top
How to download and install Microsoft Whiteboard in Windows

چگونه مایکروسافت وایت برد را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

Microsoft Whiteboard یک برنامه ساده و خلاقانه است که توسط مایکروسافت برای طراحی و نوشتن بر روی دستگاه‌های ویندوزی ایجاد شده است. با همیاب24 همراه باشید تا با نحوه دانلود و نصب برنامه مایکروسافت وایت برد آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

برنامه مایکروسافت وایت برد

Microsoft Whiteboard یک برنامه ساده و خلاقانه است که توسط مایکروسافت برای طراحی و نوشتن بر روی دستگاه‌های ویندوزی ایجاد شده است. این بیشتر توسط متخصصان شاغل و افراد یادگیرنده مانند دانش آموزان و معلمان استفاده می‌شود. این شامل یک بوم با اندازه بی نهایت است که امکان سفارشی سازی و ویژگی‌های شخصی سازی زیادی مانند تغییر پس زمینه بوم مانند الماس، کادرهای علامت دار و رنگ بوم نیز تغییر می‌کند.

همچنین تعداد زیادی ابزار طراحی مانند اندازه‌ها و شکل‌های مختلف قلم مو، خودکار و مداد با اندازه2های مختلف را نیز فراهم می‌کند. برنامه Whiteboard مایکروسافت یک برنامه بسیار کاربرپسند است زیرا به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی با استفاده از ماوس روی رایانه خود نقاشی کنند و همچنین می‌توانند نقاشی‌های هنری مختلفی ایجاد کنند. در دستگاه‌هایی مانند Windows و MacOS در دسترس است. حال، بیایید به نحوه کار و نصب وایت برد مایکروسافت بر روی دستگاه‌های ویندوزی نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: چطور گیفت کارت مایکروسافت بخریم؟

نصب وایت برد مایکروسافت در ویندوز

برای نصب وایت برد مایکروسافت در ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید :

مرحله 1: با استفاده از هر مرورگر وب مانند Google Chrome، Microsoft Edge و غیره، از وب سایت رسمی مایکروسافت Whiteboard دیدن کنید.

Microsoft Whiteboard یک برنامه ساده و خلاقانه است که توسط مایکروسافت برای طراحی و نوشتن بر روی دستگاه‌های ویندوزی ایجاد شده است.

2: دکمه “GET را در وب سایت فشار دهید تا دانلود برنامه مایکروسافت Whiteboard آغاز شود.

Microsoft Whiteboard

مرحله 3: سپس به طور خودکار شما را به برنامه Windows Store توسط مایکروسافت برای دستگاه ویندوز هدایت می‌کند و دانلود در پس زمینه شروع می‌شود.

4: پس از پایان دانلود، برنامه مایکروسافت Whiteboard در عرض 2-3 دقیقه نصب می شود. سپس در لیست همه برنامه‌ها در منوی Start نمایش داده می‌شود.

برنامه مایکروسافت Whiteboard

بیشتر بخوانید: چگونه ویرایشگر فیلم FilmForth را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مرحله 5: روی برنامه مایکروسافت Whiteboard کلیک کنید تا باز شود. اکنون صفحه اصلی برنامه وایت برد مایکروسافت را به شما نشان می‌دهد، جایی که ابتدا از شما می‌خواهد که شرایط و ضوابط عملکرد برنامه وایت برد مایکروسافت را بپذیرید. برای رفتن به برنامه مایکروسافت Whiteboard روی دکمه Accept کلیک کنید.

 وایت برد مایکروسافت

6: پس از پذیرش شرایط و ضوابط برنامه مایکروسافت Whiteboard، سپس ویژگی‌های مختلف و ویژگی‌های سفارشی سازی که در این برنامه انجام می‌دهید را نشان می‌دهد. بر روی دکمه شروع کار کلیک کنید تا وارد برنامه اصلی شوید. 

مرحله 7: پس از کلیک بر روی دکمه شروع، گزینه انتخاب برگه رنگ پس زمینه و الگوی روی آن مانند الماس، کادرهای علامت دار و غیره را به شما نشان می‌دهد. سپس تخته سفید مورد نظر شما را در مایکروسافت به شما نشان می‌دهد. برنامه وایت برد.

 وایت برد مایکروسافت

بیشتر بخوانید: شبیه ساز رایگان سیستم عامل اندرویدNoxPlayer

نتیجه گیری

بنابراین به این صورت بود که مایکروسافت وایت برد را با موفقیت بر روی دستگاه ویندوز شما نصب کردیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب۲۴ علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید

منبع: www.geeksforgeeks.org

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید