top
How to download and install Microsoft To Do on Windows

چگونه Microsoft To Do را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

برنامه Microsoft To-do یک برنامه کاربردی مبتنی بر خدمات ابری تعمیم یافته است که به کاربران امکان می‌دهد وظایف جدید و اولویت‌های مهم زندگی خود را در این برنامه ایجاد کنند که به شما کمک می کند تا تمام کارهای مهم خود را ردیابی کنید و پس از اتمام آنها را علامت بزنید. با همیاب 24 همراه باشید تا بعد از آشنایی با این برنامه با نحوه دانلود و نصب Microsoft To Do آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

Microsoft To Do

Microsoft To Do گزینه‌ای برای ایجاد جدول زمانی در مورد کارهای روزمره و کارهای روزانه‌ای که در زندگی خود انجام می‌دهید را ارائه می‌دهد.

برنامه Microsoft To-do همچنین به شما امکان می‌دهد تا ویژگی یادداشت برداری سریع را در یک برگه جدید انجام دهید که به شما امکان دهد در مورد چیزی فوری و مهم یادداشت برداری کنید. همچنین تمام وظایف شما را بر این اساس برنامه ریزی می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که جلسات و برنامه‌های مهم خود را داشته باشید. برنامه Microsoft To do در انواع مختلفی از پلتفرم‌های دستگاه مانند اندروید، ویندوز و آیفون نیز موجود است. اکنون، بیایید به نحوه عملکرد و نصب برنامه Microsoft To-do بر روی یک دستگاه ویندوزی نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد Threads بدانید، تردز اینستاگرام چیست؟

نصب Microsoft To do در ویندوز

برای نصب Microsoft To do در ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید :

مرحله 1: از وب سایت رسمی مایکروسافت دیدن کنید. با استفاده از هر مرورگر وب مانند Google Chrome، Microsoft Edge و غیره این کار را انجام دهید.

Microsoft To Do

2: دکمه “INSTALL” را در وب سایت فشار دهید تا دانلود برنامه Microsoft To-do شروع شود.

Microsoft To Do

مرحله 3: سپس به طور خودکار شما را به برنامه فروشگاه ویندوز هدایت می‌کند و دانلود برنامه To-do در پس زمینه شروع می‌شود.

Microsoft To Do

4: پس از پایان دانلود، برنامه Microsoft To-do در عرض 2-3 دقیقه نصب می‌شود. سپس در لیست همه برنامه‌ها در منوی Start نمایش داده می‌شود.

Microsoft To Do

مرحله 5: روی برنامه Microsoft To-do کلیک کنید تا باز شود. اکنون صفحه اصلی برنامه Microsoft To-do را به شما نشان می‌دهد که در آن ابتدا از شما می‌خواهد برای استفاده از برنامه Microsoft To do به حساب مایکروسافت خود وارد شوید. برای ادامه روی دکمه ورود کلیک کنید.

Microsoft To Do

6: پس از ورود به حساب مایکروسافت برنامه Microsoft To-do، صفحه اصلی شروع برنامه Microsoft To-do را به شما نشان می‌دهد. برای حذف این پیشنهادات روی دکمه پرش کلیک کنید.

Microsoft To Do

مرحله 7: اکنون، پس از اتمام تمام مراحل بالا، صفحه اصلی نهایی برنامه Microsoft To-do شما به این شکل خواهد بود. بر روی تب My Day کلیک کنید تا اولویت‌های خود را در این برگه پین ​​کنید و وظایف و To do را در این قسمت اضافه کنید.

Microsoft To Do

بنابراین ما با موفقیت Microsoft To do را روی دستگاه ویندوز خود نصب کردیم.

بیشتر بخوانید: ویرایشگر و ضبط صدا دیجیتال رایگان Audacity

نتیجه گیری

با استفاده از برنامه Microsoft To Do به راحتی می‌توانید برنامه های خود را مدیریت نمایید. در این متن نحوه دانلود و نصب Microsoft To Do را آموزش دادیم اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

درضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع : www.geeksforgeeks.org

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید