top
Fast charging of internet telecommunications

آموزش شارژ سریع اینترنت مخابرات

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

شرکت مخابرات علاوه بر شارژ عادی برای اینترنت روش دیگری را در نظر گرفته است که در زمان صرفه جویی شده و بسیار سریع اینترنت‌تان شارژ خواهد شد. با کمک این روش به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید اینترنت‌تان را شارژ کنید. با ما همراه باشید تا با نحوه شارژ سریع اینترنت مخابرات آشنا شوید. با استفاده از این روش دیگر وقت‌تان هدر نخواهد رفت.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

نحوه شارژ اینترنت مخابرات

نحوه شارژ اینترنت مخابرات

بعد از ثبت نام اینترنت مخابرات به شما نام کاربری و رمز عبود داده می‌شود. با آن وارد پنل خود شوید و از امکانات این سامانه استفاده نمایید.

یکی از این امکانات شارژ اینترنت مخابرات است.

بعد از ورود به  پنل كاربری مشتركين مخابرات می‌توانید در صورت اتمام حجم اينترنت اختصاصی با توجه به نوع سرويس خريداری شده خود از بخش خريد شارژ اضافه یا ترافيک اضافه حساب كاربری خود را مجدداً شارژ نماييد.

توجه داشته باشید که باید ميزان شارژ درخواستی خود را انتخاب نمایید و نسبت به پرداخت هزينه آن از طريق اينترنت اقدام كنید.

اما روش دوم استفاده از شارژ کردن سریع اینترنت مخابرات است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

استفاده از شارژ سریع اینترنت مخابرات

استفاده از شارژ سریع اینترنت مخابرات

اگر زمان کافی برای خرید شارژ اینترنت مخابرات ندارید بهتر است از روش شارژ سریع این سامانه استفاده نمایید. زیرا با استفاده از این روش در زمان تان صرفه جویی خواهد شد.

 برای استفاده از این امکان باید با نام کاربری اقدام نمایید.

چطور اینترنت مخابرات را سریع شارژ کنم؟

برای استفاده از شارژ سریع اینترنت مخابرات ابتدا وارد سامانه مدیریت اینترنت مخابرات شوید.

سپس گزینه شارژ سریع را انتخاب نمایید.

 نام كاربری (كد شهر بدون صفر به همراه شماره تلفني كه از طريق آن سرويس اينترنت را دريافت کردید) وارد نمایید.

حالا به بخش مربوط به شارژ سريع وارد می‌شوید. و با انتخاب مقدار مورد نياز شارژ انتخابی خود با پرداخت هزينه مختص به هر سرويس، حساب كاربری خود را به روشی سريع‌تر شارژ کنید.

سپس درگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و هزینه بسته اینترنت را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

در نهایت…

در این متن به شما نحوه گرفتن شارژ سریع اینترنت مخابرات را آموزش دادیم. با استفاده از این طرح بدون اتلاف وقت می‌توانید اینترنت خود را شارژ نمایید.

راستی جالب است بدانید، در اپلیکیشن همیاب۲۴ علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که حتما قبل از خرید آن باید انجام دهید؛ چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت موبایل نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب کنید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید