top
The best application for travel

چطور با استفاده از اپلیکیشن‌های سفر، سفری راحت و بدون دغدغه داشته باشیم؟!

زمان مطالعه: 7 دقیقه

2

icon

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از اپلیکیشن‌های سفر برای برنامه‌ریزی و بهره‌وری در سفرهای شما بسیار مهم شده است. با نصب اپلیکیشن‌های کاربردی سفر در گوشی هوشمندتان، می‌توانید به راحتی تمامی نیازهای خود را برای سفر برآورده کنید. در این مقاله، به معرفی پنج اپلیکیشن برتر سفر برای کاربران در سفرهای نوروزی خواهیم پرداخت که همه‌ی آن‌ها دارای ویژگی‌های متنوعی هستند و برای برنامه‌ریزی سفر شما و امنیت وسایلتان هنگام سفر بسیار مفید هستند.
علاوه بر این هم یک چند اپلیکیشن دیگر به شما معرفی خواهیم کرد که شاید برای سفرتان چندان ضروری نباشند اما نصب این اپلیکیشن‌ها برای سفری بهتر، خالی از لطف نیست!

اپلیکیشن‌های سفر برای برنامه‌ریزی و بهره‌وری در سفرهای شما

1. اپلیکیشن سفریاب

اپلیکیشن سفریاب یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سفر برای مسافران در ایران است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی تورهای مسافرتی، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و هتل‌ها را برای سفر خود رزرو کنند. همچنین این اپلیکیشن دارای نقشه و راهنمای شهری است که می‌توانید با استفاده از آن برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای سفر خود داشته باشید. اپلیکیشن سفریاب با امکانات بسیار خوب خود می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی سفری موفق کمک کند.

اپلیکیشن‌های سفر

2. اپلیکیشن همیاب24: امنیت گوشی موبایل شما در دستان شماست!

اپلیکیشن همیاب24 یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه‌های ضد سرقت است که شما می‌توانید برای حفظ امنیت وسایلتان، به ویژه گوشی موبایل خود، استفاده کنید. با داشتن قابلیت هشدارهای امنیتی در این برنامه، می‌توانید از امنیت گوشی خود خاطر جمع بوده و سفری آرام و بدون هیچ دغدغه‌ای را تجربه کنید. این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت‌های ضد سرقت، قابلیت‌های متنوع دیگری مانند ثبت ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی، بررسی وضعیت سلامت کل گوشی حتی گجت‌های آن مثل باتری و… را نیز دارد. پس اگر به دنبال یک راه حل جامع و قابل اعتماد برای حفظ امنیت گوشی موبایل خود هستید، اپلیکیشن همیاب24 را امتحان کنید.

برنامه‌های ضد سرقت

3. اسنپ

Snapp یکی از برترین اپلیکیشن های سفر در ایران است که به تازگی با افزودن قابلیت سفر بین شهری بسیار محبوب شده و کاربران می توانند به راحتی و با امنیت بالا، از خدمات آن در سراسر شهرهای ایران استفاده کنند. با استفاده از این اپ، کاربران می‌توانند برای سفرهای خود از تاکسی‌های مجهز و رانندگان حرفه ای استفاده کنند. این اپلیکیشن قیمت مناسب خدمات، رضایت بالایی از کاربران خود دارد.
علاوه بر این نیز با استفاده از این اپ می‌توانید به سادگی بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و رزرو تور را انجام دهید. همچنین این اپلیکیشن به شما در رزرو برنامه‌های گردشی سفرتان مثل پارک‌های تفریحی یا تورهای گردشگری و… نیز کمک خواهد کرد.

