top
Internet communication

اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

امروزه اینترنت یکی از نیازهای اساسی ما شده است. شرکتهای مخابراتی مختلفی هستند که می‌توانید اینترنت خود را تهیه کنید. اما چطور از حجم باقی مانده اینترنتمان مطلع شویم؟ ما در این متن می‌خواهیم موضوع اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت مخابرات را بررسی کنیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

نحوه ورود به حساب کاربری اینترنت مخابرات

نحوه ورود به حساب کاربری اینترنت مخابرات

ابتدا باید از طریق لینک مقابل وارد سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات شوید.(https://adsl.tci.ir/panel/)

در قسمت ورود به سامانه نام کاربری خود (نام کاربری : شماره تلفن ثابت بهمراه کد شهر بدون صفر) وارد نمایید.

سپس پسورد خود را که در هنگام ثبت نام اینترنت مخابرات از این شرکت دریافت کرده‌اید، وارد نمایید.

حالا روی ورود به سامانه کلیک نمایید.

اگر گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید روی گزینه(رمز خود را فراموش کرده ام) کلیک نمایید.

در همین صفحه گزینه‌هایی برای ثبت نام اینترنت مخابرات و شارژ سریع وجود دارند.

بیشتر بخوانید: بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

اما چطور از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات مطلع شویم؟

برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات بعد از ورود به پنل کاربری خود که در بالا توضیح دادیم؛ در همان صفحه اصلی روزهای باقیمانده و حجم باقیمانده، همچنین حجم مصرفی 7 روز گذشته خود را مشاهده خواهید کرد.

همچنین این امکان وجود دارد که از گزینه های سمت راست پنل با کلیک بر روی گزینه ریز مصرف اینترنت با تعیین بازه زمانی توسط شما ریز مصرف روزانه خود در همان بازه انتخابی را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی امور مالی و سپس کلیک بر روی گزینه تراکنش های مالی با معین کردن بازه زمانی دلخواه سوابق تراکنش ها و خرید های حجم اضافه یا سرویس جدید خود را مشاهده نمایید.

در صورتی که حجم یا سرویس شما تمام شده باشد می توانید از طریق همین پنل نسبت به شارژ اینترنت خود اقدام نمایید.

می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید از منوی سمت راست با کلیک بر روی خرید سرویس بعد از مشخص کردن فیلترهای مورد نظرتان اینترنت خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: چطور هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟

نتیجه گیری

همینطور که در بالا گفتیم برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات باید وارد پنل خود شوید که نحوه ورود به پنل‌ مخابرات را در بالا کامل توضیح دادیم. با توجه به اهمیت اینترنت در زندگیمان و الکترونیکی شدن خیلی از امور باید بیشتر مراقبت تلفت همراه خود باشید برای این کار می‌توانید اپلیکیشن ضد سرقت همیاب24 را نصب نمایید تا با سرقت و مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید