top
آموزش_قفل_گذاشتن_روی_واتساپ_و_تلگرام_آیفون

آموزش کامل قفل گذاشتن روی واتساپ و تلگرام آیفون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

1

icon

قفل کردن واتساپ و تلگرام همیشه جز یکی از دغدغه‌های افراد به خصوص کاربران آیفون بوده است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مطلب از همیاب 24 نحوه رمزگذاری روی تلگرام و واتساپ آیفون را به ساده‌ترین روش به شما آموزش دهیم.

قفل گذاشتن روی تلگرام آیفون

برای گذاشتن پسورد روی تلگرام فقط کافیست که مسیر زیر را دنبال کنید:

وارد تلگرام‌تان شوید و گزینه Settings را انتخاب کنید.

قفل گذاشتن روی تلگرام آیفون

کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

قفل گذاشتن روی تلگرام آیفون

در صفحه باز شده گزینه Passcode & Touch ID را بزنید.

قفل گذاشتن روی تلگرام آیفون

در اینجا شما باید یک پسورد انتخاب کنید. البته شما با استفاده از گزینه Passcode Options می‌توانید انتخاب کنید که رمز شما 4 رقمی باشد یا داخلش حروف هم داشته باشد.

قفل گذاشتن روی تلگرام آیفون

بعد از گذاشتن رمز شما وارد صفحه دیگر می‌شوید در این صفحه با استفاده از گزینه Turn Passcode Off می‌توانید رمزتان را حذف کنید. یا با گزینه Change Passcode رمزتان را عوض کنید.

قفل گذاشتن روی تلگرام آیفون

همچنین شما می‌توانید با گزینه Auto-Lock بازه زمانی قفل شدن را مشخص کنید. به طور مثال شما می‌توانید انتخاب کنید که 1 دقیقه بعد از کار نکردن با تلگرام به طور خودکار قفل شود.

قفل گذاشتن روی واتساپ آیفون

برای گذاشتن پسورد روی واتساپ فقط کافیست که مسیر زیر را دنبال کنید:

وارد Settins واتساپ شوید.

قفل گذاشتن روی واتساپ آیفون

کمی به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه Account را انتخاب کنید.

قفل گذاشتن روی واتساپ آیفون

از صفحه باز شده گزینه Privacy و سپس گزینه Screen Lock را انتخاب کنید.

قفل گذاشتن روی واتساپ آیفون
قفل گذاشتن روی واتساپ آیفون

در آخرین مرحله گزینه Require Touch ID را فعال کنید.

در نهایت

در این مطلب قفل گذاری روی واتساپ و تلگرام آیفون را به شما آموزش دادیم اگر سوالی در رابطه با موارد گفته شده دارید حتما در بخش کامنت‌ها مطرح کنید.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر جز کاربران گوشی آیفون هستید انتقال اطلاعات از آیفون به آیفون در ۱۰ ثانیه بدون نیاز به نرم افزار جانبی و آموزش ارسال عکس به صورت فایل در واتساپ و تلگرام آیفون را هم مطالعه نمایید.

2.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. mariya zakeri گفت:

    باسلام،چطوربایدگوشی هک شده،راازردیابی ودزدیدن اطلاعات وکارکردهای روزمره درحال استفاده مان رااژکنترل هکران لعنتی،نجات دادوپاکسازی کرد،درحال حاضرطی سه سال متوالیست،که ازخریدموبایلم وبلافاصله هک شدنش که دقیقاهمراه بازمان خریداری واوردن بخانه،هک شده،وطی این سه سال،کل کنترل وکاربردهای گوشی وسیمکارتهاوشبکه مخابراتی سیمکارتهاواپراطوروکل خدمات مخابراتی ومزایاوامتیازها،هدیه هادرزمان،مناسبتهای خاص،تاریخی وهمچنین هدیه تولدوهرمزایای دیگری که سیمکارتهاوخدمات اپراتوری ومخابراتی برای مشترکان،درنظرگرفته،ومیگیردوهمچنین اطلاعات حساس ومهمتر،مانندکارتهای بانکی وانتقال اعتبارازسیمکارت دائمیم بااعتباری،وهمه وهمه رامتوالی بیغمابرده وهنوزمیبرندوکلااختیاروکنترل رابدست گرفته اندوخودم هیچ تسلطی بموبایل وسیمکارتهاوهرچی بانهامرتبط هست ندارم،چه بایدکرد؟؟؟

    0