سفر بین شهری

4. اپلیکیشن MAPS.ME

شاید بتوان اپ MAPS.ME را داشبوردی ضروری برای سفر است که مسافران می‌توانند برای سفر به ایران استفاده کنند. این اپلیکیشن شامل اطلاعات مفیدی برای مسافران است که برای اولین بار به نقاط مختلف داخل ایران می‌روند، مانند راهنمای شهرهای مختلف، نقشه‌های شهری، رستوران‌های محلی و معرفی جاذبه‌های گردشگری یا حتی پمپ بنزین‌ها و مقدار زمان باقیمانده تا مقصد است.
این اپلیکیشن از پشتیبانی آفلاین نیز پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا از دسترسی به این اطلاعات بدون اینترنت هم برخوردار شوید.

راهنمای سفر در ایران

5. اپلیکیشن Google Trips، راهنمای گردشگری سفر

Google Trips یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که برای سفر به همه جای دنیا به خصوص ایران توصیه می‌شود. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مهمی راجع به محل‌های دیدنی، رستوران‌ها، هتل‌ها و اماکن تفریحی را دریافت کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از آب و هوای محل مقصدتان مطلع شوید و بار سفرتان را با توجه به شرایط مقصدتان ببندید.

راهنمای گردشگری سفر

اپلیکیشن‌هایی که حتما لازم‌تان می‌شود!

Waze، برنامه مسیریابی موبایل

یکی از بهترین برنامه‌های مسیریابی و سفر در دستگاه‌های همراه است. این نرم‌افزار می‌تواند به شما در پیدا کردن بهترین مسیر، جلوگیری از ترافیک و انتخاب بهترین زمان حرکت کمک کند. با داشتن دستیار صوتی حتی به زبان فارسی، Waze به رانندگان کمک می‌کند تا با راحتی و آسانی به مقصدشان برسند. علاوه بر این، Waze به رانندگان اجازه می‌دهد تا از طریق گزارش ترافیک، حوادث و پلیس، دیگر رانندگان را هشدار دهند و بهبود تجربه‌ی رانندگی خود و دیگران برای سفر در جاده‌ها فراهم کنند.

 پیدا کردن بهترین مسیر در سفر

آفیس لنز، اپلیکیشن اسکن مدارک

بهترین اپلیکیشن کاربردی سفر مایکروسافت برای گوشی‌های همراه، اپلیکیشن آفیس لنز است که در کارهای روزمره و مسافرت بسیار کاربردی است. با این نرم‌افزار، شما می‌توانید به راحتی از هر سندی اسکن و عکس بگیرید و با ویرایش‌های خودکاری که روی سند شما انجام می‌دهد، سند ادیت شده و با کیفیتی بالا را داشته باشید. در سفرهای خود، اگر نیازمند داشتن یک اسکن از مدارک شناسایی و … باشید، این اپلیکیشن به راحتی به شما کمک خواهد کرد. اگر به دنبال نرم‌افزاری با کیفیت و قابلیت‌های منحصر به فرد هستید، حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید. همچنین، در مقاله‌ای با عنوان “اپلیکیشن های عکاسی”، می‌توانید با بررسی بیشتری به بهترین نرم‌افزارهای عکاسی برای گوشی‌های همراه دسترسی پیدا کنید.

آفیس لنز، اپلیکیشن اسکن مدارک

پیشنهاد مطالعه: لیست مقالات کاربردی در سفر

سخن پایانی

با داشتن این اپلیکیشن‌های کاربردی، می‌توانید سفرهای خود را با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای تجربه کنید.
به لطف قابلیت‌های متنوع این اپلیکیشن‌ها، شما قادر به مدیریت نیازهای خود در هر مرحله سفر خواهید بود، چرا که بهترین راه حل‌ها را برای گذر از مشکلات سفر به همراه خواهید داشت.
ما در این مقاله سعی کردیم که 5 مورد از اپلیکیشن‌های بسیار ضروری سفر را به شما معرفی کنیم و همچنین چندین برنامه موبایلی به درد بخور در مسافرت‌ها را نیز برای شما نام بردیم، امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به شما برای سفری بهتر و راحت تر، کمک شایانی کند، لطفا ما را از نظرات و پیشنهادات خود مطلع سازید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

    1. همیاب 24 گفت:

      خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم

      2