top
Install FilmForth movie editor

چگونه ویرایشگر فیلم FilmForth را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

FilmForth یک ویرایشگر ویدیویی بصری و قدرتمند است که توسط IOForth ارائه شده است. این ویرایشگر ویدیو برای شما مناسب است، اگر در ویرایش وبلاگ‌ها و حلقه‌های اینستاگرام و یوتیوب خود مبتدی هستید. با همیاب 24 همراه باشید تا با نحوه دانلود و نصب برنامه FilmForth آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

ویرایشگر فیلم FilmForth

در ویرایشگر فیلم FilmForth فایل ویدیویی را می‌توان به هر فرمت ویدیویی صادر کرد. FilmForth از کیفیت ویدیوی HD پشتیبانی می‌کند و هیچ واترمارکی روی ویدیوهای ایجاد شده شما ارائه نمی‌دهد. برخی از ویژگی‌های کلیدی ویرایشگرهای ویدیویی فیلم چهارم عبارتند از افکت‌های انتقالی در عکس‌ها و فیلم‌ها، صداگذاری، فریز فریم و غیره. این نرم افزار فقط برای کاربران ویندوز 10 و ویندوز 11 در دسترس است. یعنی یک نرم افزار uni-OS است. بسیاری از ویژگی‌های ویرایشگر فیلم FilmForth رایگان هستند، اما برخی از ویژگی‌های پیشرفته را نیز می‌توان با اشتراک تنها 19.99 دلار باز کرد و می‌توانید از دسترسی مادام العمر استفاده کنید. از ویژگی‌های پیشرفته آن می‌توان به صادرات ویدیوی 4K، FPS بالاتر و … اشاره کرد. در این مقاله با نحوه دانلود و نصب ویرایشگر ویدیوی FilmForth در ویندوز آشنا می‌شویم. 

بیشتر بخوانید: چگونه Shotcut Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

چگونه ویرایشگر فیلم FilmForth را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مراحل دانلود و نصب ویرایشگر فیلم FilmForth به شرح زیر است: 

مرحله 1: در رایانه شما، فروشگاه مایکروسافت از قبل نصب شده است. به برنامه Microsoft Store بروید، سپس FilmForth را در کادر جستجو تایپ کنید. سپس بر روی دکمه Install کلیک کنید تا نرم افزار دانلود شود. 

دانلود و نصب ویرایشگر فیلم FilmForth

2: در زمان نوشتن این وبلاگ، حجم نرم افزار 527.4 مگابایت است. پس از دانلود موفق، بر روی دکمه Open کلیک کنید تا نرم افزار راه اندازی شود. 

 نصب ویرایشگر فیلم FilmForth

بیشتر بخوانید: چگونه Movavi Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مرحله 3: صفحه خوش آمد گویی ویرایشگر ویدیوی FilmForth باز می‌شود. همچنین نحوه برنامه پریمیوم موجود برای نرم افزار آن‌ها و مزایای همراه با آن‌ها را نشان می‌دهد. 

دانلود و نصب ویرایشگر فیلم FilmForth

4: همانطور که ادامه می‌دهیم صفحه اصلی ویرایشگر فیلم FilmForth باز می‌شود‌. برای شروع ویرایش ویدیو، روی پروژه جدید کلیک کنید.

دانلود و نصب ویرایشگر فیلم FilmForth

مرحله 5: این صفحه اصلی یک پروژه جدید است که می‌توانیم ویدیو را اضافه کرده و آن را ویرایش کنیم. ما با موفقیت ویرایشگر فیلم FilmForth را در ویندوز  نصب کردیم.

 FilmForth

بیشتر بخوانید: چگونه ویرایشگر ویدیوی Davinci Resolve را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

نتیجه گیری

در این متن به صورت کامل و مرحله به مرحله به موضوع دانلود و نصب ویرایشگر فیلم FilmForth پرداختیم. اگر سوال یا نطری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: www.geeksforgeeks.org

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید