top
Subsidy-registration-2

راهنمای ثبت نام رایانه معیشتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

یارانه دریافت نمی‌کنید؟ تا انتها این متن با ما همراه باشید تا به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم که چطور می‌توانید ثبت نام یارانه را انجام دهید. هر سوالی دارید در انتها با ما درمیان بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم. با همیاب24 همراه باشید تا درباره ثبت نام یارنه معیشتی راهنمایی‌تان کنیم.

گوشیت اصلیه؟ مطمئنی تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ثبت نام یارانه

ثبت نام یارانه

در اولین مرحله واریز یارانه نقدی در آذر ۱۳۸۹ به حساب خانوارها، با پرداخت ۴۵ هزار و پانصد تومان به ازای هر نفر در ماه، در مجموع ۴ هزار و هشتصد میلیارد تومان به حساب‌ها واریز شد.

شما باید برای دریافت یارانه معیشتی ثبت نام انجام دهید. ابتدا باید به سامانه my.gov.ir مراجعه کنید. و ثبت نام خود را کامل نمایید.

اگر تا به حال برای ثبت نام یارانه با مشکل رو به رو شده‌اید نگران نباشید با انجام مراحل پایین به راحتی می‌توانید یارانه دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:  سوابق یارانه در سامانه هدفمندی یارانه‌ها

مراحل ثبت نام یارانه

ابتدا وارد سامانه my.gov.ir شوید.

سپس شماره تلفن متقاضی و کد امنیتی را وارد نمایید.

کدی به شماره تلفنی که وارد کردید، پیامک می‌شود آن را وارد نمایید.

حالا باید کد ملی و تاریخ تولد (روز، ماه ، سال) خود را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.

وارد صفحه جدیدی می‌شوید که با خواندن نام و نام خانوادگی خود دکمه درخواست را بزنید.

اطلاعات خواسته شده را کامل نمایید و شماره شبا کارت بانکی مورد نظرتان را وارد کنید.

تیک کنار صحت اطلاعات را فعال نمایید و دکمه ثبت را بزنید.

حالا باید افراد خانواده همراه با اطلاعات هر فرد را وارد نمایید و دکمه ثبت عضو جدید را بزنید.

در آخر دکمه ثبت و ارسال نهایی را بزنید.

به این ترتیب اطلاعات شما ارسال و ثبت نام یارانه معیشتی شما انجام و کامل شده است.

نکته: جاماندگان ثبت نام یارانه، به منظور استعلام وضعیت ثبت نام یارانه جدید خود در سال 1402، ابتدا باید کد دستوری #کد ملی43857*4 را شماره گیری کنید.
این گروه از متقاضیان یارانه۱۴۰۲، در مرحله بعد، می‌توانند با مراجعه به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، به آدرس my.gov.ir،که در بالا توضیح دادیم؛ برای ثبت نام یارانه جدید اقدام نمایند.

درنهایت

با مراجعه به سامانه my.gov.ir به راحتی می‌توانید برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام نمایید. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

دوست عزیز با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید و ….
بنابراین بهتر است همین حالا اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید