top
hamta

اعلام سرقت گوشی در سامانه همتا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

6

icon

خیلی از افراد این سوال را تکرار می‌کنند که اعلام سرقت گوشی در سامانه همتا چگونه است؟ آیا سامانه همتا ردیابی گوشی سرقتی را انجام می‌دهد؟ به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقاله‌ای با عنوان اعلام سرقت گوشی در سامانه همتا بنویسیم تا راهنمایی جامع برای تمام افرادی که قصد ردیابی گوشی خود را دارند، باشد. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

اعلام سرقت گوشی در سامانه همتا

اعلام سرقت گوشی در سامانه همتا

آیا سامانه همتا اعلام سرقت و یا ردیابی گوشی را انجام می‌دهد یا خیر؟

سامانه همتا که با نام سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی رسانه‌‌ای نیز شهرت دارد برای ثبت اطلاعات تلفن‌ های همراه استفاده می‌شود. این سامانه خدماتی مانند فعال سازی، انتقال مالکیت‌ و ریجستری را نیز ارائه می‌دهد.

بنابراین شما از این سامانه نمی‌توانید برای اعلام سرقت گوشی در سایت همتا استفاده کنید.

روش های استعلام و ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا 

برای ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی خود می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید که در ادامه در مورد هر کدام توضیحی خواهیم داد.

ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا از طریق سایت این سامانه

ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا از طریق سایت این سامانه

همینطور که در پاراگراف‌های قبل توضیح دادیم ردیابی گوشی و یا اعلام سرقت گوشی از طریق سامانه همتا امکان پذیر نمی‌باشد و این سامانه تنها خدمات مربوط به ثبت اطلاعات تلفن‌‌های همراه، فعال سازی، انتقال مالکیت‌ و ریجستری را انجام می‌دهد. بنابراین ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا از طریق اپلیکیشن آن نیز امکان پذیر نیست و صرفا شما می‌توانید از این سامانه استعلام اصالت گوشی خود را بگیرید و موارد مربوط به رجیستری، فعالسازی و انتقال مالکیت را انجام دهید.


قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا از طریق سایت همیاب 24

ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا از طریق سایت همیاب 24

همینطور که در مراحل قبل اشاره کردیم اعلام سرقت گوشی در سایت همتا انجام نمی‌شود. برای اعلام سرقت گوشی خود شما باید وارد سامانه همیاب24 شوید و از قسمت ثبت ردیابی imei گوشی خود را ثبت نمایید تا روند ردیابی شما تکمیل شده و الام سرقت گوشی‌تان ثبت شود.

برای اطلاع بیشتر در مورد اعلام سرقت و ردیابی گوشی در سامانه همیاب24 کلیک کنید.

شما علاوه بر سامانه همیاب24 برای اعلام سرقت گوشی خود میتوانید از اپلیکیشن همیاب24 نیز استفاده نمایید. این برنامه علاوه بر امکان ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا خصوصیات ویژه ای در زمینه ردیابی، پیشگیری از سرقت و سلامت گوشی دارد.

همیاب24

ردیابی گوشی سرقتی در سامانه همتا از طریق اپ همیاب پلیس

بعد از سرقت گوشی شما باید آن را در سامانه همیاب24 ثبت نمایید تا ردیابی گوشی شما آغاز شود. توجه داشته باشید در صورتی که گوشی شما توسط پلیس کشف شود افسر نیروی انتظامی استعلام گوشی را از اپ همیاب پلیس می‌گیرد چنانچه گوشی‌تان در سامانه ثبت باشد به شما تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل اعلام سرقت گوشی اپل

درنهایت

بهتر است برای ردیابی گوشی خود هر چه سریع‌تر گوشی خود را در سامانه همیاب24 ثبت نمایید تا گوشی‌تان ردیابی شود. ما در این متن به صورت کامل اعلام سرقت گوشی در سامانه همتا را توضیح دادیم اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. رضاعباسی گفت:

    سلام گوشی من بردش سوخته بود ومن یه برد جدید انداختم وانتقال مالکیت هم زدم بعدش من گوشی رو فروختم وانتقال مالکیت زدم والان تو سایت همیاب زده که5ماه پیش گوشی که بردشو انداختن توی گوشی من سرقتی زده وما کمتر از یک ماه دوبار انتقالی زدیم درحالی که کارتن گوشی رو هم به من دادن الان خود تعمیر کار وما در تعجب هستیم که گوشی چطور انتقال مالکیت خورده اگه سرقتی بوده

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام رضا عزیز. متاسفانه برد سرقتی بوده است. لطفا با شماره 05141410000 تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.

      0
  2. پارسافرجی بایقراکوه گفت:

    موبایل شیائومی در سال ۹۹ از بنده زورگیری شد .شکایت کردم .به نتیجه نرسیدم

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام پارسا عزیز. بابت این اتفاق خیلی متاسفیم. آیا گوشی خود را در سامانه همیاب24 ثبت کردید؟

      0
  3. پارسافرجی بایقراکوه گفت:

    درسال ۹۹درمنطقه ۵ توسط موتورسواری خفت گیری شدم .وموبایلم که یه شیائومی بود به سرقت رفت .شکایت کردم .ولی بخاطرشغلم پیگیرشکایتم نتونستم بشم

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام پارسا عزیز. بابت این اتفاق خیلی متاسفیم. آیا در سامانه همیاب24 ثبت نام کردید؟

      0