top
Farsi iPhoneapplications

چرا فارسی کردن آیفون با جیلبریک امنیت شما را به خطر می‌اندازد؟ + راهکاری موثر و تست شده

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

یکی از مشکلاتی که کاربران آیفون با گوشی‌های کمپانی اپل دارند عدم پشتیبانی از زبان فارسی در گوشی است. اگر شما هم جز کاربران آیفون هستید احتمالا این مشکل برایتان پیش آمده است؛ و خیلی از اوقات یکی از دلایلی که باعث منصرف شدن کاربران آیفون از خرید گوشی‌های این کمپانی می‌شود، همین موضوع است.

اگرچه امکان فارسی کردن آیفون از طریق تنظیمات عادی دستگاه غیرممکن است اما جیلبریک دستگاه، این کار را ممکن می‌سازد. البته جیلبریک کردن آیفون مشکل زیادی را به همراه دارد و کمپانی اپل بسیار مخالف با این کار است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

معایب جیلبریک کردن آیفون

معایب جیلبریک کردن آیفون

جیلبریک کردن آیفون باعث مصرف دو برابر شارژ باتری، از بین رفتن گارانتی‌های اصلی گوشی آیفون و کاهش امنیت گوشی شما می‌شود. از طرفی این حرکت تنها تا زمانی محدودیت‌های اپل را از میان برمی‌دارد که نسخه ios جدیدی وارد بازار نشده باشد. با انتشار نسخه‌ی جدید سیستم عامل مدت زمان استفاده از جیلبریک نیز اتمام می‌رسد. بنابراین اگر امنیت گوشی برایتان اهمیت دارد گوشی تان را جیلبریک نکنید.

با همه این توضیحات اگر باز هم برای فارسی کردن گوشی آیفون‌تان اصرار دارید ما در ادامه فارسی کردن آیفون را با جیلبریک به شما آموزش می‌دهیم.

فارسی کردن آیفون با جیلبریک

ابتدا دستگاه را جیلبریک کنید و سپس راهنمای زیر را دنبال کنید:

  1. وارد Cydia شوید.
  2. در بخش Search نام توییک Persian Language for iOS8 را جستجو کنید.
  3. در بالای صفحه، سمت راست واژه Install را بنویسید.
  4. اکنون می‌توانید زبان فارسی را نصب کنید.

اگر جز کاربران آیفون هستید پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش کامل قفل گذاشتن روی واتساپ و تلگرام آیفون را هم مطالعه نمایید.

فارسی کردن برنامه‌های آیفون بدون جیلبریک

با اینکه کمپانی اپل هنوز قصد اضافه کردن زبان فارسی را به منو دستگاه خود ندارد اما شما می‌توانید برنامه‌های آیفون‌تان را فارسی کنید. شاید با این روش تمام منو دستگاه شما فارسی نشود اما می‌توانید برنامه‌هایی مانند یوتیوب، واتساپ، تلگرام و… را فارسی کنید.

در نهایت

ما در این مقاله نحوه فارسی کردن آیفون بدون جیلبریک و با جیلبریک را به شما آموزش دادیم. اگر سوالی در رابطه با موارد گفته شده دارید حتما در بخش کامنت‌ها مطرح کنید.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر جز کاربران گوشی آیفون هستید انتقال اطلاعات از آیفون به آیفون در ۱۰ ثانیه بدون نیاز به نرم افزار جانبی را هم مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید