top
Increase download speed from Chrome

چگونه سرعت دانلود را در کروم افزایش دهیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

کروم محبوب ترین مرورگر برای کاربران اینترنت است. کروم یک برنامه منبع باز برای دسترسی است. Chrome یک مرورگر وب پایدار و آسان برای استفاده است، اما سریع‌ترین مرورگر در جهان نیست. این مرورگر گاهی مشکلاتی با مدیریت رم و سرعت دانلود دارد. اگر با سرعت دانلود پایین روبرو هستید در اینجا چند روش برای افزایش سرعت دانلود در کروم را بررسی کردیم. با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

1. Chrome بارگیری موازی را فعال کنید:

دانلود موازی روشی جایگزین برای افزایش سرعت در گوگل کروم است، در کروم پرچم دانلود موازی برای دانلود فایل ها با سرعت بالا معرفی شد. برای فعال کردن دانلود موازی روی کروم ضربه بزنید و از طریق لینک زیر پرچم ها را باز کنید و دانلود موازی را فعال کنید.

chrome://flags/#enable-parallel-downloading

چگونه سرعت دانلود را در کروم افزایش دهیم؟

بیشتر بخوانید: ایمن سازی گوشی‌های هوشمند

2. هنگام دانلود فایل‌ها، برگه‌های استفاده نشده را ببندید:

هر برگه در مرورگر کروم منابع را مصرف می‌کند، کروم منابع کمی برای استفاده در زمانی که تعداد برگه‌ها بیشتر است و شما در حال دانلود فایل هستید، دارد. بنابراین کمبود منابع رم باعث کاهش سرعت فرآیند دانلود شد. Chrome Task Manager خود را دارد که به شناسایی فرآیندهایی که بیشترین و کمترین منابع شبکه را در مرورگر شما مصرف می‌کنند کمک می‌کند. روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای کروم کلیک کنید تا مدیر وظیفه باز شود و روی ابزارهای بیشتر کلیک کنید، گزینه‌ای برای مدیر وظیفه وجود دارد که روی آن کلیک کنید. برای شناسایی فرآیندهایی که منابع بیشتری مصرف می‌کنند، با کلیک روی شبکه، آن‌ها را به ترتیب صعودی مرتب کنید. برای پایان دادن به هر کاری در مدیر وظیفه، آن را انتخاب کنید و روی دکمه پایان فرآیند، که در گوشه پایین سمت راست وجود دارد، کلیک کنید.

2. هنگام دانلود فایل‌ها، برگه‌های استفاده نشده را ببندید:

3. نسخه کروم را به روز کنید: 

به‌روزرسانی‌های کروم می‌توانند مشکلات پنهان را حذف کرده و عملکرد آن را افزایش دهند. اگر از نسخه به‌روزرسانی‌شده کروم استفاده نمی‌کنید، ممکن است سرعت دانلود Chrome کند باشد.
برای بررسی اینکه کروم به روز شده است یا نه، این مراحل را دنبال کنید.

  • روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • به کمک (Go to help) بروید، گزینه‌ای در مورد Google Chrome وجود دارد که روی آن کلیک کنید.

اگر کروم شما به‌روزرسانی شود، پیامی مبنی بر به‌روز بودن کروم را خواهید دید. اگر ابتدا به‌روزرسانی نشد، فایل‌ها را دانلود می‌کند. به‌روزرسانی خودکار را فعال کنید.

3. نسخه کروم را به روز کنید: 

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره ویندوز ۱۲ بدانیم…

نتیجه گیری

در این متن نحوه افزایش سرعت دانلود از کروم را آموزش دادیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: geeksforgeeks.org

2.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید