top
8-of-the-best-free-antivirus-for-your-phone

8 تا از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان برای گوشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

3

icon

سرعت گوشی موبایل یا سیستم‌تان کم شده است؟ یا تبلیغات زیاد و بی موردی از سایت‌های مختلف دریافت می‌کنید؟ بله اینها یکی از نشانه‌های ویروسی شدن گوشی یا سیستم شماست.
شما نیاز به یک آنتی ویروس خوب دارید! گزینه‌های زیادی برای انتخاب یک آنتی ویروس وجود دارد شما باید با توجه به مشکل و نیازی که دارید آنتی ویروس درست را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از بهترین آنتی ویروس‌ها آورده شده است توصیه می‌کنم ویژگی‌های هر آنتی ویروس را کامل مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای گوشی خود داشته باشید.

شناسایی قوی‌ترین ویروس ها: Antivirus Avast

جلوگیری از ویروسی شدن:  Antivirus Avast

این برنامه امنیتی تلفن همراه دارای سپر داده برای محافظت از عکس‌ها ، اطلاعات تماس و سایر فایل‌های حساس توسط برنامه‌ها و هکرهای غیر مجاز است. آنتی ویروس Avast، بدافزار را قبل از حمله به دستگاه شما متوقف کرده و طرح‌های فیشینگ را مسدود می‌کند. استفاده از اکثر ابزارهایی که در این آنتی ویروس نمایش داده می‌شوند ، ساده است و استفاده از آن راحت می‌باشد.

در حین اسکن‌ ویروسی و امنیتی، من کندی زیادی در دستگاه‌هایم تجربه نکردم. Avast Mobile Security یکی از محبوب ترین برنامه های آنتی ویروس در هر پلتفرمی است. بیش از 100 میلیون بارگیری و تعداد زیادی ویژگی دارد.

Avast Antivirus دارای محافظت از وب است که به شناسایی وب سایت‌های خطرناک که در آنها فایل‌ها و لینک‌های مخرب وجود دارد ، کمک می کند.

Avast دارای تبلیغات است ، زیرا یک برنامه رایگان است و برای دسترسی به هر قسمت از تلفن همراه یا تبلت شما نیاز به مجوزهای زیادی دارید.

اما من همچنین تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه فایلهای بدافزار ، فایلهای ناخواسته و حافظه پنهان را برای پاکسازی اسکن می‌کند.

دانلود Antivirus Avast از گوگل پلی

اپلیکیشنی با اسکن قوی: AVG AntiVirus Free

اتصال VPN و اسکن قوی:   AVG AntiVirus Free

AVG AntiVirus فایل‌های شما را رمزگذاری می‌کند تا بدون اجازه شما باج افزارها به فایل های شما دسترسی پیدا نکنند همچنین، مکان و اطلاعات دستگاه شما را از ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و ردیاب‌های اینترنتی پنهان می کند.

این برنامه آنتی ویروس دارای اسکن‌های عمیق برای یافتن هر گونه مشکل در تلفن همراه یا تبلت شما است. و باعث می‌شود که دستگاه شما سریع‌تر کار کند ، و حتی وب سایت‌ها را اسکن می‌کند و در صورت داشتن فایل‌ها یا پیوندهای مخرب در آنها به شما اطلاع می‌دهد.

هنگام نصب AVG ، به خصوص در هنگام اسکن ویروس ، تأخیر قابل توجهی در تلفن های من وجود داشت. این که باید کمی بیشتر منتظر بمانید تا برنامه ها باز شوند، تحمل کندی سرعت برای من بسیار ناامید کننده است.

دانلود AVG AntiVirus از گوگل پلی

ساده و کم حجم: Bitdefender

ساده و کم حجم: Bitdefender

تنها کاری که این برنامه انجام می‌دهد این است که دستگاه شما را از نظر بدافزارهایی که ممکن است روی تلفن یا تبلت شما وارد شده اند اسکن کند.

هیچ ویژگی ایمن یا فیلترهای فیشینگ برای متوقف کردن حملات در آن وجود ندارد ، اما این آنتی ویروس دستگاه شما را اسکن می‌کند تا تهدیدها را قبل از ایجاد مشکل پیدا کند.

در طول آزمایشات آنتی ویروس رایگان Bitdefender ، من توانستم بدون نگرانی از کندتر شدن سیستم و یا تأخیر سیستم در حین کار، بر روی دستگاه‌هایم کار کنم. من متوجه نشدم که اسکن در حال انجام است تا اینکه Bitdefender به من اطلاع داد که این کار انجام شده است. همچنین ، اگرچه Bitdefender یک برنامه آنتی ویروس رایگان است ، اما تبلیغات زیادی وجود ندارد که مانع از کار شما شود. دلیل اصلی عدم استفاده از آنتی ویروس رایگان Bitdefender این است که هیچ ابزار دیگری ارائه نمی‌دهد. این برنامه دارای ابزار ضد سرقت نیست که برخی از برنامه‌های دیگر شامل آن می‌شوند. اما اگر به ویژگی‌های اضافی احتیاج ندارید ، Bitdefender را برای همه دستگاه‌های شما بسیار توصیه می کنم.

