top
Download tax declaration software

دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیات

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

تمام افراد حقیقی و حقوقی در زمان مشخص باید اظهارنامه‌های مالیاتی خود را به اداره مالیات تسلیم نمایند.

این کار از طریق سامانه مالیات به آدرس tax.gov.ir انجام می‌شود اما با دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی این کار راحت‌تر خواهد شد.

به وسیله نرم افزار اظهارنامه خیلی از فعالیت‌های مالیاتی خود را به آسانی می‌توانید انجام دهید.

در ادامه بعد از معرفی این اپلیکیشن، نحوه کار با آن را در اختیارتان می‌گذاریم.

بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

در ضمن اگر نمی‌دانید که چگونه استعلام مالیات خود را بگیرید حتما مقاله نحوه استعلام بدهی مالیاتی را مطالعه کنید.

نرم افزار اظهارنامه مالیاتی

نرم افزار اظهارنامه مالیاتی

طبق قانون تمام اشخاص باید در زمان مشخص اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند.

تمام کارهای مربوط به مالیات مانند: ثبت نام اظهارنامه، استعلام مالیات، دریافت کد اقتصادی جدید،دانلود اظهارنامه مالیاتی و….در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور انجام می‌شود. اما با روی کار آمدن نرم افزار اظهارنامه مالیاتی با نام نرم افزار مالیات من می‌توانید به راحتی تمام کارهای مالیات خود را از طریق این برنامه انجام دهید.

دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیات

دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیات

نرم افزار اظهارنامه مالیاتی فعلا فقط برای نسخه اندروید موجود است اما احتمالا تا پایان سال نسخه ios نرم افزار مالیات من برای گوشی‌های اپل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بنابراین فعلا فقط گوشی‌های اندروید می‌توانند از اپلیکیشن مالیات من استفاده نمایند و کسانی که آیفون دارند متاسفانه نمی‌توانند این برنامه را دانلود کنند.

برای دانلود برنامه اظهارنامه مالیاتی وارد سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی اینترنتی tax.gov.ir شوید و یا روی لینک زیر کلیک کنید و این برنامه را دانلود نمایید.

لینک دانلود برنامه مالیات من

همچنین می‌توانید لینک این برنامه را از طریق همین سامانه برای کسانی که قبلا در سامانه اظهارنامه مالیاتی کشور پیش ثبت نام خود را انجام داده‌اند و دارای نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه هستند، ارسال نمایید.

لینک دانلود برنامه مالیات من از مایکت

 در ضمن این نکته را به یاد داشته باشید که ابتدا باید با یک کد اقتصادی در سامانه اظهارنامه مالیاتی ثبت نام کرده و دارای نام کاربری و رمز عبور باشید، تا بتوانید از نرم افزار اظهارنامه مالیاتی استفاده کنید.

نصب و استفاده از نرم افزار اظهارنامه مالیاتی

نصب و استفاده از نرم افزار اظهارنامه مالیاتی

بعد از دانلود کردن این برنامه به راحتی می‌توانید مانند دیگر اپلیکیشن‌ها آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. اما متاسفانه این برنامه روی دستگاه‌هایی با نسخه ios قابل نصب نمی‌باشد.

بعد از نصب برنامه مالیات من، با اولین ورود می‌توانید ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید.

تمام اطلاعات افراد و شرکا در این برنامه قابل مشاهده است.

با استفاده از نرم افزار مالیات من به راحتی تمام کارهای مالیاتی خود مانند: ثبت اظهارنامه ارزش افزوده مالیاتی، ثبت اظهارنامه مالیاتی، استعلام، مشاهده قبوض و… را انجام دهید.

امکان مشاهده تمامی اظهارنامه‌های ارسال شده در سال‌های گذشته، آگاهی از آخرین اخبار مالیاتی و دریافت پیام به صورت نوتیفیکیشن در بالای گوشی، در این نرم افزار برای کاربران فراهم شده است.

 در ضمن یک ویژگی بسیار عالی این برنامه این است که، اگر فردی بیشتر از یک بار ثبت نام کرده باشد و نام کاربری او بیش از یکی باشد، بعد از ورود به برنامه، تمامی اطلاعات مالیاتی خود و سایر ثبت نام‌های انجام شده با کد اقتصادی خود را در یک پروفایل واحد مشاهده می‌کند.

نتیجه گیری

با دانلود نرم افزار اظهارنامه با نام مالیات من به راحتی می‌توانید به تمام فعالیت‌های مالیاتی خود سروسامان دهید.

بعد از دانلود و نصب این برنامه از تمام امکانات آن استفاده نمایید.

اگر سوال یا نظری دارید حتما با همیاب 24 در میان بگذارید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید