پروموشن اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام قابلیت کاربردی را در اختیار ما قرار داده است. این قابلیت برای افرادی که صاحب کسب و کار و وب سایت هستند بسیار مفید و کاربردی است.
ما در این مقاله پروموشن اینستاگرام و نحوه پروموشن کردن اینستاگرام را به شما آموزش میدهیم.
بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.
پروموشن اینستاگرام چیست؟
قابلیتی است که اینستاگرام برای افرادی ارائه داده است که میخواهند در اینستاگرام تجارت کنند.
پروموت یا پروموشن دقیقا مثل یک تبلیغ است و به پستی گفته میشود که به صورت تبلیغاتی ارسال شده است.
درواقع پروموت یا پروموشن اینستاگرام ، ارسال کردن یک پست به صورت تبلیغاتی است. شما با تپ کردن روی دکمه promote در اینستا می توانید پست خود را به صورت تبلیغاتی به اشتراک بگذارید .
با استفاده از پروموشن پستها و ویدیوها و… را تبدیل به تبلیغ میکنیم و دکمهای از طریق گزینه promotion به آن پست اضافه میکنیم.
بنابراین افرادی که پست ما را میبینند میتوانند با کلیک برروی دکمه به صفحه وب سایت یا شماره تلفن ما و… هدایت شوند.
دو نیاز مهم قبل از پروموشن
برای ارسال پروموشن یا پروموت اینستاگرام اول باید حساب اینستاگرام شما تجاری یا بیزینس باشد.
و دومین شرط این است که شما باید یک اکانت فیسبوک متصل به اینستاگرام داشته باشید و ادمین آن باشید.
بیشتر بخوانید: ریلز(Reels) اینستاگرام چیست؟ | سادهترین آموزش استفاده از ریلز
آموزش پروموشن اینستاگرام
اگر میخواهید پست خود را پروموت کنید مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا در زیر پست خود گزینه Promote را انتخاب کنید.
سپس مشخص کنید که کاربران به کجا هدایت شوند.
profile: یعنی به پروفایل هدایت می شوند.
website: به وب سایت هدایت می شوند.
direct messages: به گفتگوها هدایت می شوند.
به طور مثال گزینه website را انتخاب میکنیم.
هم اکنون باید آدرس سایت خود را وارد کنید.
حال از گزینههای زیر یکی را برای هدایت شدن به صفحه خود انتخاب کنید.
:Learn More: اطلاعات بیشتر، Shop Now: خرید کردن، Watch More: مشاهده بیشتر، Contact Us: تماس با ما
با انتخاب یکی از گزینههای بالا دکمهای با نام همان گزینه در پست شما ایجاد میشود که کاربران با کلیک برروی آن به وب سایت شما هدایت میشوند.
در این قسمت اگر گزینه Automatic، را انتخاب کنید اینستاگرام خودکار افرادی را که پروموشن شما برایشان جذابیت دارد را شاناسایی می کند و تبلیغ شما را به آنها نشان می دهد.
و اما اگر گزینه Create your own را انتخاب کنید؛ شما خودتان تعیین میکنید که تبلیغ شما به چه کسانی نشان داده شود.
با انتخاب گزینه دوم باید فیلدهای زیر را پر کنید:
Name: نامی برای سرویسی که ارائه میدهید انتخاب کنید.
Location: کاربرانی که تبلیغ شما را میببیند از کدام کشور یا از کدام شهر باشند.
Interest: عبارات کلیدی را برای سرویس خود انتخاب نمایید.
Age and Gender: محدوده سنی کاربران را انتخاب کنید.
حال مقدار پول و تعداد روزی که مایل هستید، تبلیغ شما برای دیگران به نمایش درآید را نشان دهید.
براساس مقدار پول و تعداد روزی که انتخاب می کنید کاربرانی که تبلیغ شما برای آنها به نمایش در می آید را نشان می دهد.
در این قسمت برروی Add a New Payment Method کلیک کنید.
کشور خود را انتخاب کنید و پرداخت خود را انجام دهید.
بیشتر بخوانید: تایید دو مرحلهای اینستاگرام
هزینه پروموشن اینستاگرام
به دلیل تحریم بودن ایران، نمیتوان با روشهای معمول از قسمت پروموشن اینستاگرام استفاده کرد، حتی برای پرداخت هزینه promote اینستاگرام نیز شما به یک مسترکارت یا ویزاکارت نیاز دارید.
بهتر است برای پرداخت هزینه از سیستم مدیریت تبلیغات فیسبوک استفاده کنید. اما در غیر این صورت، میتوانید پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام را از طریق خود شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام دهید.
برای حذف پروموشن اینستاگرام، میتوانید اکانت خود را از حالت بیزینسی خارج کنید.
نتیجه گیری
در این مقاله پروموشن اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم و نحوه کار با آن را به شما آموزش دادیم.
اگر نظر و سوالی دارید لطفا برایمان کامنت بگذارید.