دانلود Bitdefender از گوگل پلی

اسکن عمیق بدافزارها: Lookout Security

سیستم اسکنر عمیق: Lookout Security

این برنامه آنتی ویروس، اغلب تلفن شما را برای وجود هرگونه بدافزار اسکن می‌کند و به شما در حذف آن کمک می‌کند. همچنین به شما نشان می‌دهد که کدام برنامه‌ها در پس زمینه اجرا می‌شوند و باتری دستگاه شما را تخلیه می‌کنند.

آنتی ویروس Lookout به طور مداوم سیستم عامل شما را برای مشکلات ریشه ای که ممکن است در عملکرد تلفن یا تبلت شما اختلال ایجاد کند ، بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا آنها را در امنیت دستگاه خود در برابر هکرها و سایر جاسوسی‌ها ایمن کنید.

دانلود Lookout Security از گوگل پلی

جمع آوری فایل‌های مخرب: Malwarebytes

جمع آوری فایل‌های مخرب: Malwarebytes

این برنامه آنتی ویروس اساسا ویروس‌های مخرب را متوقف نمی‌کند ، اما در جمع آوری فایل‌های مخرب ، از جمله ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، که قبلاً در دستگاه‌های شما هستند ، کمک بسیار بزرگی می‌کند. از منابع زیادی استفاده نمی‌کند ، بنابراین وقتی Malwarebytes در حال اجرا است ، سرعت دستگاه شما را کاهش نمی‌دهد. یکی دیگر از مزایای Malwarebytes این است که با وجود رایگان بودن ، کاملاً بدون تبلیغات است.

Malwarebytes باج افزار را شناسایی و متوقف می‌کند قبل از اینکه بتواند فایل‌ها و برنامه‌های شما را رمزگذاری کنند.

دانلود Malwarebytes از گوگل پلی

آنتی ویروس همه کاره: Avira

Avira یکی از جدیدترین برنامه‌های آنتی ویروس است. نسبت به سال گذشته به سرعت رشد کرد. این برنامه دارای اصول اولیه ، از جمله اسکن دستگاه ، محافظت در زمان واقعی ، اسکن کارت SD خارجی و موارد دیگر است. این مورد همچنین دارای ویژگی برای لایه امنیتی بیشتر است. برخی از ویژگی‌های دیگر شامل پشتیبانی ضد سرقت ، اسکن حریم خصوصی ، لیست سیاه است.

بسیار سبک‌تر از برنامه‌هایی مانند نورتون و سایر برنامه‌ها است. نسخه رایگان برای موارد اساسی کاربردی است. نسخه‌های پرو شامل سه قیمت است که مواردی مانند ایجاد رمز عبور ، به روزرسانی بیشتر پایگاه داده ویروس و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

دانلود Avira از گوگل پلی

آنتی ویروس رایگان و مطمئن: Google Play Protect

آنتی ویروس رایگان و مطمئن: Google Play Protect

Google Play Protect برنامه آنتی ویروس اندروید است. برنامه‌های دستگاه شما را اسکن می‌کند و سپس آنها را با نسخه های Google Play آن برنامه مقایسه می‌کند. اگر این دو یکسان نباشند به شما اطلاع می‌دهد. این امر همراه با حفاظت موجود در Google Play یک مانع امنیتی بسیار خوب ایجاد می‌کند. بعلاوه ، رایگان است ، احتمالاً قبلاً در دستگاه شما وجود دارد و برای استفاده از آن نیازی به انجام کاری ندارید.

 برای دستگاه شما از هر برنامه آنتی ویروس دیگر بهتر است ، صرف نظر از اینکه چه شرکتی آن را تولید می‌کند. ما ابتدا این یکی را توصیه می‌کنیم.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید ما بهترین آنتی ویروس‌ها را به شما معرفی کردیم و در مورد ویژگی هر کدام به طور کامل شرح دادیم. همچنین در استفاده از هر کدام از این آنتی ویروس‌ها تجربه شخصی من و کسانی که از آن ها استفاده کرده‌اند آورده شده که به انتخاب بهتر شما کمک می‌کند امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. شما هم تجربیات و نظرات خود را راجب آنتی ویروس‌ها در بخش کامنت‌ها مطرح کنید.

4.2/5 - (16 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. Pegah گفت:

    ممنون از مقاله تون . بعضی از آنتی ویروس ها هستن که بدون اینکه کاری انجام بدیم ، کل فایل هایی که داریم رو پاک میکنن .. این آنتی ویروس هایی ک معرفی کردین احیانا اینشکلی نیستن که؟

    2
  2. کارشناس کامپیوتر وشبکه ام .انتی ویروس نود ۳۲ nod قدرتمندترین نرم افزار میباشد سیستم کامپیوتر خودم که چند بار به شدت ویروس وبد افزار مخرب گرفته بود را نجات داد . وکاملا پاکسازی کرد این انتی ویروس جزو بهترین برنامه ها می باشد .

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز ممنون ازاینکه تجربه تان را با کاربران همیاب24 به اشتراک گذاشتید.

      1