top
refahi-2

ثبت نام یارانه جدید | سوابق یارانه در سامانه هدفمندی یارانه‌ها

زمان مطالعه: 4 دقیقه

12

icon

اگر یارانه دریافت نمی‌کنید و یا می‌خواهید از سوابق یارانه خود با خبر شوید این مطلب را از دست ندهید!!! ما در این متن می‌خواهیم به صورت کامل تمام جزئیات و نکات مربوط به ثبت نام یارانه جدید و ثبت نام جاماندگان یارانه را بررسی کنیم و به شما آموزش دهیم که چگونه یارانه دریافت نمایید. به کمک این متن تمام اطلاعات مربوط به یارانه را در اختیارتان قرار خواهیم داد. بنابراین تا انتها با همیاب24 همراه باشید تا با سامانه رفاهی (سامانه رفاهی یارانه پنجره ملی) آشنا شوید.

سامانه ثبت نام یارانه نقدی

تمامی افرادی که به یارانه نقدی نیاز دارند و تا کنون یارانه دریافت نکرده‌اند باید به سامانه رفاهی مراجعه نمایند و علاوه بر ثبت نام در این سامانه از دیگر مزایا آن برخوردار شوند. ثبت نام جاماندگان یارانه به صورت غیر حضوری و از طریق سایت refahi.ir انجام می‌شود.

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

برنامه همیاب24

ورود به سامانه رفاهی اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir

ابتدا وارد سامانه رفاهی به آدرس refahi.ir شوید. (سامانه رفاهی پنجره ملی)

بعد از ورود به این سامانه با تصویر زیر رو به رو خواهید شد.

سوابق یارانه در سامانه هدفمندی یارانه‌ها

گزینه ورود از طریق پنجره خدمات دولت را انتخاب نمایید.

حالا وارد صفحه خدمات دولت شده‌اید، شماره همراه و کد امنیتی را وارد نمایید.

برای‌تان رمزی ارسال می‌شود که باید آن را وارد نمایید.

حالا کد ملی خود را وارد نموده و به مرحله بعد بروید.

کد پستی خود را وارد نمایید.

بعد از این مرحله اطلاعات مورد نیاز شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: آموزش و آشنایی کامل با پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

دریافت یارانه نقدی

کلیه افرادی که به هر دلیلی یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، می‌توانند به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به نشانی اینترنتی refahi.ir وارد شوند و درخواست خود را برای دریافت یارانه نقدی در این سامانه ثبت کنند. 

سوابق یارانه های پرداختی

تمامی مردم می‌توانند با ورود به سامانه refahi.ir از سوابق یارانه‌های پرداختی به آن ها توسط دولت مطلع شوند.

انواع روش‌های استعلام یارانه

با کمک تلفن گویا؛ استعلام یارانه با کد ملی بدون پیامک: با شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید.

استعلام یارانه با کد ملی پیامکی: کافی است به شماره ۳۰۰۰۰۰ پیامک دهید.

پیگیری یارانه قطع شده و استعلام آنلاین یارانه در سامانه استعلام یارانه معیشتی: وارد سامانه «حمایت» به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شوید.

 کد دستوری استعلام یارانه و پیگیری پرداخت کمک‌ معیشتی: با استفاده از کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* یارانه خود را استعلام بگیرید.

استعلام یارانه با sms بانک: با مراجعه حضوری یا عابربانک‌ها همچنین بعضی از بانک‌ها شماره مخصوصی دارند که با اس ام اس می‌توانید از یارانه استعلام بگیرید.

درنهایت

با ورود به سامانه refahi.ir (www.refahi.ir یارانه) از سوابق یارانه های پرداختی با خبر شوید و اگر یارانه دریافت نمی‌کنید به صورت غیر حضوری ثبت نام نمایید. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

دوست عزیز با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید و ….
بنابراین بهتر است همین حالا اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

برنامه همیاب24
3.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. الله دادصالحی ناهوکی گفت:

    باتشکرازشمامسئولین مربوطه وخسته نباشی به شما و همکاران محترمتان پیشاپیش از زحمات شما عالی جنایان که به بنده حقیر کمک کردین تایارانه اینجانب قطع نشودازخداوندمتعال ارزوی سللمتی وبرکت روزافزون راخواستارم

    0
  2. سعید رستمی گفت:

    سلام بنده یه کارگر هستم که ۲۵ ساله مستاجرم و نه زمین و خانه و نه ماشین هیچ کدام به لطف شما ندارم الانم که بیکاریم ولی یارانه بهمن ماه برام واریز نشده کالا برگ هم واریز نشده علت چیه پیگیری کنید

    0
  3. رئوف تیموری گفت:

    سلام کالابرگ بهمن برا من چرا واریز نشده بخدا گرفتارم ندارم شما رو به تموم مقدساتتون قسم کمک کنید……………………

    0
  4. ساسان گودرزی گفت:

    باعرض سلام یارانه برج دیماه مادستگاه فروشگاه وابسته به کالابرگ کارت کشیده شددردستگاه پول مادستگاه صفرکردگفتن بهمن ماه همزمان بایارانه بهمن واریزمیشه اماواریزنشدچرامن یه بیکارهستم چراپول یارانه برج دیماه منوواریزنمیکنیدمنم کرایه خانه باهمین یارانه میدم چراواریزنکردیداین اسمش حروم خوری هست کی واریزمیکنید

    0
  5. فهیمه عاشوری گفت:

    با سلام و احترام؛
    اینجانب کارمند دولت می باشم و به جز حقوق ماهیانه که به خاطر قسط وام 4 میلیون دریافت می کنم و کمی هم پس انداز دارم و دیگر هیچگونه درآمدی ندارم جزء دهک 10 قرار گرفته ام و کالابرگ معیشتی هم برایم منظور نشده است.
    خواهشمندم پیگیری بفرمایید.
    با سپاس.

    0
  6. نسرین نهضتی ملکی گفت:

    باسلام وعرض ادب اینجانب سرپرست خانوار دو فرزند دختر نیاز به یارانه ی نقدی دارم چون مستاجرهم هستم ویکی ازدخترم دانشجو است ومخارج دارد خودش هم کادر درمان هستش ازشما خواهش دارم هرچه زودتر یارانه ی من وبچه هارا واریز کنید چرابایددوسال یاسه سال قطع کرده باشند من نیاز دارم همه ماشین دارن چرا بخاطر ماشین که دارم باید قطع کنند ۴۰۲/۱۱/۱۸

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام نسرین عزیز. لطفا اعتراض خود را ثبت نمایید تا بررسی شود.

      0