نوشتار است و شما می‌توانید تنها با سخن گفتن، متن‌هایی دقیق و بدون هیچ گونه غلط املایی را بنویسید.

Cheetah Keyboard

Cheetah Keyboard یک برنامه کیبورد کاملا هوشمند است که با امکانات ویژه خود به شما در تایپ سریع و آسان کمک می‌کند. این نرم افزار با غلط گیری سریع و حدس کلمه مرتبط و مناسب سرعت شما را در تایپ کردن چندبرابر می‌کند.

معرفی Cheetah Keyboard

صفحه کلید هوشمند همه کاره

اگه به دنبال یک صفحه کلید فارسی کاملا پیشرفته و زیبا می‌گردید، کیبورد هوشمند همه کاره انتخاب مناسبی است. این کیبورد علاوه بر داشتن فونت‌های جذاب دارای حروف نشانه دار عربی نیز می‌باشد که سرعت تایپ شما راچندین برابر می‌کند همچنین می‌توانید از ویژگی تبدیل صدا به متن، نیز استفاده کنید.

سخن آخر..

همانطور که مشاهده کردید ما در این مقاله به برسی 14 تا از بهترین کیبورد‌ها برای گوشی اندروید و کیبورد جدید 2021 پرداختیم. اکنون شما به ما بگویید از کدام برنامه کیبورد استفاده کردید؟ و چقدر از آن راضی بودید؟

نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. مهدیه شرفی گفت:

    مطالب واقعا عالی بود، خیلی برام کاربردی بود ممنون از شما

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام مهدیه عزیز خوشحالیم که تونستیم رضایت شما را جلب کنیم موفق باشید

      0